Ik rij meestal. Mijn vriend drinkt graag een biertje en ik vind autorijden gewoon erg leuk Komt bij dat ik in ons dorp ben opgegroeid en dus overal de weg weet, terwijl mijn vriend in Amsterdam/Almere is opgegroeid en pas relatief kort hier woont.
Eigenlijk rij ik altijd. Ik vind rijden leuk en of het nu 25 km of 250 maakt mij niets uit is rijd wel
Hier mijn man die zit niet graag in mijn autootje (een klein oud gebakje, mijn man is erg zwaar en breed ivm overgewicht dus weinig plek) en ik MAG niet in die van hem rijden. Ik heb alleen automaatrijbewijs en hij rijdt schakel. Een enkele keer dat hij er bij mij in kruipt als ie een pilsje wil drinken maar meestal mag ik gewoon lekker wijntjes drinken heel de avond
Ik heb voor mezelf gestemd omdat ik iets vaker rijd. Maar we rijden redelijk 50/50 in situaties waar we allebei in de auto zitten. Vaak naar feestjes hij heen, ik terug. Maar naar onze ouders gewoon wat uitkomt. Man wil graag wel regelmatig rijden, ik rijd dagelijks, hij alleen in de weekenden. Dus hij wil het wel bijhouden. Als we in een grote, mij onbekende, stad rijden, dan rijdt hij. Dat vind ik vreselijk dus vermijd ik graag.
De antwoordmogelijkheden zijn niet helemaal toereikend.... Hier meestal ik: ik rijd gewoon beter dan mijn man, (aantoonbaar beter: hij rijdt schade, ik niet ). Dus we wisselen wel af, maar als hij moe is of het is al laat, dan rijd ik eigenlijk sowieso en daardoor rijd ik dus ook het meeste.
Haha, ik mis ook de optie 'beide ongeveer even vaak'. Hier wisselt het. Oa afhankelijk van wie er zin heeft om te rijden/ wie er moe is/ wie er wat gedronken heeft.
Wij wisselen elkaar ook af. Vinden autorijden beiden leuk. Mocht de 1 geen zin hebben/moe zijn o.i.d. dan rijdt de ander. Vaak wel de een heen en de ander terug bij lange afstanden. BOB wisselen we ook af normaal gesproken.. Nu ben ik voorlopig nog ff haha..
Hier rijd man eigenlijk altijd, hij kan gewoon beter rijden en ik vind er niks aan. Zit er net zo lief naast.
Hier toch het meeste mijn man, door de weeks omdat hij naar zijn werk moet en verder heb ik een hekel aan.dus ik rij alleen als het "moet",dus als ik alleen (evt met Kids) ergens heen moet en het dan makkelijker met de auto is dan met de fiets/bus of lopend. Ik kan prima rijden ik vind het gewoon niet leuk.
Beiden, meestal spreken we van te voren af als we naar een feestje gaan wie er wat "mag" drinken. Op lange afstanden wisselen we elkaar ook af. Maaaaaaar: met lange afstanden ben ik steevast de eerste die rijdt van ons en ik rij door tot ik geen zin meer heb, meestal hoeft hij dan nog maar een klein stukje We hebben er beiden geen hekel aan, dat scheelt. Ik rij op lange afstanden ook liever zelf, anders verveel ik me maar in de auto
Mijn man rijdt meestal, behalve als hij erg moe is of gedronken heeft. Hij rijdt veel liever dan ik en vindt het zelf ook niet fijn om ernaast te moeten zitten.
Ik rij bij ons, mijn vriend heeft namelijk geen rijbewijs! Hij heeft ook nooit de behoefte gehad om te willen rijlessen. Soms wel eens vervelend hoor, laatst moest ik met spoed naar de dokterswacht toe en mocht eigenlijk zelf niet meer rijden, maar was geen andere optie dus ik moest jammer genoeg wel.. Wel naar huis laten rijden door een vriendin.
Ik. Ik houd ervan en rijd stukken beter. Ik rijd op vakantie naar het zuiden ook altijd meer. Ik zal een hoop dames op hun gelakte teentjes trappen, maar ik vind het zó suf; al die vrouwen die achteloos naast hun man op de bijrijdersplek gaan zitten en niet zelf achter het stuur!
Mijn man is mijn persoonlijke chauffeur. Ik heb geen rijbewijs. Ben afhankelijk van mijn man , openbaar vervoer of de benen wagen.