als mijn man mee gaat rijdt hij. Hij vindt mij aso rijden zegt ie. alleen als ie gedronken heeft (wat eigenlijk sinds de kleine er is niet meer voorkomt) dan rij ik. Dan geeft ie aan dat ie dan toch niks van me rijstijl ziet
Mee eens. Maar ik denk dat mijn man wel gemiddeld iets vaker rijd, dus heb ik op mijn man gestemd in de pol.
Mijn vriend wel vaak. Als we op een feestje zijn geweest dan om en om (niet heel stipt hoor), zodat we beide af en toe wat kunnen drinken. Soms als we allebei dronken zijn, stuur ik en schakelt mijn vriend
Mijn man..want die rijdt zo graag. Ik ook wel..dus vorige keer was hij nog even bezig binnen en heb ik de kinderen in mijn auto gezet en ben achter het stuur gaan zitten. Hij keek wel een beetje vreemd toen hij bij zn auto kwam en ons daarna een stukje verderop zag staan
Ik rij bijna altijd. Man vind autorijden niet leuk. Als we een feestje hebben, dan kan hij gewoon drinken. Ik drink namelijk niet.
hier ook hoor, is gewoon automatisch denk ik... als ik dan zeg ,zal ik een keer rijden, nee hoeft niet, oke haha
Wanneer we samen ergens naar toe gaan dan gaan we met zijn auto en rijdt hij. Zodra er alcohol genuttigd wordt dan rijd ik (terug). In mijn eigen auto rijd ik. Het hangt er dus eigenlijk vanaf met welke auto we gaan.
Ik heb heb geen rijbewijs door ziekte mag ik niet rijden. Hopelijk krijgt ik groen licht in maart en mag ik eindelijk mijn rijbewijs gaan halen.
Mijn optie staat er niet bij maar wij rijden eigenlijk wisselend. De ene keer hij de andere keer ik, ligt er een beetje aan.
Ik heb op 'man' gestemd, maar hij rijdt niet altijd. Vaak rijdt hij heen en ik terug (of andersom), zodat ik het niet verleer Maar laatst waren we een weekendje weg, best een flink stuk rijden, en dan rijdt hij toch alles. Hij vindt het namelijk saai om naast me te zitten en niet te mogen lezen oid, en ik vind het heel irritant als hij gaat lezen terwijl ik rijd Ik vind het gezelliger om te kletsen, en zo gebeurt dat tenminste.
Hahaha! Mijn man is een vreselijk irritante bijrijder en rijdt mede daardoor bijna altijd. Ik heb gewoon geen zin met hem naast mij te rijden hoewel ik auto rijden heel erg leuk vindt en in 17 jaar nog niet een ongeluk heb gehad. Als we een feestje hebben spreken we van tevoren af wie naar huis rijdt en opeens kan hij dan poeslief zijn in de auto (heb hem een keer op zo'n 2 kilometer van huis midden in de nacht dronken uit de auto gegooid omdat hij zo stik vervelend was en volgens mij heeft hij ervan geleerd ).
Bij ons rijdt mijn man ook vrijwel altijd. Hij vindt het leuk om te rijden (hij rijdt ook heel veel voor zijn werk) en mij maakt het niet zoveel uit.
Man rijdt vrijwel altijd. Tenzij ik smeek en de sleutels afpak Man wil vaak kletsen en ik wil gewoon lekkere muziek luisteren!
Vriend, want ik vind autorijden echt stom. Gelukkig is min werk nu op 7 minuten van ons huis. In de zomer fiets ik het ook wel. Is 7km, dus zo'n 20 minuutjes fietsen. In de winter te koud. En geen verlichting dus ook wat te eng vind ik. Bij een feestje rijd ik wel vak terug. Vooral omdat ik meestal aan 1/2 drankjes genoeg heb, dus dan laat ik het net zo lief staan. En nu met de bv drink ik sowieso niet.
Ik rij nagenoeg altijd. Alleen af en toe als ik wil drinken op een feestje rijd hij terug (en doet er ook nooit moeilijk over aangezien ik erg vaak rij). Of als ik ziek ben oid. Vorige vakantie heb ik 4500 km gereden! Hij heeft het stuur niet eens aangeraakt Vind het heerlijk! Mijn man navigeert altijd en daar vertrouw ik blind op. Ideale combi voor ons!