wie rond 10e NOD dag en al klachten?

Discussion in 'Zwanger worden' started by donni, Jan 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. donni

donni Lid

Jan 3, 2012
    44
    0
    0
    #1 donni, Jan 4, 2012
    Last edited: Jan 4, 2012
    hallo allemaal!

na 2,5 maand gelden te zijn gestopt met de pil sinds een week erg veel baarmoederpijn/rugpijn/trekkingen bovenbenen en misselijk al 2 dagen...
    maar NOD dag duurt nog 1 week...en dit alles duurt al een week???:x

2. nono

nono Niet meer actief

Ik had hetzelfde. Heb Vrijdag mijn NOD, maar al zeker een tijd misselijk, trekjes en kampjes. Zelfs als ik het probeer te negeren blijft het, het zit zeker weten niet in m'n hoofd. Ik heb licht posi getest vanochtend met Zwanger&kids en k2v5 zag ik nauwelijks wat op. Succes, ik hoop dat het voor jou raak is!!

3. donni

donni Lid

Jan 3, 2012
    44
    0
    0
    he NONO klinkt goed!!! dan zal je waarschijnlijk zwanger zijn!!!
    je kan over paar dagen nog x doen voor de zekerheid!
    Had je die klachten al eerder gehad? hoeveelste ronde zit je?

ik negeer het ook gewoon maar als ik zit en loop doet het pijn en blijf misselijk en wat duizelig. Zitten pas in 2e ronde en verwacht het helemaal nog niet zo snel maar ben dus zo gaan nadenken omdat ik dit allemaal voel. weet ook zeker dat dit niet in mn hoofd zit...Als ik niet zwanger ben is het een lange aanloop naar mn ongi. Maar hopen op een zwangerschap!!
    heb die zwanger& kids ook besteld vanmorgen dus hoop ze snel binnen te krijgen. k2v5? Is van apotheek?

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Kan heel goed bij het ontpillen horen.
    Je lichaam heeft even tijd nodig voordat het weer in balans is.

Al hopen we natuurlijk dat het al raak is :)

5. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Ik heb ook rond de 10e mijn NOD!! En nu ook al sinds 4 dagen misselijk, pijn in mijn borsten en soms in mijn onderrug. Spannend!! Heb jij nu al getest dan? Ik wist niet dat dat kon...
    Ik ben eigenlijk nieuw met alle afkortingen enzo, dus misschien stomme vraag maar wat voor een test is k2v5?
    Ik duim voor je dat het raak is!! :D

6. koe

koe Lid

Jul 4, 2011
    51
    0
    0
    k2v5= kruitvattest 2 voor 5 euro

7. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    ik had ook altijd vanaf mn eisprong allerlei klachten. wist elke keer zeker dat ik zwanger was...maar werd gewoon ongesteld.
    toen ik echt zwanger was kreeg ik een dag of 5 voor nod last. maar dan vooral van mn borsten.
    hoop voor jullie dat t raak is natuurlijk!
    met k2v5 kun je zeker 3 dgn voor nod positief mee testen!
    succes!

8. donni

donni Lid

Jan 3, 2012
    44
    0
    0
    @ tresje : he ja ik denk dat mn lichaam me erg voor de gek aan het houden is...maar we zullen zien met de gevoelige test van zwanger&kids, die komen vandaag of morgen binnen.

@siesi: het is nog een beetje vroeg om te testen. Soms kan je het voor je NOD al doen maar het beste is erna. kan zijn dat er nog net niet genoeg HCG in je urine zit om een positieve test te laten zien. kan de ene dag heel anders zijn dan de andere dag.

maar we weten het binnen een paar dagen!!

9. nono

nono Niet meer actief

Donni, dit is de derde ronde maar echt de eerste waarbij we op tijd hebben geklust. Heb zelf m'n ei gevoelt.
    Ik had het fout en vandaag is eigenlijk mijn NOD, maar dacht elke keer Vrijdag. In ieder geval, gister avond ineens veel krampen, van baarmoeder tot aan rug, en zo ineens was het ook over (duurde ongv 15 min)
    Tot nu geen bloedverlies gehad.
    Aantal dingen wat ik raar vond, normaal gaan mijn borsten enorm jeuken een dag voordat ik ongesteld moet worden, heb dat nu niet gehad. Normaal word ik een dag voor ongesteld worden enorm emotioneel, ook niet gehad. Maar goed, of ik zwanger ben? Als ik zwanger&kids moet geloven wel, maar kruidvat maakt mij dan weer aan het twijfelen. Zou vandaag kunnen testen, maar vandaag juist geen testdrang. Morgen test ik wel, laat deze dag maar eerst voorbij zijn.

Nu heb ik spijt van het vroege testen. Had ik maar gewacht tot aan vandaag of morgen, ben er niks mee opgeschoten. >.<

10. donni

donni Lid

Jan 3, 2012
    44
    0
    0
    @nono, toch raar dat je dan met zwanger&kids een positieve test had...?? zouden die echt veel gevoeliger zijn dan kruidvat??
    heb jij ze ook besteld op internet of kon je ze ergens kopen?

klote he dat het je dan zo aan het twijfelen maakt...

11. nono

nono Niet meer actief

Ik heb ze besteld via internet. :) Ze zijn wel iets gevoelliger dan die van kruidvat volgens mij. Wanneer ga jij testen?

Ja precies, maar we wachten gewoon af. Geen bloed is goed, haha!

12. donni

donni Lid

Jan 3, 2012
    44
    0
    0
    ja ik ook besteld, gister op intenet. weet niet wanneer ze dan binnenkomen..?
    dus miss morgen testen, heb morgen etentje namelijk...maar denk dat dat veelste vroeg is..?

13. nono

nono Niet meer actief

Als je het gister in de ochtend/middag heb besteld dan heb je ze vandaag wel thuis. Morgen zou kunnen hoor, 4 dagen voor NOD.
    Zijn sommige mensen die dan al posi hebben kunnen testen. :)

14. donni

donni Lid

Jan 3, 2012
    44
    0
    0
    nou dan wachten we op de post!HIHI!
    Jij morgen ook testen?

15. nono

nono Niet meer actief

Ja, als ik vandaag niet ongi word dan test ik morgen weer. :) :D Ben enorm benieuwd!

16. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Met het hele vroege testen kun je jezelf wel erg gek maken, pas hiervoor op.

Je test misschien heel vroeg positief, maar in die fase gaat het nog zo ongelovelijk vaak fout..
    Ook geven veel van die testen vals positieve uitslagen.

ik zou gewoon wachten tot je NOD geweest is of de dag van je NOD en een normale test gebruiken.

Anders maak je jezelf blij met iets wat een grote teleurstelling gaat worden.

17. emmy80

emmy80 Lid

Dec 21, 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    Hier ook een NOD op 11 januari! Klachten: moe, moe, moe, volle boezem (nice!), krampjes, hoge lichaamstemperatuur! Sinds gisteren bloedverlies, zonder stolsels! Kan een innestelingsbloeding zijn. Had ik vorige zwangerschap ook, en óók in de eerste ronde na stoppen met de pil. Hoewel het eigenlijk te mooi is om waar te zijn, dat het weer precies zo loopt. Maar ik laat mezelf nog even lekker in de waan, whahaha!
    Maar het is superfrusterend, hoe je ineens op alle kwaaltjes/pijntjes in je lichaam gaat letten.......

18. Talitha15

Talitha15 Actief lid

May 2, 2007
    238
    0
    0
    Ik heb hetzelfde, vandaag bloed bij het afvegen, maar NOD pas dinsdag of woensdag! Ik hoop op een innestelingsbloeding! Afwachten maar!

19. donni

donni Lid

Jan 3, 2012
    44
    0
    0
    ja jullie hebben helemaal gelijk...eigelijk gewoon afwachten tot je NOD...je maakt jezelf gek soms...
    Mn vriendin die ook zo 9 maanden super aan het letten was op dr symptomen en te vroeg testen had iedere keer neg test...tot ze het los liet en ineens zwanger!!
    symptomen zeggen allemaal niks denk...als het deze ronde niet lukt ga ik me er niet meer op focussen maar gewoon lekker klussen van de 10e dag tot de 20e of zo en dan maar gewoon afwachten...hihi

20. donni

donni Lid

Jan 3, 2012
    44
    0
    0
    en NONO?

Share This Page