Volgende maand naar de dokter samen.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door beertje22, 1 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hey dames,

Het is eindelijk alweer Mei. Normaal gesproken zou ik volgende maand uitgerekend zijn van ons 1e kindje:( Helaas heeft dat niet zo mogen zijn.. We hebben samen besloten om de stap te zetten volgende maand om naar de dokter te gaan. In Juni dus... dan ben ik 7 keer ongesteld geworden na m'n curettage. Hopelijk worden we veder geholpen, want we leven nu echt in onzekerheid. Als we nog niet veder geholpen worden, vraag m'n vriend sowieso een zaad onderzoek. Hopelijk krijgt ie die wel. Ligt het aan mij? Ligt het aan m'n vriend? Ligt het aan ons beiden? Ligt het aan geen 1 van ons? We zullen het gaan zien. We wachten nu nog 2 keer m'n ongesteldheid af. Hopelijk is het de deze ronde of de volgende ronde raak. En anders naar de dokter samen!

2. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Hey beertje. Ik wil je even sterkte wensen! Wat moet het een nare tijd voor je zijn helemaal met het idee dat je eigenlijk volgende maand uitgerekend zou zijn! Wat ontzettend vervelend dat jullie al zo'n tijd in onzekerheid leven. Ik hoop ontzettend dat het bezoek aan de dokter niet meer nodig is en dat je voor die tijd gewoon zwanger bent!

Veel sterkte in ieder geval!

3. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hey,

Dankjewel voor je lieve berichtje! We leven ook echt in onzekerheid. Stel dat er wat met 1 van ons 2 is. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar ik weet van verhalen dat er iemand in mijn familie ook last va had van minder vruchtbaarheid. Kan niks aan die persoon vragen want ik heb daar geen contact meer mee. (willen we allebei niet meer) En nog eens dat m'n eisprong weg blijft:( pfff.. Dus ben gewoon zo bang.. Maar jij zit ook in de MMM? Of niet?

4. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    De onzekerheid is inderdaad verschrikkelijk en je gaat zo aan jezelf twijfelen, wat is er mis? Het positieve is in ieder geval dat je een regelmatige cyclus hebt (en dus zeer waarschijnlijk een eisprong hebt of niet?) en dat je een keer zwanger bent geweest. Het is jullie eens gelukt, dus het gaat vast nog een keer lukken!! Houd de moed er in!

De persoon in je familie die verminderd vruchtbaar is, heeft hij/zij inmiddels wel kinderen mogen krijgen? En weet je ook wat er ongeveer aan de hand was? Is het erfelijk of niet?

Wij zitten idd helaas sinds 2 maanden in de MMM. Met mijn man is gelukkig alles helemaal goed maar ik heb PCOS waardoor ik niet vaak een eisprong heb. Inmiddels ben ik bezig met de tweede ronde clomid. Een aantal pilletjes die er voor zorgen dat ik iig een eisprong krijg en waardoor de kansen op zwangerschap toenemen. Het valt me allemaal wel zwaar hoor. De ene dag gaat het beter dan de andere dag maar die onzekerheid: zal het ons ooit lukken? Hoe langer het duurt, hoe groter het verlangen!

Ik hoop het zo!

5. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Bij die familielied ik weet ervan dat die persoon bij z'n ex het ook heeft geprobeerd om kinderen te krijgen. Dat is ook niet gelukt. Schijnbaar pas ook jaren later gelukt. In een puur pb zal ik het veder uitleggen. Volgens mij is er voor een vrouw meer te behandelen als voor de man... Zover ik weet heb ik al die andere keren wel gewoon m'n eisprong gehad. Kreeg wel gewoon temperatuur verhoging! Mensen zeggen makkelijk: vergeet het, laat het los.. etc.. pfff... net of dat onze lichamen dan wel ''ineens'' goed werken..

6. eerstekindje91

30 apr 2014
    57
    0
    0
    Oke prima, ik zie het pb bericht wel verschijnen! Ja klopt, ze kunnen een hele hoop bij de vrouw! Maar ik geloof dat er ook best wel wat dingen zijn waardoor de kwaliteit van het zaad van de man verbeterd kan worden!

Fijn dat je iig je eisprong gewoon hebt! Ja verschrikkelijk als mensen dat zeggen! Net alsof het 'loslaten' invloed heeft op een bevruchting en innesteling. En als de wens er is, ben je er gewoon mee bezig. Net als dat mensen zeggen. Je bent nog zo jong het komt vast wel goed. Het zal allemaal wel, maar je koopt er niks voor en intussen zitten we er maar mee ;)

Kun je wel goed met iemand in je nabije omgeving praten over de miskraam en hebben jullie mensen in je omgeving in vertrouwen genomen over jullie situatie? Hoe oud ben je eigenlijk?

Deel Deze Pagina