Ik heb even terug gespiekt en zag dat Gwen eind oktober een afspraak in DD had. Lees je nog mee? Ben benieuwd hoe het met je gaat.
Wel gelezen, maar niet eerder tijd genomen om te reageren.. @Djuuzie, fijn dat je een goed gevoel had bij het Geertgen! Maar wel enorm balen dat je nu toch weer langer dan gedacht moet wachten. Maar nu dan voor het eerst langer protocol of niet? Tenminste jij hebt toch bij de eerdere ICSI's aan een test meegedaan waardoor je maar een paar spuiten kreeg? Zie je daar nog tegenop? @Nienttje, ja, je kan er inderdaad niets van zeggen wanneer de kleine komt. Breng je ons snel op de hoogte? Of heb je een ander topic waar we kunnen spieken om te zien of je al bevallen bent? @Nana, tijd voor jezelf is zeker belangrijk. Ik hoop dat het dit weekend wel gelukt is om even rust in te plannen.. Knuffel! @Maria, fijn dat alles goed is met de kleine. Mogen wij het geslacht weten? @Gwen, ik vraag me ook af hoe het met jou gaat?! Hier gaat het goed. Zelfs met een kindje wat nog niets begrijpt van Sinterklaas is het een drukke periode, en dan doen wij er niets aan behalve bij opa en oma en hier in het dorp.. maar goed, wel erg leuk om te zien dat Tim heel enthousiast kan worden van papier Zelf nog geen menstruatie gezien. Vanochtend al besproken dat ik voor mijn zorgverzekering voor 2013 er rekening mee ga houden (aangezien Geertgen geen standaard ziekenhuis is).. maar merk dat ik er nu wel anders in sta dan een paar jaar geleden.. de blijdschap over wat we hebben overheerst duidelijk het verlangen naar nog zo'n wondertje!!
Hee meiden, ik lees nog mee, hoor maar ben nog vaak te moe om alles bij te houden. De rek is er een beetje uit merk ik. Helemaal weer terug bij af,ik kan er me zo gefrustreerd om voelen soms.....Voorlopig nemen we rust, ik zou het liefst de komende 6 maanden even helemaal niks willen....maar ja, misschien denk ik er anders over na een paar weken.. Maria, een meisje...wauw! Ik zo zelf heel graag een dochter willen hebben want ik heb geen zussen..... Nientje, hoe is ie? Jessie veel Sint plezier met de kleine! Djuuzie, helaas zijn wij onderhand wachtkampioenen,hè?
Ik heb een zus en een broer maar omdat deze kleine waarschijnlijk alleen blijft, vind ik het wel extra leuk dat het een meisje is We hebben gisteren de babykamer en de kinderwagen uitgezocht, een middag baby winkel.. ik was kapot! Maar we zijn wel super goed geslaagd Nana, wij namen tussen de verschillende pogingen ook altijd lang de tijd, heb je ook gewoon nodig hoor! Hoop voor je dat je toch een beetje kan genieten van de komende feestdagen.. Ik vond het zelf altijd een moeilijke tijd.. een zwangere maria.. baby Jezus..
@ Maria: Leuk een meisje, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo, dat is toch een spannend moment. @ Nana: misschien wel goed om een tijdje rust te nemen, aan de andere kant heb je natuurlijk al best veel pauze momenten gehad. Je moet doen wat goed voelt. @ Jessie: grappig dat je nu toch al een drukkere sinterklaas hebt dan normaal. Tim vind het vast wel leuk al die cadeautjes. Dus in 2013 gaan jullie waarschijnlijk voor een 2e kindje, spannend. @ Djuuzie: hoe is het met jou? Maar weer aan het wachten? Zie je tegen de feestdagen op? Of heb je daar niet zo'n last van? Tuurlijk laat ik het weten als ons kindje er is. Het is nu vooral wachten, het kan elk moment beginnen, maar het kan ook nog een paar weken duren (dat laatste hoop ik niet).
hee meiden, ik was afgelopen dagen snip-snip verkouden en sliep super slecht zodat ik me weer zo slecht voelde. Ik begin me onderhand een ''probleem-nana'' te voelen. Maar het goede nieuws is: verkoudheid neemt af en vannacht goed geslapen. En ander goed nieuws: vandaag een leuke/goede werkdag gehad en zicht op ander, extra werk per 1-1. Ik moet nog gaan solliciteren maar dat is m.n. een formele handeling want ik weet nu al dat ik uitgenodigd wordt en de geschikte kandidaat ben. Maar ja, even nog afwachten hoe het loopt. Ik mag, naast het werk wat ik nu doe, 10 uur per week gaan werken in het ziekenhuis op de geheugenpoli als neuropsychologe en begeleider van een basispsycholoog....het lijkt me errug leuk!! einde ego-bericht @nienttje: zet hem op met de laatste loodjes! @maria: dit keer is kerst voor jou anders, denk ik?? Leuk dat je geslaagd bent!
Hey meiden! Ik had al zo lang geen mail meer gehad dat er een nieuw bericht was dus ik dacht ff kijken of ik iets gemist heb........ En ja dus, wat berichtjes mis gelopen. Nana, gelukkig knap je weer op van je verkoudheid. En een nieuwe baan er bij, klinkt leuk! Nienttje, spannend hoor, bijna de due date! Ik houd het hier in de gaten. In ieder geval, succes! Maria, speciale kerst voor jullie. Al een beetje met z'n drietjes! Jessie, hoe is het met jou? Ben afgelopen weekend met het werk van mijn man in Londen geweest. T was erg leuk maar ook heel vermoeiend. Ik heb wel zin in de feestdagen. Gezellig met familie samen zijn. En ik heb het getroffen met werken. Ik werk alleen oud jaars dag een dag dienst...... Verder is alles rustig hier, wacht geduldig af
hee djuuzie, leuk om even wat van je te horen! Londen klinkt goed; is er al een kerstsfeer te merken? lekker dat je kan genieten van de feestdagen; ondanks de ''wachtstand''. hoe is met de rest? hier: het begint allemaal weer te ''lopen'' bij mij. Ga ik morgen naar een psychotherapeute en nu denk ik ''hmm, het gaat gewoon weer goed''. Maar ik weet dat dat natuurlijk een valkuil is; het zijn ups en downs. Ik hoop volgende week te horen of de nieuwe baan echt doorgaat. En ik heb net een leuk weekendje gehad met een vriendin; heerlijk in de sauna! Voor mij de tweede keer en ook nog gemengd, dus was wel spannend maar zo goed bevallen! Ik kan het iedereen aanraden. Even weg van de wereld; letterlijk geen mobiele telefoon en internet; warmte om je heen en veel rust!
He meiden, veel te lang niet hier geweest zie ik.. @Nana, fijn dat het weer beter met je gaat. Of beter gezegd dat je nu in een "up" zit Ik hoop ook voor je dat die 2e baan doorgaat, zou super zijn!! Hebben jullie het veel over een eventuele 2e TESE? Of is het nu echt even alleen maar aan jezelf en jullie relatie denken (al is het natuurlijk allemaal erg verweven met elkaar)? Ik ben ook groot fan van de sauna. Ik moet eens kijken of ik nog iemand kan strikken voor een dagje.. @Djuuzie, klinkt leuk Londen! Nog een musical gezien? En inmiddels komt 4 januari ook alweer snel dichterbij. Komt het ook een beetje goed met je cyclus als je dan mag starten? @Maria, leuke naam heeft je man @Nientjje, vandaag 40 weken! Spannend zeg. Ik zag dat je erg hoopt op dat ze je "op tijd" inleiden. Ik hoop gewoon dat jullie kindje zich uit zichzelf meldt! Hier een wisselende tijd achter de rug. Mam heeft ineens weer meer verdriet van de scheiding, op mijn werk is er veel onzekerheid, Tim niet helemaal fit. Vandaag dus maar eens voor dat laatste naar de HA gegaan. Inhalator meegekregen met verschillende medicijnen.. arm kind.. maar goed, hopelijk gaat hij dan wat minder piepen en rochelen..
Ik ben ook een groot sauna fan, heb al veel verschillende sauna's bezocht Nu al een tijd niet geweest maar dat komt wel weer na de bevalling en als ik weer beetje strak ben.. hihi
Haha, zit ik op het forum onder een forum naam geef ik zomaar de naam van mn man, hihi.. ach ja, wat maakt het ook uit Groetjes, Christina
Haha.. tja, mijn echte naam is niet zo heel moeilijk te bedenken Dames, ik ben blij.. zie mijn onderschrift!!
Ik krijg geen meldingen meer van dit topic, raar! Nana: wat zou dat mooi zijn als je extra werk doorgaat! Ik hoop het wel voor je. Las dat je toch al bezig bent met een evt. volgende poging, zijn jullie er samen uitgekomen? Maria: haha echt anoniem ben je nu niet meer . Djuuzie: leuk zeg een weekendje naar Londen. Je rust niet echt uit van een citytrip, maar je krijgt er wel nieuwe energie van. Lekker dat je niet zoveel hoeft te werken met de feestdagen. Jessie: Mooi, je bent ongesteld geworden. Ach en 'maar' 306 dagen hoeven wachten . Hopelijk duurt het nu maar 30 dagen. Ik was inderdaad niet zo blij met de verloskundige. Ze zijn er zo star, vervelend is dat. Ik wil liever niet ingeleid worden, maar om me 2,5 week over tijd te laten lopen, vind ik echt niet kunnen. Ik voel helemaal niks bijzonders, kan me niet voorstellen dat het uit zichzelf gaat beginnen. Hoe begon de bevalling bij jou?
@maria: zolang je achternaam er niet bij staat kan het geen kwaad, toch? Er zijn wel meer Marcel's...hoewel, die naam kom je nu niet meer zo veel tegen, he?! @jessie:begrijp ik uit je onderschrift dat je eindelijk ongesteld ben geworden?? Zo ja: fijn!! @nienttje: het is nog even afwachten of het extra werk ook doorgaat; ik hoop deze week te horen of ik op gesprek kan komen. Officieus heb ik al een ''ja'', maar goed, je weet maar nooit..... Verder heb ik min of meer besloten dat ik het komende half jaar even geen polonaise aan mijn lijf wil. Ik wil even bezig zijn met nieuw werk enzo. zucht, hebben jullie dat ook? Ik moet voor mijn werk superveel bijhouden in het kader van herregistratie. Ik heb inmiddels 3 opleidingstrajecten afgerond en dat betekent ook 3 herregistratietrajecten. Leuk maar wat een hoop administratie en gepuzzel.....mijn man is jurist maar die hoeft lang niet zo veel bij te houden en te herregistreren......
Even ego:ik ben gisterenavond om 20.08 bevallen van een meisje, ze heet Lisa. De bevalling is heel snel gegaan. Ze weegt 4100 gram, dat is teveel, dus mochten we een nachtje in het ziekenhuis blijven om de glucosewaarde in de gaten te houden. Dat is nu goed, als dat zo blijft mogen we rond 20.00 uur naar huis. Tis een schatje.