wie rond 30 en ook in of na ronde 7?? - Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jessie80, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Ik ben weer gerust gesteld. Wilde een cb digitale test halen maar die was hier om de hoek allen per drie te koop. Dat wilde ik niet doen. Heb de tweede twee voor 5 van kv gedaan en deze is gelukkig wel mooi! Wat ben ik opgelucht!
    Ik test in ieder geval niet meer!

Hoe was je fm Jessie?

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Mooi! En nu weg met die testen!

3. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

Feb 16, 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Djuuzie: Jee dat is ook wel schrikken, gelukkig was de tweede test duidelijker. Nog een paar dagen wachten op de eerste echo, spannend!

@ Jessie: Hoe was de FM?

@ Nana: Vervelend dat je je niet zo goed voelt, hopelijk ga je je wat beter voelen doordat je naar de psycholoog gaat. Het is ook niet niks waar jullie voorstaan. Ik zou nu in ieder geval nog geen beslissing nemen over het wel of niet doorgaan, want een depressie kan ook rare dingen met je doen maar dat zal je zelf ook wel weten.
    Het dalend testosterongehalte bij je man kunnen ze daar nog wat aan doen of is dat niet mogelijk? Ik weet niet of je het wil horen maar je kan altijd een intake gesprek doen in het buitenland misschien veranderd dat jullie kijk.

@ Hier: Ik zit al een paar dagen thuis omdat ik helder rood bloed verloor met krampen die op en af gingen. Ben midden in de nacht geweest voor een echo, gelukkig was alles goed met onze tweeling. Heb echt gedacht dat het misse boel was deze keer, de placenta liep best ver door naar beneden dus dat zou een oorzaak kunnen zijn. Nu gaat het weer wat beter. Ik heb het advies gekregen van de gyn om rustig aan te doen en het werk af te bouwen.
    Verder is het hier een rommel, onze slaapkamer wordt morgen opnieuw behangen als het behang binnenkomt. Dinsdag is de woonkamer en hal aan de beurt, dat gaat dan 2 weken duren. Ik zie alleen zo op tegen het werk dat ik er na de tijd mee heb om alles weer schoon te krijgen, nou ik doe gewoon rustig aan, desnoods elke dag 1 kastje.

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Nana, wat ontzettend k*t dat je je niet goed voelt. Ik hoop dat de psycholoog iets voor jullie kan betekenen.

@Djuuzie, stomme testen ook altijd.. kunnen je zo onzeker maken! Maar gelukkig nu weer gerustgesteld. Op naar maandag. Hoe laat hebben jullie de afspraak?

@Gwen, oh bah, dat is ook schrikken! Gelukkig met de tweeling alles goed dus. En nu echt rustiger aan doen dus..

Hier dus weer FM gehad, deze keer was er wel een dominant follikel te zien. Nu 2 dagen 75 eenheden gebruiken en dan maandag terug. Ik hoop dat we dan de Pregnyl kunnen plannen!

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Djuuzie: veel succes vandaag! Laat je even iets weten?

Jessie: ook veel succes! Wel fijn zeg dat er een grotere follikel is, het werkt weer goed met deze hormonen!

6. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Hey meiden,

Hier ben ik weer. Even niet geschreven. Heb ook een drukke tijd achter de rug. Met pasen gewerkt, dagje naar de veluwse bron geweest om lekker te badderen en te bubbelen. Cliënt uitgezet en een cliënt overleden. En tot slot ook nog eens flinke ruzie met mijn schoonmoeder gehad. Ze had aan mijn tante verteld dat ik zwanger ben. En we hebben expliciet gezegd dat ze haar mond moest houden. Maar dat heeft ze dus doodleuk niet gedaan. Wit heet was ik. Heb haar nu een week niet gezien en het is allemaal wel wat bekoeld. Vanavond er maar eens heen met manlief. Kijken wat ze te zeggen heeft.

Vandaag echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien!!!!!Vruchtje loopt mooi op schema met de termijn (scheelt 1 dag)
    Ik ga in het ziekenhuis onder controle blijven. Ik moet in het ziekenhuis bevallen, dus vind dat wel prettig.

Oh Gwen wat schrikken! Doe het vooral rustig aan.

Jessie, hoe was je fm vandaag?

Nienttje, nana jullie nog nieuws?

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Djuuzie, hoera, wat een supernieuws! Gefeliciteerd met deze mooie echo!! En nu lekker genieten.. :) Kan me trouwens voorstellen dat je enorm boos was op je schoonmoeder. Hopelijk kunnen jullie het vanavond uitpraten.

Hier een iets mindere FM vandaag. Follikel zit er nog maar was weinig gegroeid. Nog 2 dagen door spuiten dus en dan woensdag weer terug.. Kan je wel merken trouwens dat ook in het GG een beetje lopende band werk is, de arts terwijl ik me aan het omkleden was "tja, met zo weinig groei durf ik de IUI nog niet in te plannen"... oeps... moest daarna wel lachen toen ze gewoon het woord "klussen" gebruikte :)

8. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Wat super Djuuzie!! Gefeliciteerd!
    Stom van je schoonmoeder, terecht dat je kwaad bent.
    Pff schoonmoeders, heb er zelf mijn buik ook vol van. Hier past schoonmoeder elke maandag op, maar dat gaat helemaal niet lekker. Ik zit met buikpijn op mijn werk, omdat ik haar niet vertrouw met L. Toen ik vandaag thuis kwam had L flink gehuild, ik vroeg wat er was en schoonmoeder zei gewoon dat ze niet gehuild had. Toen ik zei dat ze wel gehuild had, omdat haar ogen rood en nat waren begon ze er wat omheen te draaien. Bah! Niet erg dat L een keer huilt, maar lieg er niet over. Er is wel heel wat aan vooraf gegaan en nu kan ik boos worden om de kleinste dingen.
    Moest het even kwijt hoor.

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Jammer Jessie, dus toch nog even door met de hormonen.
    Ze gebruikte het woord "klussen" in het ziekenhuis? Dat is apart haha.

10. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

Feb 16, 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Djuuzie: Gefeliciteerd! Bijzonder is zo'n eerste echo he! Ik kan me voorstellen dat je kwaad was op je schoonmoeder, hebben jullie het kunnen uitpraten?

@ Nientjje: Wat een vervelende situatie met je schoonmoeder, ik weet natuurlijk niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan maar liegen is natuurlijk nooit goed. Het lijkt me ook heel naar dat je steeds met buikpijn op je werk zit omdat je haar niet vertrouwd, je schoonmoeder past 1 dag op en wat doe je met de rest van de dagen? Kan je er met je man over praten?
    Wij hebben de tweeling opgegeven voor het kdv, er zitten ook heel veel buurkinderen op dus dat vond ik al super. Structureel oppassen door mijn ouders of schoonouders zag ik niet helemaal zitten.

@ Jessie: Hoe was gisteren de follikelmeting? Was de follikel nu wel mooi gegroeid? Vervelend dat het een beetje op lopende bandwerk lijkt bij GG, als het allemaal maar goed gaat dat is wel het belangrijkste.

Hier gaat alles goed, ik werk nu halve dagen voornamelijk zittend werk. Als ik terug kom ben ik zo moe dat ik een aantal uur slaap, dan heb ik ook gezeur in m'n buik. Verder staat het hele huis op de kop, mijn man moet het kozijn in de slaapkamer nog een keer schilderen dan ik kan morgen voorzichtig beginnen met onze slaapkamer weer bewoonbaar te maken. Dit weekend komt er eindelijk ook een eind aan het op de grond slapen op onze matrassen.

11. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Gwen: L gaat op donderdag naar het kdv en op dinsdag is mijn man thuis. Gelukkig is het bijna vakantie, dan hoeft mijn schoonmoeder niet te komen.
    Wanneer heb je de 20 weken echo? Of al gehad?

Jessie: zit je inmiddels in de wachtweken?

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Nientjje, wat een vervelende situatie met je schoonmoeder. Hier gaat het ook niet altijd vanzelf, en kan ik me ook behoorlijk ergeren, maar gelukkig niet zo erg als jij beschrijft! En "klussen" ja, dat zei ze echt.. de laatste 2 FM een andere arts en die had het gelukkig gewoon over "gemeenschap hebben" ;)

@Gwen, en hoe slaapt het in bed? Moet heerlijk zijn! Is de bende in huis dan ook over of zijn er nu nog andere kamers aan de beurt?

Ego: inmiddels bijna in de wachtweken. Verwacht vandaag mijn ei. Eindelijk! Woensdag en zaterdag terug geweest en wat bleek, het follikel dat links zat groeide niet verder.. gelukkig kwam er rechts langzaam eentje opzetten en deze was zaterdag 17 mm, dus zondagavond de Pregnyl gezet. Wordt een spannende Koninginnedag voor ons. Hopelijk naast oranje, ook roze..

13. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

Feb 16, 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nientjje: We hebben de 20 weken echo gisteren gehad, alles is nagekeken en onze twee kindjes zijn helemaal goedgekeurd! Ik was zenuwachtig voor deze echo, er viel een hele last van me af toen ik hoorde dat alles goed was. Ik had er 's nachts gewoon een paar uur van wakker gelegen en raar gedroomd enzo. We weten nu ook dat het 2 meisjes zijn, dat vind ik echt super leuk. Ik had het echt niet verwacht, ik dacht 2 jongens of een jongen en een meisje. Nu nog namen bedenken, ik vind vooral meisjesnamen best moeilijk. We hebben nog wel even.
    Lastige situatie met je schoonmoeder, heeft ze zelf aangeboden om op te passen? Had je er meteen van het begin dat ze ging oppassen moeite mee om je schoonmoeder te vertrouwen of is dat later ontstaan. Vervelend lijkt me dat, ik hoop dat je er over kan praten met je man of dat je het kan uitpraten met je schoonmoeder.

@Jessie: Fijn dat er toch nog een follikel is gaan groeien, hopelijk heb je over een week of 2 ook goed nieuws. Daar duimen we dan voor. De slaapkamer is heel mooi geworden, en het is ook heel fijn om na 3 weken op de grond slapen toch weer in je eigen bed te liggen en we hebben weer zoveel ruimte in de slaapkamer, heerlijk!
    We hebben alleen onze eigen slaapkamer en de badkamer op orde voor de rest is alles een puinhoop, ze zijn nu beneden in de woonkamer en de hal bezig. Nog een paar dagen en dan is dat ook klaar, gelukkig! Dan kijken wat we met de babykamer willen, er zit een leuk neutraal behang in even kijken of we dat zo laten of dat we toch iets anders willen. Helemaal een knal roze kamer vind ik ook niet wat, dan komen de muren op me af ben ik bang.

@

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Even snel, wat super dat de 20 weken echo goed was!! En leuk twee meiden. Maar ik vond meisjesnamen ook moeilijker hoor, snap je wat dat betreft wel.

15. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Gwen: Wat heerlijk dat alles goed is met ze. En wauw 2 meiden!! Kan je het nu loslaten en vol gaan genieten. Al blijft dat toch nog wel een beetje lastig. Ik vind meisjesnamen juist erg makkelijk.

Jessie: Wel even een teleurstelling dan toen de andere follikel niet verder groeide. Gelukkig dat je rechts een mooie follikel hebt! Spannend weer!

Djuuzie: hoe gaat het?

Maria: hoe bevalt het moederschap?

Nana: Hoe gaat het met je?

@ schoonmoeder: Ik had er al vanaf het begin niet zo'n goed gevoel bij, maar ik wilde haar het voordeel van de twijfel geven, want het is verder een zorgzame vrouw. Het probleem is dat ze met dingen bezig is waar wij niet mee bezig zijn en ze dat met L ook doet. Is beetje vaag, als iemand wil weten pb ik wat details zodat jullie het beter begrijpen.

16. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Nienttje, ook al zo'n "fijne" schoonmoeder. Balen is dat he als je het gevoel hebt haar niet te kunnen vertrouwen. En vooral dat liegen. Doet mijn schoon moeder ook. Dan kan ik haar wel!

Gwen, ik heb mijn schoonmoeder gesproken. Ze heeft omdat djuuzieman haar gebeld heeft haar excuus aangeboden. Maar ik ben er wel klaar mee. Ik kom er wel hoor maar houd me wel op afstand met alles. Ik heb zo veel voor haar gedaan en heb het gevoel nu stank voor dank te krijgen.

Ben je nog steeds halve dagen aan het werk? Hoe is het met jou en de kleine meisjes? Een goede 20 weken echo gehad dus dat is weer een hele opluchting.

Jessie, in de wachtweken al weer. Hoe is je gevoel? We zingen "roze boven" op 30 april.

Maria, mooie meid heb je! Babykamer klinkt leuk. Wil ook zoiets. Afhankelijk van wat het word worden de accessoires bepaald.

Met mij opzich alles goed. Ben erg moe en de hele dag door misselijk. Mijn leven bestaat momenteel uit werken en slapen ;). Heb geen energie om naast mijn werk nog iets te doen. Maargoed, ik klaag niet. Het hoort er allemaal bij.

Nu heb ik lekker 4 dagen vrij. Daar ga ik in uitrusten en genieten. 29 april de termijnecho. Ben dan 10 weken en 5 dagen. Als deze echo goed is gaan we het van de daken schreeuwen!

17. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Djuuzie: maandag de echo, leuk en spannend. Leuk dat jullie het dan tegen iedereen kunnen gaan vertellen.

Jessie: hoe voel je je op het wachtbankje?

Maria: Fijn dat de bv nu goed op gang is. Geniet van de kleine meid. En wat een schatje!

Ik ben de afgelopen dagen niet zo fit geweest, flinke hoofdpijn. Heb ook veel last van de pil, zou hem liever niet slikken, maar is het best i.v.m. de endometriose.
    Vandaag lekker vrij, vanmiddag wandelen!

18. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Nientjje, balen dat je je niet lekker voelt! Is er niets anders dan de pil dat ook werkt tegen de endometriose? Lekker buiten geweest vandaag?

Ik heb vandaag een echo gehad ipv komende maandag. Van maandag op dinsdag nacht had ik een stekende pijn in mijn buik. Heb de gyn gebeld en kon vandaag komen.
    De echo was super! We hebben een echt mini mensje gezien. Met alles er op en er aan. Schedeltje zag er mooi uit. Hij zwaaide al naar ons! Hartje hebben we ook zien en horen kloppen. Zo mooi!!!! Kon ook de placenta en de navelstreng zien. Ben nu al zo trots!

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Oeh, dat was even schrikken Djuuzie, maar gelukkig alles goed!! Mooi om te zien hè, hoeveel jullie kindje verandert in die eerste weken. Hopelijk blijft de buikpijn nu weg en kan je echt op en top genieten en trots zijn!!

Share This Page