Lieve Nana, ik krijg kippenvel van je bericht. Wat moeilijk en verdrietig voor jullie. Eerlijk gezegd had ik dit ook niet verwacht, zeker omdat ze in Nijmegen wel wat gevonden hadden. Wat een teleurstelling moet dit zijn. Voordat je het topic laat sluiten wilde ik toch nog even reageren. Veel sterkte! Ik wens jullie veel liefde en kracht toe.
Lieve Nana, wat een enorm verdrietig bericht.. Geen woorden voor, alleen dat ik jullie heel veel sterkte en kracht toe wens!! Dikke knuffel...
Lieve Nana, veel heb ik aan je gedacht de laatste tijd. Ik had net zoals jij en de andere meiden gehoopt op een positief bericht. Ik snap dat je dit toppic wil sluiten, en doe dat ook gerust. Dit helpt je vast in de verwerking. Het gaat je goed meis! Dikke knuffel van mij.
dank jullie wel! Voel eigenlijk vooral rust, opluchting, nooit meer MMM. Stel dat de TESE gelukt was, dan hadden we toch weer die MMM in gebleven...... Even nog stress gehad over een uitblijvende menstruatie (al-tijd op tijd en nu dus 3 dagen te laat. We hadden ook seks gehad rond de eisprong....) maar die is vandaag doorgebroken. Vast door alle stress uitgebleven. nana-man is nu thuis herstellend; gaat wel goed maar mentaal zwaar. Kreeg ook zo weinig begrip van zijn moeder. Ze zei letterlijk: ''maar jullie hebben toch wel gemeenschap?'' ''en je komt toch wel klaar?''. Begon toen ook nog te zeggen dat ze er moeite mee had dat we naar een andere kerk zijn gegaan. Pfffffff......wat baal ik van zo'n vrouw! Ze is in de 80, dus tja.....maar toch is het zo'n gebrek aan inlevingsvermogen. Ik baalde omdat nana-man er echt last van had. Gelukkig zijn mijn ouders een stuk beter in dit soort dingen. Maar je gunt je man ook wel dan de bevestiging van zijn eigen ouders! Ik wacht nog even met sluiten van topic, maar als ik dat doe: hoe doe je dat dan??
Wat? Jeetje wat een vreselijke reactie van je schoonmoeder.. ongelofelijk zeg! Je kan het topic laten sluiten door er niet meer te komen. Ik geloof dat alle topics die langer dan een maand geen nieuwe berichten meer hebben gehad automatisch worden gesloten. Als je daar niet op wilt wachten (wat ik me kan indenken), dan kan je even contact opnemen met het beheer. Dat kan sowieso door op het rode driehoekje boven een bericht te klikken. Is om dingen te melden, dus neem aan dat als je in dat berichtje zet dat je het topic wilt laten sluiten, het goed komt. Het ga jullie goed!
Oh Nana, wat een verdrietig bericht. Lijkt me vreselijk moeilijk voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe om dit samen te verwerken!