wie rond 30 en ook in of na ronde 7?? - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jessie80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

16 feb 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames,

Nijma en Jessie, het gaat wel snel zeg met die onderzoeken bij de gyn! Het is denk ik wel fijn dat er nu wat meer duidelijkheid komt voor jullie en hopelijk kunnen ze niets vinden!

Ik kan ook al weer op de wachtbank, we zullen het weer gaan zien!
    Vind dat de maanden voorbij vliegen, kan me haast niet voorstellen dat het alweer richting de kerst en oud en nieuw gaat!

Mijn vriend heeft me gewoon thuis ten huwelijk gevraagd, hij had een ring voor me gekocht. Hij had een lief gedichtje bedacht maar die was hij vergeten toen hij me ging vragen, hij was een beetje zenuwachtig ondanks hij mijn antwoord wel wist. We gaan eind april trouwen.

Wel een lekker vooruitzicht Leentje om straks 6 weken vrij te hebben! Hopelijk vind je snel een baan weer!

Groetjes Gwen

2. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, dat is niet verkeerd zeg!!! 6 weken vakantie; mai oh mai, wat ga je met die tijd doen!??!!?? In ieder geval genoeg tijd om te klussen :p:pBen je er al achter waarom je baas dit zo aanbiedt???

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Spannend, Gwen, in april al! Dat is al best snel!

Tja die 6 weken vakantie...geen idee waarom ze het me aanbiedt, ze zegt omdat ze samenwerking goed wil beeindigen en snapt dat het voor mij niet meer leuk is om daar te werken. Maar eigenlijk slaat het nergens op, toch!? Ik laat het voor de zekerheid nakijken door de vakbond.
    Maar heb straks in ieder geval tijd genoeg om te solliciteren ;).

4. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ow gwen, gefeliciteerd zeg!! Ik zie nu pas dat jij leuk nieuws hebt: in april trouwen...dat is al snel zeg!! Wel leuk om je focus even te verleggen naar trouwen (ipv kinderen)..of zie ik dat helemaal verkeerd???? Ik kan me namelijk ook voorstellen dat de focus op kinderen altijd blijft, he?!

leentje; ik zou zeker even checken bij vakbond hoe die vrijgevige actie van je bazin te verklaren is.....je weet het maar nooit..

meiden, ik hoop dat we voor 2011 iets te vieren hebben; zou het niet super zijn als 1 van ons zwanger raakt???? .....:)

5. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ow meiden, ik lig in een deuk :D:D........FF uitleggen: ik ben al een tijdje gestopt met ovu-testjes maar heb er nog 4 liggen. Ik dacht vandaag oppeens in een opwelling; ''laat ik er ff eentje tegen aan gooien''.............nou, wat denk je?? Super positief!!!! Dat heb ik nog nooit gehad, meestal gingen er wel een stuk of 8 testjes doorheen voordat ik uberhaupt iets zag en dan nog was het een super vaag lijntje.........Wat een giller, he??!

Weer een meevallertje vandaag, want dan hoeven we niet zo lang door te klussen.....:).....

Zit me nu wel te bedenken dat mijn ei dus blijkbaar weer eerder ''valt'' dan ik misschien had gedacht. Zou ik daarom een paar rondes verkeerd hebben geklust????? zucht.....ingewikkeld blijft het....

6. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Hey meiden!

Leuke sinterklaas gehad? Ik wel,heb het op mijn werk gevierd. Al die blije gezichten van de clienten doet mij goed.

Nijma, ik zit gezellig naast je hoor op het wachtbankje! Heb geen knal-ovulatietest gehad. Eerlijk gezecht helemaal geen positieve. Maar wel twee bijna positieve. Dus ik verwacht daar tussen die twee een lh piek te hebben gehad. De eerste dag van mijn bijna positieve test in de avond erg buikpijn links in mijn buik gehad. Ik heb echt het gevoel dat het mijn eisprong was. Die avond dus ook geklust. En heb goede hoop wat dat betreft. Gisteren en vandaag ook wat gerommel in mijn buik. Zou een innesteling kunnen zijn denk ik ( maar t kan natuurlijk ook wat anders zijn).

Jessie, hoe is het met jou en de clomid?

Leentje, al een nieuwe afspraak bij de huisarts staan? In je verlof kan je lekker bijtanken en relaxed zoeken naar een baan.

Nana, Ook hier is de klusdip geen onbekende. Hier meestal na de vruchtbare periode, als ik op t weachtbankje zit. Omdat ik een vrij korte cyclus heb beginnen we na mijn ongi wel snel weer met klussen. Gebruik je ovulatietesten? Dan kan je mooi kijken wanneer het functioneel klussen is..........

Gwen, ook op de wachtbank zie ik.......Ik ben ook in april gertouwd! Dit jaar op de 23e. We hebben een stralende dag gehad. Geniet van je voorbereidingen!

Ik heb lekker vakantie!!!!!!!!! Ben twee weken vrij. Was er echt aan toe. Door veel zieken op het werk erg druk de laatste maanden. Deze week lekker het huis kerst-proof maken. Vind dat altijd zo gezellig! Volgende week met manlief naar de kerstmarkt in duitsland. Vind ik altijd zo gezellig! En verder.......

I'am dreaming of a pink christmas!

Knuffel meiden!

7. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Nana, wat een giller! Misschien heb je wel een lange LF waardoor het lijkt dat je eisprong later is. Jij weet wat je de komdende dagen te doen staat!

8. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL

Jij ook aan het internetten??? Op het werk of thuis??? Oh, vakantie zie ik....wauw zeg, lekker!!! Naar de kerstmarkt in Duitsland: gaaf, wil ik ook wel, alleen mijn man zei dat hij geen zin had om dure winterbanden te kopen (is verplicht in Duitsland)....hoe doen jullie dat?????

ow, dit ook lachen: Gwen trouwt in april, jij bent op 23 april getrouwd...guess what: ik ben op 22 april getrouwd!!!!! Toeval bestaat niet :)

jij dus op de wachtbank in spanning; ben benieuwd hoor!!! Je hebt in ieder geval ''je best gedaan'' deze ronde...Ik ga inderdaad deze week maar ''aan de slag'' :D

9. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Ik lig lekker voor pamus op de bank achter de laptop te genieten van mijn eerste vakantie dag...............

Wij hebben winterbanden, dus kunnen er ook mee duitsland in. Het weer hier vorig jaar was ook zo slecht de winter en had geen zin in glijpartijtjes dus nu maar winterbanden aangeschaft.

In welk jaar ben jij getrouwd? Ik dus dit jaar. Ben benieuwd wat Gwen voor datum kiest............

Hebben jullie ook hyves dames? Ik vind het ook gezellig om te hyvesen (en vooral niet over zwanger worden te praten). Als jullie t leuk vinden voeg me dan toe! Wel ff je naam van hier bijzetten want dan weet ik wie je bent!

Joyce Profiel - hyves.nl

10. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    leentje dus bijna lekker vakantie, succes met solliciteren, heb je al wat van de vakbond gehoord?
    hihi neuh hoor dat wist ik ook niet voor dat die gyn het zei. maar er zitten wel altijd follikels en die gaan dan groeien en de grootste die wint zeg maar en die springt dan tijdens je eisprong....

djuuzie...ow ook lekker vakantie hihi wordt jaloers :) ik wil ook vakantie :( geniet er maar lekker van! ow wat spannend mss een innesteling...wie weet zou zo leuk zijn zo voor de kerst nog!! voel je nog andere dingen??

gwen....thuis kan ook heel romantisch zijn! haha als ik jullie allemaal over trouwen hoor, wil ik ook :) april lijkt me een mooie maand, dan ishet weer wel fijn toch. ik hoop dat je zwanger ja mag zeggen

nana...toch goed dat je dan even getest hebt! ik heb trouwens zelf ook wel een wisselend ei, kan wel 4/5 dagen inzitten...stel je voor zeg gelukkig deze maand iig optijd en goed geklust toch? we hebben ook echt een klusdip, de twee weken na de ei gebeurt er nauwelijks nog iets. vraag me toch wel eens af of dat wel normaal is, we zijn toch nog best jong (29 en32) dan moet je toch meer zin hebben? zelf tijdens de vruchtbare week is het af en toe moeite doen hoor.....best eng in het begin hadden we beide een hoog libido...

hier nog niets bezonders, aftellen tot ongi....

11. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    gatsiedarrie.....:(:(.......heb ik vandaag een positieve ovu-test, is mijn vent net ziek geworden!!!!!!! &*%(&#(#........nou, deze ronde is het dus zeker niet raak!......

sorry, baal er een beetje van!!! En ik kan het niet eens op hem afreageren, want dat is ook weer zo zielig:x.....

12. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL

ben al in 2005 getrouwd; ruim 5 jaar geleden. Jij dus dit jaar nog! Wauw, nog kers-vers getrouwd eigenlijk!!

Ik heb geen hyves. Heb wel er over nagedacht om me in te schrijven maar ik wil eigenlijk niet zo ''zichtbaar'' zijn ivm mijn werk (psycholoog). Je weet maar nooit of klanten op de één of andere manier er misbruik van gaan maken......dus wel jammer....maar je mag ook gerust op dit topic praten over andere dingen, hoor!!!!! :)

13. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hee nijma, het is niet raar hoor dat je niet zo veel zin hebt ondanks dat je jong bent.....ik bedoel, het is gewoon een mythe dat iedereen 2 tot 3x per week seks heeft. Geloof me; ook in mijn werk kom ik vaak genoeg die mythes over seks tegen!! Maar inderdaad neemt de zin ook wel wat af door al dat verplichte gedoe.....

ja, trouwen in april is altijd goed weer, dat heb ik nu gemerkt want ik ben 5 jaar geleden getrouwd en tot nu toe hebben we elke keer op 22 april mooi weer gehad!!

succes met aftellen!! Ik heb wat minder geluk deze ronde (zie mijn vorige bericht!)

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Wat balen Nana!! Lees net dat je een positieve ovulatietest hebt en dan is je mannetje ziek! Hebben jullie deze week al geklust? Want dan hoeft het niet te laat te zijn.

Wij zijn in juni getrouwd, vorige jaar. Ook een super mooie dag gehad. De hele week regende het, niet normaal. Zelfs van donderdag op vrijdagnacht nog heel veel. En wat denk je: om 7 uur gooi ik het badkamerraam open en zie een stralende zon! De enige mooie dag van de week :D. Word er nu nog blij van!

Ik ben ook niet zo' n hyver. Heb het wel, maar ben van plan het te verwijderen. Zeker nu ik ga solliciteren zet ik er zo min mogelijk op.

15. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    balen nana....heb je ook niet eergister of zo geklust :( dat is wel rot zeg dan, maar mss heb je morgen ook nog een positieve want is toch tussen de 24 en 48 uur denk ik dat je ei komt....veel vitamientjes naar binnen en mss morgen meer geluk??

ik heb dit ook een ronde gehad, was ik zelf in de lappemand, heel rot maar wat ik wel een voordeel vond was dat ik dus de rest van die cyclus me niet gek maakte of spannend naar de nod uit keek.......een heel heel klein pluspuntje

en ow gelukkig een hele gerust stelling, want de enige in mijn omgeving waar ik dat mee bespreek valt in de catogorie konijnen :)

16. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Categorie konijnen?! hahaha dat vind ik een comische opmerking! In mijn vriendenkring zit volgens mij niemand in die categorie :D. Wij al helemaal niet, dus maak je niet ongerust.
    Iets heel stoms: de man van een goede vriendin MOET het minimaal 2 keer per week doen of zij nou zin heeft of niet (en zij heeft niet zo vaak zin). Sowieso 1 keer in het weekend en 1 keer door de week. Word er al chagrijnig van als ik er aan denk ;).

17. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    pfffffffffff moeten zit er bij ons niet bij. Ik snap dat de behoefte er bij de een wat meer dan bij de ander is maar dat je dan 2x per week moet. Nou mij niet gezien!

Ga nu lekker mijn huis in kerstsfeer brengen!

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Oja de kerstboom! Die moet ik ook nog zetten, kan ik eindelijk m'n kerstmuziek weer draaien (manlief ook weer blij :$)! Nou ja, dat komt komend weekend wel :D.

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Nana, wat balen zeg.. hoe is het nu met je mannetje?

@konijnen, hier is het wel weer wat "verbeterd" sinds ik gestopt ben met de pil, maar ik moet zeggen dat de weken na het ei vrij vaak redelijk klus-loos zijn :)

@hyves, ik ben ook niet zo fanatiek.. maar inderdaad hier kan je ook kletsen!

Morgen weer naar de gyn.. ik ben benieuwd of er een follikel aan het groeien is!

20. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hee, spannend jessie; wat ga je morgen dan precies bij gyn. bespreken/doen?? Ik zit morgenochtend om 8.15u (lekker vroeg :$) bij de huisarts. Ben ook benieuwd. Manlief is nog steeds niet fit. Volgens ovu-test is mijn ei gisteren gesprongen en we hebben voor het laatst afgelopen zaterdag geklust.....nou, dan heb ik er geen goede hoop op, dit keer! Voel ook weer helemaal niets bijzonders....

Deel Deze Pagina