wie rond 30 en ook in of na ronde 7?? - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jessie80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    oww balen djuuzie, here the same....maar ik duim heel heel heel hard voor je. en dan hopen dat je deze maand het eerstre schaapje over de dam bent dan volgt de rest van het topic vanzelf ;) ik heb wel al twee weken last van de boobs, normaal maar een weekje van te voren, maar heel in begin voelde ik nooit wat, maar komt nu iedere week iets bij.

jessie, nog wat nieuws, lekker naar NY,en dan daar aan de klus als ik goed gelezen heb?:) promotie maken, je hebt het druk zo te lezen. gaan ze dat pco achtige nog uitzoeken??

nana mooi dat de HA jullie serieus neemt, goed dat je man eerst aan het werk wordt gezet, hihi ik heb dat potje ook al bijna drie weken nu hier staan.......maar wordt hier angstvallig genegeerd door de heer in kwestie, jaja toch een beetje faalangst hier? ga maandag maar eens beetje puschen. wanneer krijg je de uitslag?

leentje...op weg naar het ei toch? en verder meid. hoe gaat het? hoe is het met de yoga afgelopen? lijkt mij ook leuk helaas hier niet in de buurt denk ik.

meiden hebben jullie dat ook? ik droom zo heftig altijd richting NOD, droom over baby's en over testen....echt erg...vanacht heb ik nog twee posteve testen en was aan balen dat zondag was want ik wou dan een CB digi halen voor me vriend te verrassen...pfff wat speelt dit gedoe met je hoofd he. gisteren had ik een baby en eergister wat ik hoogzwanger en paste niet meer in me auto? ik heb dit altijd voor NOD, ben ik de enige?

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Voor jou ook nog steeds spannend, Nijma. Ik zou je man maar eens wat puschen om dat potje te vullen :p.
    Ik droom na mijn eisprong ook over zwanger zijn of worden, niet zo heftig als jij, maar in die twee weken komt het regelmatig voorbij. Waarschijnlijk ben je er dan zo mee bezig dat het er 's nachts uit moet.

Ik ga dinsdag naar Yoga, dus dan hoor je er van ;).
    We hebben dinsdag 21 december een afspraak staan bij de huisarts. Vind het wel spannend en mijn man ook.
    Nu zijn we de kerstboom aan het zetten, maar met een naar gevoel. Vorige jaar had ik eigenlijk wel gedacht dat ik dit jaar zwanger zou zijn. Niet dus!

3. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    nog even wachten maar verwacht niets....

tja dat wat je zegt van de kerstboom vindt ik wel heel herkenbaar. ik denk dat ook de jaarwisseling moeilijk wordt. ben zowie zo al zo'n emo mens. ik wil zoooo graag dat we allemaal zwanger het jaar uitgaan. ik weet niet is zo'n grens over 2010 niet gelukt 2011 proberen? brrr bah beter niet meer over denken.

4. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ow zie dat ik daar iedere week gezet heb, moet natuurlijk ieder maand zijn, beter nog iedere ronde.

5. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Nijma, zere boobs, ik ken het. Ik heb het meestal een week voor NOD al en nu nog niet.......
    Ik heb het nu deze ronde voor het eerst gedroomd over zwangerschap. Ik had een knal-positieve zwangerschapstest. Het was een kruidvat 2 voor 5 euro. Dit is ook het enige wat me is bijgebleven.

leentje een raar gevoel is dat dan ja. Vorig jaar was is er niet zo mee bezig rond deze tijd. Trouwen was het gene waar ik veel mee bezig was. Wij zijn vanaf februari er mee bezig gegaan door allerlei info te gaan lezen en dan twee weken voor ons trouwen heb ik de laatste pil genomen (half april). Moet zeggen dan er ook wel veel goede dingen gebeurd zijn dit jaar. Zo ben ik getrouwd en heb een vaste baan. Zoveel goeds is er de laatste jaren niet bij mij geweest.

Ik heb nog lekker een week vakantie! woensdag naar de kerstmarkt in oberhausen. Heb ik zin in!

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Tja de jaarwisseling. 31 december mijn nod, kan niet zeggen dat ik er veel zin in heb. Maar als het dan niet lukt, dan wordt 2011 ons jaar he meiden!

@ Djuuzie: gek dat je nog geen zere borsten hebt en dan ook niet die droom!
    Fijn dat je zo'n mooi jaar achter de rug hebt, dan is dit misschien ook wel beter de relativeren. Bij mij is dit jaar juist alles mis gegaan, ik heb echt een slecht jaar achter de rug. Terwijl 2009 een super mooi jaar was. Maar goed, ik laat de moed niet zakken.

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik had vorig jaar op 1 januari mijn eerste NOD, uiteindelijk werd ik 8 januari ongi.. die ochtend de eerste test gedaan omdat we 's avonds op vriendenweekend gingen (met een hoop alcohol), negatief en 's middags dus de ongi.. toen natuurlijk nooit gedacht dat ik nog zo lang moest wachten!

Djuuzie, jammer van je nega test.. hopelijk over een paar dagen beter nieuws!

8. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden, zit nu net thuis omdat op het werk de stroom eruit ligt....heerlijk dat ik dichtbij huis werk, want hier is het tenminste warm en doet de computer het gewoon!!

ja, 1-1-2011.....ik vond 2010 zo'n mooi ''rond jaartal'' om zwanger te worden:):(..........maar goed, we hopen toch dat over een jaar tenminste 1 van ons zwanger is!!!!! Die kans is toch wel vrij groot, denk ik zo.....

@Nijma: oh wat frustry dat het potje nog je staat aan te kijken!! Heb je je manlief al aangespoord??? Ik ga er eerlijk gezegd gewoon van uit dat mijn man het gaat doen. Ik geloof ook niet dat hij faalangst heeft; we zijn beiden nuchter en hopen juist dat uitslag weer een stukje meer houvast geeft...Mijn man zei al heel komisch: ''zal ik een afspraak bij de spermatoloog gaan maken''? :D...
    Dromen: nee, dat heb ik niet zo. Wel dat ik droom, maar niet over baby's enzo. Lijkt me ook niet zo leuk, want dan word je wakker en denk je ''oh, toch niet..''. Klopt dat?

@Djuuzie: ik hoop dat volgende test positief is!!! Ga je nog testen voor je NOD of afwachten? Veel plezier in duitsland

@Jessie: veel plezier in NY en succes met promotie

@leentje: succes met mediteren!!

9. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Aangezien ik een duidelijke positieve kruidvat test in mijn droom had dacht ik vanmorgen ik doe er gewoon nog 1. Maar helaas ook deze negatief. Ik ga nu lekker tot mijn NOD wachten. Word meestal 's morgens ongesteld wakker. Dus woensadg een bloed is een testje doen!

10. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    owww..spannend djuuzie....heb je nog hoop of toch teleurgesteld na 2 negatieve testen??

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @2011.. tenminste 1 zwanger.. dat zou een teleurstelling zijn.. ik ga voor allemaal zwanger :)

@Nana, je hebt het potje dus als thuis? Nog een bepaalde dag dat je het in kunt leveren of hangt het gewoon af van de "zin" van je man? ;)

@Djuuzie, pff.. da's dan helemaal balen zo'n droom.. en dan een negatieve test. Maar ik duim nog door hoor! Genoeg vrouwen die voor NOD negatief testen en pas op of na NOD positief!!

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik wil ook dat we allemaal zwanger zijn in 2011. Kunnen we dit topic opdoeken en gaan we verder in 'zwanger zijn' :D.

@ Djuuzie: snap dat je nog eens gaat testen, na zo'n droom heb je toch snel het gevoel dat je misschien wel echt zwanger bent. Balen van die negatieve test.

@ Nana: moet je naar de gyn voordat je man de zaadtest doet of gaat het via de huisarts en moet je heb bij het lab afgeven?

Mijn ei is op komst. Ik heb besloten om te minderen met ovulatietesten. Vanmiddag (op mijn werk! 8)) een test gedaan om te kijken of hij er aan komt en dat is zo. Het zal weer woensdag of donderdag zijn, dus hoef ik nu geen test meer te doen tot donderdag (om te kijken of hij gesprongen is). Dus het klussen kan beginnen!
    Vanmiddag op mijn werk al afscheid genomen van een paar ouders en kinderen en nu hoor ik (dat gevoel had ik altijd wel al) hoe enorm de ouders me waarderen en zelfs een ouder gaat de directie aanschrijven, omdat hij erg boos is dat ik weg moet. Niet dat het mij nog helpt, maar het geeft me wel een goed gevoel. Nog 3 dagen en dan echt afscheid nemen. Wat zal ik de kindjes missen :(

13. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

16 feb 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames,

Alweer veel gebeurd hier, een paar bezoekjes bij de huisarts en bij de gyn, spannend allemaal.
    Dan nog een paar meiden die tegen hun ongi aanzitten, ook heel erg spannend!
    Wel moeilijk Leentje dat je over een paar dagen afscheid moet nemen, daar kan ik al helemaal niet tegen! Kan me wel voorstellen dat het je een goed gevoel geeft dat ze je zo waarderen, dat is wel fijn om te horen!
    Ik zit nog op de wachtbank, denk komend weekend mijn ongi te hebben. Ik voel niets bijzonders, maar ik merk wel dat ik minder met zwanger worden bezig ben dan voorheen.
    Over trouwen, we wilden eerst op 22-04-2011 trouwen maar dat kon niet omdat het dan goede vrijdag is, nu is het een week later geworden.

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Yoga was heeeeerlijk!
    Dat wilde ik even kwijt ;).

15. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Nana, teleurgesteld niet echt. Had eienlijk ook geen posotieve test verwacht gisteren. Morgen ochtend test ik nog eens als ik niet ongi ben. Maar mijn onderbuik zecht dat t wel op komst is.

Leentje, het voelt vast heel goed dat ouders je waarderen. Zoiets had ik ook, moest ook weg en de clienten kwamen in actie. Zo lief! Lekker klussen meid!

Oh Gwen zou een giller zijn als je op 22-04 zou trouwen! Ik ben op 23-04 getrouwd en nana op 24-04!Maar hoe zit het wachtbankje?

Morgen ga ik lekker met manlief naar de kerstmarkt in oberhausen. Heb er zin in!

16. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

16 feb 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    22-4 gaat hem niet worden jammer genoeg, de grote dag wordt 29-4-2011.
    Het wacht bankje zit wel goed, ik heb helemaal nergens last van.
    We zullen het wel gaan zien, ik zou volgens mij dit weekend ongi moeten worden.
    Djuuzie, spannend zeg. Hopelijk ben je morgenvroeg niet ongi maar heb je een positieve test! Veel plezier in Oberhausen morgen!

17. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Helaas, vanmorgen ongi wakker geworden. Maar ga nu niet minder van de kerstmarkt genieten!

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Balen Djuuzie! Maar door die negatieve testen was je wellicht wat voorbereid? Heel veel plezier op de kerstmarkt!
    Ennuh leuke ticker heb je :)

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He ladies!
    Vandaag weer bij de gyn geweest. Helaas was er nog geen follikel groot genoeg om een eisprong te voorspellen. Er zaten er verschillende aan beide kanten maar de grootsten waren nog geen 10mm :(. Ook het baarmoederslijmvlies was nog te dun (5mm).. Balen dus! Nu maandag na kerst een echo om te zien of er toch een eisprong geweest is of misschien nog komt en anders de cyclus afbreken en bedenken what next. Hogere dosis clomid, of misschien spuiten.. SLIK!

20. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hè Jessie, nog geen eisprong. Dat is balen.
    Blijven jullie nu wel gewoon doorklussen? Want als je eisprong wel komt, wil je er natuurlijk wel geklust hebben. Vind het echt vervelend voor je!
    Wanneer gaan jullie naar NY?

@ Djuuzie: en bij jou ook al geen goed nieuws, had er zo op gerekend, want het wordt tijd dat iemand de eerste is hier. Hopelijk toch nog een leuke tijd op de kerstmarkt.

@ Gwen: Spannend trouwen! :) En in april is het meestal wel lekker weer! Word altijd blij als ik aan trouwen denk, vond onze dag zo heerlijk.

Hier vandaag of morgen m'n eisprong. Ik doe geen ovutesten meer, dus hoop wel dat ik het voel net als anders. Zal je net zien, doe ik geen testen meer, voel ik niks ;). Maar gisteren geklust en vandaag en morgen nog eens.

Deel Deze Pagina