Hoi dames, mijn temp is nu echt gezakt, dus het is echt game-over deze ronde Het was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk.. nu maar weer afwachten hoe deze ronde (nummer 7, zou het geluk brengen?) gaat verlopen!
He Jessie, wat jammer! Stom gedoe ook, wanneer zijn wij eens aan de beurt?! Knuffel van mij. Ik ga ook ronde 7 in. 7 is altijd al mijn geluksgetal geweest (vooral als kind natuurlijk, nu hou ik me daar normaal gezien niet mee bezig ), dus dit moet hem worden. Wij gaan voor ronde 7! @ Djuuzie: hoe was je werkdag na de vakantie? En hoe was je ovulatietest vandaag?
Heb vandaag niet gewerkt.......Ben thuis gebleven. Afgelopen nacht liggen spoken. Overgeven en diaree. Bahbah. Maar denk dat gisteren mijn eten en/of wijntje ('s) verkeerd zijn gevallen. Pal in de hete zon met een wijntje voor iemand die niet vaak drinkt was misschien niet zo slim. Maarja, t was wel een leuke dag. Alleen er na niet zo. Maar ben nu weer de oude dus morgen gewoon weer werken. Vandaag weer 2 ovulatietesten gedaan. Vanmorgen dacht ik dat mijn ei al geweest was omdat de test lichter leek. Maar net om 19.00 nog een gedaan en die is echt positief! Zo'n positieve test heb ik nog nooit gehad! Ik had de test net gedaan voor we hebben geklust vanavond. Na het klussen zag ik dat ie zo mooi positief was. Nu morgen nog een keertje manlief verleiden en dan weer op t wachtbankje. Nou Jessie, balen meis. Hele dikke digitale knuffel!
Ik vind het knap dat je zin hebt om te klussen na een dag ziek zijn . Maar je hebt igg een duidelijke positieve test. Morgen nog een keer en dan 2 weken in de wacht.
Nouja, zin hebt.......heb zin gemaakt haha. Wil deze ronde niet zomaar voorbij laten gaan. Ga zo lekker naar bed, even een goede nacht en morgen ben ik weer helemaal de oude!
Heb gisteren meteen maar ff mijn banner aangepast! Gisteren dus duidelijk mijn LH Piek gehad. Vandaag was mijn ovulatietest weer helemaal licht! Nu vanavond nog een keertje klussen en dan hopen dat een zaadje mijn eitje heeft gevonden! En dan t vervelendste van de hele cyclus. wachten, wachten en nog eens wachten. Eerst maar aftellen naar de NOD van Nana!
Hallo Dames, zou ik bij jullie mee mogen kletsen? ik ben 29 jaar, zit nu nog in ronde 7,maar denk dat ongi vannacht door gaat komen,dus waarschijnlijk vanaf morgen in ronde 8 dit wordt ons 1e kindje.. @ Leentje, jou ken ik volgens mij van de topic 'testen rond vaderdag' of niet? groetjes Babbel81
hey leentje, thanks voor je bericht; ik snapte er echt geen klap van....hoe kwamen jullie erachter dat ons topic naar een andere plek verplaatst was?????????? Ben ik een beetje dommig? wel heel vleiend dat jullie naar me op zoek zijn geweest ....!!!! Errug lief!!! hier ben ik dan en ik ga ff bijlezen, want ik heb genoeg gemist; @Jessie: weer moed om verder te gaan na teleurstelling?? @Djuuzie: 11-10 jouw ei gehad? Ik was je net voor; wrsch. al op 9 okt.....spannund!!!! @Leentje: jij in ronde 7? Ik hoop met goed resultaat!!! @Babbel: welkom! ik ben nu in afwachting (nu dag 25) maar ik voel, as usual, niets!!!! Wel geklust met pre-seed........Ja, ik voel wel een steekje hier of daar maar echt te verwaarlozen!!! Pffff......ik bereid me maar weer voor op teleurstelling en op ronde 9! Ik moet echt nog een week wachten voordat testen zin heeft. Ik kan ook nog op dag 34 ongi worden dus ik ga pas testen op dag 35!! ok, ik beloof dagelijks ff te lezen hoe het gaat met jullie!!
Wat goed dat je ons gevonden hebt, Nana! Voor jou dus een spannende week. Hopelijk is het deze keer raak! @ Babbel: Welkom! Ik 'ken' je inderdaad van een ander topic, gezellig dat je hier komt kletsen. Dus je zit inmiddels ook in ronde 7. Zou geweldig zijn als je niet ongesteld wordt, je laat het wel weten he!
Babbel, ik hoop voor je op goed resultaat, want je bent nu 1 dag overtijd aan je banner te zien!?!?!!? Duim duim...... Leentje: ja, wel spannend maar omdat ik niets voel (geen zw. kwaaltjes of iets wat er op lijkt) ga ik maar weer uit van het ergste; dan kan het niet zo tegenvallen.....
@Nana: Sommige vrouwen voelen niks, dus helemaal zeker weet je het natuurlijk niet. Maar wil je geen hoop geven of zoiets, want het is het beste om er vanuit te gaan dat het niet gelukt is. @ Babbel: hoe is de nacht verlopen? Is je menstruatie doorgekomen, of niet? Ik zit in de meest rustige week (voor mezelf). In de week na mijn menstruatie en voor mij eisprong ben ik het minst geobsedeerd (erg woord he), maar denk er nu wel veel over na. Ik vraag me steeds af wat ik nog meer kan doen om zwanger te raken, maar eigenlijk doe ik al zoveel. Het enige wat ik nog zou kunnen doen is alcohol volledig afschrijven, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Ik drink al de helft minder dan voorheen. Nu klink ik net een alcoholist haha, maar zo erg is het niet hoor.
He Nana, ik wist niet dat je ons kwijt was.. maar ja, ik wist ook niet dat we verplaatst waren.. voordeel van abonnement Toch weer spannend.. maar je banner klopt dus niet helemaal? Gelukkig was voor mij de teleurstelling minder groot doordat ik mezelf had voorbereid na niet zo'n hoge temp en bruinverlies op zaterdag.. maar ja, het blijft toch altijd ff slikken. Zeker als je 2 uur later bij een cursus zit en een vrouw heel enthousiast over haar werk bij Moeders voor Moeders begint te vertellen "allemaal meedoen, hoor".. @Babbel, welkom!
Dag Dames,fijn dat ik met jullie mee kan kletsen. Heb wel een anders praatgroepje,maar daar zijn ze er niet elke dag... ja helaas ongi wel soort van doorgezet, het loop er nog niet echt uit,zeg maar( sorry beetje onsmakelijk) was vandaag ook erg emo, kon wel janken om niks, net in me eentje een reep chocolade op ( mocht nu wel van mezelf) morgen vast weer vol goede moed naar volgende ronde.. @Nana, succes op het wachtbankje!,als je uit gaat van het ergste,kan het alleen maar meevallen @Leentje, ik drink zelf ook al veel minder,snap wat je bedoeld, je komt niet over als een ex-alcoholiste @Jessie, ja in zulke sitaties moet je echt even je best doen om niks te laten blijken, veel geluk in je nieuwe ronde
@ Babbel:Ik vind ook dat je een reep chocolade mag eten . Balen dat je ongi geworden bent en ik snap dat je emotioneel bent. Vaak heb je toch een paar dagen nodig om het te verwerken, ik wel tenminste. En ik ben blij dat ik niet als een ex alcoholiste overkom . Vandaag dagje winkelen met een vriendin, ik ga maar eens vertrekken.
goeiesmorgens dames! ben net uit mijn bed gerold (hoe erg......10.00u....) en vandaag een ''rommel-dag'': werken (thuis) i.c.m. klusjes in huishouden enzo. Vanmiddag een uitstrijkje........ja, als je 30 bent geworden, dan begint dat ook te komen! Ik ga gewoon ''dom'' doen en vragen of je mbv uitstrijkje ook iets kan zeggen over vruchtbaarheid. Nee heb je, ja kun je krijgen....Je weet maar nooit... begrijp ik het nu goed dat jullie allemaal nog in de fase ''afwachten op ei'' zitten?? Ik ben aan het aftellen en ja, Leentje, geen signalen hoeft op zich niets te betekenen, maar ik ga inderdaad uit van teleurstelling. Jij bent dus ook net als ik aan het peinzen wat je nog meer kunt doen om zwanger te raken? Ik heb ooit iets gelezen over de Diethild-methode (google); dan krijg je adviezen over leefstijl enzo....Ik weet niet of ik het moet geloven...Misschien nog een idee voor later? Jessie, wel pijnlijk, zo'n situatie op cursus..zo iemand kan het natuurlijk ook niet weten, maar ik zou er altijd wat voorzichtiger mee zijn (''allemaal meedoen, hoor'' is niet de meest tactische opmerking). Je zegt dat mijn banner niet klopt: hoezo? Ik heb de cyclusduur ingesteld op 30 dagen (dat is meestal zo) maar inderdaad afgelopen keer 34 dagen. Moet ik het dan op 34 zetten??? Babbel, jij ook net ongi....bleeeehh....wat balen zeg! Die chocolade-reep is dan wel '''verdiend''
meiden, nog een berichtje want moet je nou horen: ik ben vanmiddag naar de huisarts gegaan voor uitstrijkje (vanaf je 30e krijg je oproep) en had de afspraak al 2 keer verzet. Nou, ik dus met de ass. ff wat doorgenomen en ik vertel spontaan dat ik niet zeker weet of ik zwanger kan zijn. Wat denk je? Zegt ass. na overleg met ha.: ga maar weer naar huis; uitstrijkje is nu te risicovol. Hmmm.........handig he!??!? Ik vind het vooral suf dat in de uitgebreide folder over uitstrijkje maken er niets staat over kinderwens enzo.........ik kan dus weer terugkomen zodra ik weer ongi ben geweest (en voor eisprong)..... Assistente was wel lief; ze zei: ik hoop dat je niet meer terug komt (en dus zwanger bent)!!
Hey Babbel, klets gezellig mee! Ik was ook in het toppic testen rond vaderdag......Maar helaas toen was het niet raak.