wie rond 30 en ook in of na ronde 7?? - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jessie80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He Nana, ik mis jou ook meid! Ik schrijf zelf ook in een MMM-topic (Geertgen, de fert.kliniek waar wij naar toe gaan), maar vind het ook heerlijk om in wat algemenere topics te schrijven.. en ik heb het idee dat we hier wel weer een uniek groepje meiden te pakken hebben.. ik voel me tenminste erg op m'n gemak in dit topic!

@mijn ouders, tja, het was geen complete verrassing, maar eigenlijk was het meer iets dat ik een jaar of 2 hadden verwacht, maar toen ze samen uit dat dal kwamen, dacht ik, die gaan nooit meer uit elkaar.. wel dus :( Gelukkig gaat het nu wel weer een stuk beter met me dan aan het begin van de week!

@mijn ei, morgen follikel meting, dus dan zullen we het weten. Ik ben zeer benieuwd, weinig gemerkt van de Clomid, dus nu maar hopen dat het toch wel z'n werk heeft gedaan!

@Djuuzie, fijn weekend! Altijd moeilijk als je weet dat mensen super snel zwanger raken.. maar ja, eigenlijk gunnen we dat iedereen, dus ik ben blij te lezen dat je niet op de verkeerde manier jaloers bent. Ik duim voor je dat jullie lekker samen zwanger mogen zijn de komende maanden!

@Leentje, als ik jou zo hoor/lees, denk ik dat je er wel aan toe bent om naar de gyn te gaan. En als je dan nu al "mag", zou ik dat denk ik doen.. al is het alleen maar om dingen uit te sluiten. En als ze wel iets vinden, kan je tenminste verder denken!

2. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hallo dames

even een kort ego berichtje. ben nu helemaal kapot ( op de goede manier) net naar de show van najib amhali geweest "alles komt goed" heb in tijden niet zo gelachen, echt heerlijk weer eens lol hebben en geen zwanger stress :)

kreeg er voor nog een "rot" telefoontje, nichtje zwanger, net met pil gestopt, laat het nu dan zo'n dom schaap zijn wat alleen op de bank/bed hangt soaps kijkt en jointjes rookt..:(:( gggrrrrrmmmm

maar goed najib heeft voor een zeer goede afleiding gezord

meiden morgen ben ik er weer en ga dan alle berichtjes lezen en schrijven!!

3. Repelsteeltje

13 dec 2010
    99
    0
    0
    Hello Ladies,

Ik ga er ook een weekje tussenuit, even lekker skien. NOD is in de vakantie, maar heb zo'n gevoel dat het hem niet wordt deze maand dus probeer me alvast in te stellen op een teleurstelling.

Leentje, ik zou gewoon gaan hoor, je hebt al lang genoeg gewacht. Ik had het er vanmorgen nog met manlief over toen ik zei dat ik zo'n voorgevoel had dat het deze maand niet gelukt is. Afgesproken dat we het nog 2 rondes aankijken en dan ook naar HA gaan (ben ook al 32).

Jessie, ik hoop zo voor je dat de Clomid zijn werk heeft gedaan. Ik hoop na de vakantie op alleen maar goede berichten!

Nijma frusterend dat soort berichten! Ik probeer zo gezond mogelijk te leven, weinig alcohol niet meer roken en als je dit soort dingen hoort denk ik ook weleens wat maakt het eigenlijk allemaal uit?
    Nou je hebt in ieder geval ook lekker gelachen en daar knapt een mens van op!

Nana, fijn dat je een ander kletsgroepje hebt gevonden, maar het lijkt me ook wel heftig. Hoop dat je hier af en toe nog langs komt zodat we horen hoe het met je gaat.

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Repelsteeltje, een beetje laat, maar veel ski-plezier!!

@Nijma, pff.. zo oneerlijk is dat dan hè? Waarom zij wel en jij niet.. grr..

Hier helaas geen goed bericht gisteren.. nog geen ei te zien! Of nou ja, eigenlijk heel veel (typisch PCO), maar niets wat de moeite van het meten waard was. Zucht! :( Woensdag terug en dan beslissen of de ronde wordt afgebroken en hoe dan verder.. maar er is natuurlijk ook nog een kans dat er dan wel iets groeit dus daar houden we ons maar aan vast!

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    He wat balen Jessie! Hopelijk is er woensdag wel een mooi ei. Maar stel dat dat niet zo is, wat is dan de volgende stap? Maar we gaan er vanuit dat er woensdag wel iets te zien is!

Hoe is het op ons paars loungebankje, meiden? Iets bijzonders? Hier ongipijn en pijnlijke borsten, dus jammer genoeg niet veel goeds.

@ Nijma: Pff nou dat met je nicht daar zit je nu ook niet op te wachten. Wat is het toch oneerlijk he!

@ Djuuzie: hoe was je weekend weg?

@ hier: ik laat idd de afspraak bij de gyn staan. Ik moest er wel aan wennen, want het is niet niks om de mm in te gaan. Je geeft toe dat je hulp nodig hebt en daar heb ik moeite mee. Zeker omdat iedereen om me heen zo makkelijk zwanger lijkt te worden. Maar het is niet anders en ik moet blij zijn dat ik nu al mag. Maar vind het wel spannend.

Gisteren lekker gewinkeld in Antwerpen en 's avonds uit eten en vandaag blijven we lekker op de bank zitten. Veel te koud buiten....brrrr :D

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Nog een vraagje: moet ik mijn cyclus, eisprong en lengte van lf op papier zetten als ik naar de gyn ga? Daar hebben ze n.l. niks over gezegd.

7. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden, ik kom hier weer even buurten. Eerst even reageren op jullie berichtjes

@Jessie: hey meis, je hebt het volgens mij druk met alle zh. afspraken?? Hoe vaak moet je nu gemiddeld per maand naar het ziekenhuis?? Lukt dat in combinatie met werk enzo?? Ik wens je sterkte; ook nu je ouders in moeilijke fase zitten....

@Leentje: ja, het voelt dubbel, he? Oppeens in de MMM; ik voelde het zelf bijna als een soort ''falen'' terwijl het op dit moment alleen nog maar om mijn man draait...Maar ik hoop dat je dat natuurlijk niet ook zo ziet!! Ik zou als ik jou was alles op papier zetten van wat je nu weet en een kopie aan de arts geven. Ook al vragen ze er niet om, gewoon doen! En wanneer heb je de afspraak???

@Repelsteeltje: skien, leuk joh!! Heb je ski-ervaring?? Ga je met vrienden?? Niet te veel denken aan je NOD!! Ik moet oppeens denken aan Bridget Jones; ken je die filmscene dat ze al skient een apotheek binnenvalt om een zw.test te kopen????:D:D....

@Nijma: heerlijk is humor he?? Alleen dan zo'n bericht van je nichtje: je beschrijft haar alsof ze zelf nog kind is..dat voelt ook cru he? Ik denk wel 's bij bepaalde mensen: ''kom hier met de kids; ik kan ze beter opvoeden dan jij!!''

@Djuuzie: jij ook lekker weg naar duitsland!!! Veel plezier!!!

Dinsdag is voor mij de allereerste dag dat ik (en mijn man) in een ziekenhuis kom voor problemen...ok, nana, niet overdrijven, want je bent ook voor kaakchirurg ooit geweest maar dat was preventief (verstandkies trekken terwijl ik geen klachten had...).....zucht....hoe kan het leven soms gek lopen.....

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Leentje, het zegt allemaal niets hè, welke kwaaltjes je wel of niet hebt.. dus nog lekker even op dat wachtbankje zitten jij!! En inderdaad, bij mij hebben ze er niet om gevraagd, het feit dat mijn cyclus tussen de 31 en 79 dagen schommelde was genoeg, maar ik zou het gewoon meenemen.

@Nana, weet je al een beetje wat er dinsdag gaat gebeuren? Gaan ze al wat onderzoeken of is het "slechts" een intake? Heel veel sterkte in elk geval.. het zal wel weer een heftige dag worden!

Ik moet nu zelf vanaf CD11 voor FM naar het ziekenhuis. Het idee is dat je op CD11 een beginnend ei ziet, wat dan op bijvoorbeeld CD14 goed gegroeid is en op springen staat.. maar ja, dat was helaas dus niet het geval. Als er woensdag (CD16) niets te zien is, wordt de ronde waarschijnlijk afgebroken, dus dan krijg ik iets om een menstruatie op te wekken. Wat dan het plan wordt weet ik eigenlijk niet. Toch de hoogste dosis Clomid, of een ander hormoon proberen. Op het werk zijn mijn leidinggevende en 2 collega's inmiddels op de hoogte (sinds vorige week) dus dan voelt het niet zo als telkens een excuus verzinnen. Al moet ik zeggen dat ik nu geluk had, want vrijdag moest ik om 17.50 en nu woensdag om 17.20, dus dat is prima te combineren!

Vandaag ook nog even bij mijn ouders geweest. Natuurlijk was het raar. Maar het was ook goed om te merken dat er bij allebei een last van de schouders is gevallen. Dus hoe verdrietig ook.. ik zie wel dat het voor mijn ouders het beste is!

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Jessie: dat is dan wel erg spannend woensdag! Ik ben druk aan het duimen voor je! Een tijdje terug had je het over injecties, toch? Dat is dan sterker dan Clomid? Wel vervelend die onzekerheid, wie vindt er een buikklepje uit? :p Dan kunnen we zelf kijken.

@ Nana: Ik heb wel het idee dat ik nu voor 'de problemen' zorg wat betreft het zwanger worden en ben vooral teleurgesteld in mijn lichaam. Ik ben er ook veel te naief ingegaan hoor, had nooit verwacht dat het zo lang zou duren. Hadden jullie dat ook in het begin?
    Voor dinsdag veel sterkte. Hoe gaat het nu trouwens met je man? Kan hij er een beetje mee omgaan?

Straks heeeerlijk weer Boer zoekt vrouw kijken, hoe zou het met Annemarie haar stagiaires zijn? :D

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :p
    Haha, en ik ben benieuwd hoe het bij Richard afloopt.. wat een eikel zeg! Ik bedoel, ik snap dat je verliefd kan worden, maar hoe hij het speelt.. alsof het een spelletje is!

11. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ja want hij wilde gewoon zo verder gaan tot het einde van de serie, engerd!

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    En toen was Richard weer alleen...

Ik denk dat Frank toch voor Judith de kapster kiest.. van Gijsbert weet ik het niet, ik dacht vorige week dat hij echt een klik met José had, maar nu, komt wellicht ook door haar getwijfel, ik weet dat Marcel voor Ksenia kiest, en Annemarie.. tja, ik denk Harrie!

13. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ja denk het precies zo, hoop wel dat Gijsbert voor Jose kiest. Marcel weet al vanaf het begin wie hij gaat kiezen, maar jij weet meer zo te lezen...VERTEL! :D
    Tja en die Annemarie, vind er niks aan en ook haar mannen niet :p.

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
  15. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Jessie, balen dt er nog geen ei in aankomst was. Nou hopen dat er snel eentje groeit en dat de clomid zijn werk doet.

Leentje, zit je nog lekker? Wel wat kwaaltjes hoor ik. Maar jij denkt dat ze bij een komende ongi horen. Nou je weet t nooit hoor. "Gewoon" nog even afw88. Probeer niet te veel de denken dat jij het "probleem" bent. Ik snap je gedachtes wel, maar trek het niet te veel naar je toe. Ik bedoel er is nog niets vastgesteld van waarom het niet lukken wil. Bij bijvoorbeeld een collega van mij is er bij bijde alles goed. En het wilde ook niet lukken. Nu is ze door de mmm wel zwanger.

Nana, succes morgen meid! Denk aan je!

BZV, een leuk programma. Ik volg het ook al een aantal seizoenen en blijf het leuk vinden. Maar wat die boeren er nu allemaal van maken........

Ik ben weer terug van een weekendje weg. Ik moet zeggen het was heerlijk. Hebben heerlijk gerelaxed. Zat een bubbelbad in het huisje dus daar lekker in geweest. Verder naar de dierentuin geweest en 2x gezwommen, in het zwembad van een thermen landschap. Genieten dus.
    Ook veel kwaaltjes gehad. De eerste avond nam ik een wijntje. Dat ging prima, tot ik op een gegeven moment een slokje nam en ik echt niet meer moest hebben. Mijn maag gaf dat aan. Toen 's nachts boven de pot gehangen. Kots misselijk maar het wilde er niet uit. Eten wilde niet zo. Had wel bere-honger maarkon niet lekker eten. Ook mega veel maagzuur en begin zere borsten te krijgen.
    En vanavond dus iets doms gedaan.....een testje..... veel te vroeg natuurlijk en dus negatief:( Man en ik hadden het idee wel "iets"op de test te zien maar geen duidelijk streepje. Meer een soort van schaduw. Nou ga woensdag maar weer een poging wagen. Heb testjes genoeg.......Sond onder de douche met manlief daarnet en hij was mijn bostern aan het bekijken want vond dat ik zo donkere aderen er op had..........hmmmmm ik maak mezelf weer helemaal dol.........

ik ga mijn zinnen even verzetten. Even een bakkie doen bij de buurtjes.

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh spannend Djuuzie!! Te vroeg en dan met niet-ochtend-urine.. dat is natuurlijk niet slim, maar ja, dat snap je zelf ook wel! Ik duim voor je dat woensdag dat vage streepje een echt roze streepje is!!

17. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Djuuzie: Fijn dat je een goed weekend hebt gehad! Jammer van de negatieve test, maar misschien is het te vroeg. Ga je nog eens testen of wacht je tot je nod?

@ Jessie: Voel je al iets van een komend ei of heb je geen idee wat ze morgen zullen zien?

@ hier: sinds gisteren bloedverlies, begon gisterenavond met knalrood bloed na plassen (1 keer) en sinds vanochtend beetje bruin. Dat betekent voor mij ronde 11 en de mm in. Waarschijnlijk zet mijn menstruatie pas vrijdag echt door, maar dit heb ik elke maand zo.
    Maandag heb ik een afspraak bij de endocrinoloog en dinsdag bij de gynaecoloog. 2 heftige dagen achter elkaar, maar wil er maar zo snel mogelijk aan beginnen.

@ Nijma: waar ben je? Lig je te slapen op de loungebank? ;)

@ Nana: hoe is het gegaan vandaag?

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Shit zeg, Leentje! Nu maar hopen dat je volgende week iets wijzer wordt.. ik ben benieuwd wat de endocrinoloog gaat doen!

Hier voel ik nog weinig.. maar ja, vrijdag was er ook nog niets te zien, dus het zou raar zijn als er dan nu al een eisprong aan zat te komen (vorige keer zat tussen de eerste keer boven de 10mm en eisprong een week). Ik heb er geen goed gevoel over, maar dan kan het alleen maar meevallen morgen..

19. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Balen die voortekenen leentje! En een drukke, heftige week met afspraken tegemoet. Denk aan je!

Jessie, spannend morgen. hoop eigenlijk dat je gevoel het mis heeft en er een mooi ei op springen staat.

Morgen of donderdag ochtend ga ik nog een testje doen. Heb echt een zwanger gevoel. Heb naast wat ik eerder vertelde sinds gisteren ook erg jeuk op mijn benen. Heb het ff gegoogeld en kan ook een zwangerschapssymptoom zijn. Nou ik houd jullie op de hoogte!

20. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Djuuzie: heb je nog een test gedaan? Ben nieuwsgierig!

@ Jessie: hoe was het vandaag?

@ hier: nog steeds bruinverlies. Zit op dag 30, cyclus wordt steeds langer.

Deel Deze Pagina