wie rond 30 en ook in of na ronde 7?? - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jessie80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    @nana, op 11-10 had ik mijn positieve ovulatietest. Dus ga ik uit van mijn ei op 12-10. Dus 3 dagen later dan jij!
    We zitten in ieder gewal lekker op het wachtbankje! Hoop voor je dat jou uitstreikje nog heel lang op zich laat wachten!

@leentje, hoe is het met jou? je zit in je rustige week lees ik. Fijn om ff op adem te komen. Lekker geshopt vandaag?

@jessie, lijkt me ook naar om dan te horen van de moeders voor moeders. Zeker als je net ongi geworden bent. Maarja, aan de andere kan t wel goed dat deze vrouw het onder de aandacht brengt.

@babbel, balen dat je ongi nu voor het echie er is. Jehoort wel vaker bij beginnende zwangerschap dat je wat oud bloed verliest. Maar daar is nu geen sprake van helaas. Geniet maar lekker van je reep chocolade!

Ikzelf dus ook op de wachtbank......Had vandaag ineens pijn in mijn buik en mijn onderrug. Hield ongeveer een half uurtje aan. Was op de plaats waar ik ook ongi pijn heb maar die pijn was het niet. Erg vreemd al zeg ik het zelf.

Wat een sobere dag is het vandaag. Die regen steeds bah, daar wordt een mens niet vrolijk van.

Wel ff naar arnhem geweest met mijn vriendin en haar zoontje. Was erg gezellig. Haar zoontje is helemaal gek van mij. Ik "moet" alles doen als ik daar ben en dat vind ik helemaal niet erg. Knuffelen en kussen is hij helemaal niet zo van maar als ik er ben doet ie niet anders.......

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nou ja, jij weet zelf wel dat je pas over 6 dagen (ofzo) kan testen, maar wij denken nu de hele tijd dat je over 2 dagen al overtijd bent.. dat is het meer 8)

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Mmh.. volgens mij stond er wel in dat je niet mag komen als je zwanger bent (ik heb oproep en uitstrijkje ook al gehad in het voorjaar) en ik heb toen bedacht dat ik in de tweede week van mijn cyclus wilde, dus niet meer ongi, maar ook zeker niet (beginnend) zwanger! Maar je hebt dus niet aangekaart hoe lang je al bezig bent enzo?

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Klopt hoor.. ik vind MvM ook zeker een goede zaak! Maar het was een cursus over communicatie en dan is het erg grappig om te merken dat je "decoderende filter als ontvanger" op de dag dat je ongi bent geworden net iets anders staat afgesteld :)

Spannend wachtbankje! Half uurtje pijn, klinkt als ei-pijn maar dat zou raar zijn.. of heel vroege innesteling?! Ik duimduimduim!

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Djuuzie: andere pijn dan anders? Spannend! :D Maar we mogen elkaar geen valse hoop geven he, dus dat doe ik ook niet.

@ Nana: lekker is dat, kom je voor een uitstrijkje, word je naar huis gestuurd. Ik vind dat heel raar, want je weet niet eens zeker of je zwanger bent. Ik heb een paar maanden geleden ook nog een uitstrijkje gehad bij de gyneacoloog, ik had toen net mijn eisprong gehad (dat had hij ook gezien op de echo) en dat was geen probleem. Of misschien had hij al gezien dat ik niet zwanger was :(.

6. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Nee valse hoop geven mag nie, maar ik heb stiekem ook goede hoop. Aan het klussen kan het niet gelegen hebben in ieder geval;)

Jessie, wel grappig ja. Dat je juist tijdens je cursus communicatie je hier beust van moet worden dat je anders filtert als je net ongi bent. Jij werkt toch ook in de zorg?

Jeetje wat is het koud vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Het is zeker koud! Ik heb vanochtend extra pakken chocomel ingeslagen (de enige echte) met een bus slagroom!!

Over mijn werk.. niet echt in de zorg.. ik heb onderzoek gedaan naar genetische achtergrond van schizofrenie.. en nu werk in de veterinaire vaccin-ontwikkeling! Dus het heeft er beiden wel mee te maken, maar niet "in de zorg".

8. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Ohja, dat was het! Ik heb je onderzoek onthouden. Ik werk zelf namelijk in de psychiatrie en heb t vast daarom ergens onthouden. Worden de onderzoeksresultaten ook openbaar? (ben namelijk wel erg benieuwd na)

Heerlijk he, chocolademelk met slagroom! Ik maak hem vaak in de dolce gusto. Die is ook erg lekker. Maar dan met water als basis en geen melk want daar wordt ik misselijk van.

Ik heb nu cocolade cakejes in de oven staan. hmmmmm

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Mjammie..
    Eh, er staat wel wat werk van mij in wetenschappelijke tijdschriften.. als je echt wilt weten kan ik je wel een linkje pb-en!?

10. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Graag! Wil het graag lezen!

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Je hebt pb!

12. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Thanx, jij ook!

13. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

16 feb 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames,

Wij zijn weer terug van de vakantie, het was geweldig! We hadden mooi zonnig weer en een super uitzicht vanuit het appartement.
    Ben helemaal uitgerust en heb m'n hoofd helemaal leeg gemaakt, daar was ik ook wel aan toe!
    Brrr het is hier wel heel erg koud geworden, heb m'n winterjas al weer tevoorschijn gehaald.
    Ik heb net al even wat terug gelezen en jammer genoeg had niemand goed nieuws! Nana en Djuuzie, wanneer verwachten jullie ongi te worden (hopelijk niet)? Volgens mij liepen wij telkens toch redelijk gelijk met onze cyclussen? Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag ongi ga worden.
    Ga nog weer even met m'n enorme berg was aan de gang!

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Lekker dat je een goede vakantie hebt gehad en je hoofd weer leeg is. Kan je met frisse moed verder ;).

Wij beginnen morgen aan onze klusweek en dan ook meteen voor het eerst met zelfinseminatie. Best spannend.

Ook hier is het opeens erg koud. Maar vandaag wel lekker het zonnetje erbij 8).

15. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hallo dames

mag ik me bij jullie aan sluiten?? zie dat jullie al lekker op gang zijn met het topic lijkt me gezellig om mee te kletsen...

ben 28 en ronde 8.... zit nu twee dagen voor NOD ongeveer...
    nu de eerste ronde met ovulatie testjes gedaan. en had me zo voorgenomen niet weer te vroeg te testen maar helaas...zelf beheersing weer ver te zoeken :( zonder positief resultaat overigs.

16. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Welkom Nijma, gezellig dat je meekletst.
    Balen dat de test negatief was. Test je elke maand voor je nod? Of niet?
    Ik test niet meer voor mijn nod, maak mezelf er alleen maar gek mee.

Wat is het hier rustig? Waar is iedereen?

Ik ga vandaag weer aan de ovutesten.
    Ik zit nu ziek thuis, flinke bijholte - en voorhoofdsholteontsteking, probeer geen pijnstillers te nemen. Ga zo eens lekker in een warm bad.

17. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    aaaaahh....jullie hebben flink geklessebest, want ik kan het allemaal niet meer bijlezen!!!!!!!

Toch een poging:
    @Djuuzie en Jessie: wat grappig; ik werk in de psychologie (hou het wat vaag, ben toch wat voorzichtig op internet) en dus ook wel kennis van het e.e.a.......

@Gwen: lekker joh die vakantie; waar ben je eigenlijk geweest???

@Leentje: al weer beter???? Hope so...

@ Nijma: welkom!!!!!

nou dames, ik moet volgens banner vandaag ongi. worden maar dat klopt niet hoor. Ik ga 'm ff aanpassen naar cyclusduur 34 dagen. Dat was tot nu toe mijn langste cyclus. Klopt het dat je daar je banner op moet instellen????

In ieder geval voel ik niets dat wijst op zw.-schap. Geen pijnlijke voorkant, steken in buik of misselijkheid. Ik voel me dus gewoon ''as usual''....helaas......want ik reken maar weer op een teleurstelling...

18. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    dank jullie wel

ja leentje erg genoeg wel, ik kan het maar niet laten, maak mezelf ook hartstikke gek dan en doe alles wat je vooral niet moet doen dan...kijken na afleestijd ect ect.
    ben deze maand voor de 1ste keer met ovulatietestjes in de weer geweest. had twee dagen een mooie positieve, wel veel vroeger dan ik had gedacht maar gelukkig dat ik die testjes had.

nana wat jammer, ik hoop voor je dat het toch nog goed komt.....

19. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Nana: Jij zit dus nog een paar dagen op de wachtbank, ik duim duim duim dat je menstruatie niet komt.

@ Nijma: gewoon geen zwtesten kopen, dan kan je niet te vroeg testen ook ;). Leef je gewoon lekker uit op de ovulatietesten, die zijn tenminste positief! :p
    Toch wel goed dan dat je ovulatietest gebruikt hebt, anders was je misschien te laat gaan klussen.

Ik ben nog niet beter, maar voel me niet meer zo ziek als vannacht. Vanavond klussen, dus moet wel fitter zijn haha.

Je gelooft trouwens nooit wat mijn bazin zei toen ik me vanmorgen om 6.45 uur ziek melde: "Wat ben je toch vaak ziek, ben je al naar de huisarts geweest?" Ik was stomverbaasd en boos, want dit is de 2e keer dit jaar dat ik eens een dag ziek ben. Heb haar gezegd dat ik niet wist waar ze het over had en dat ik amper ziek ben geweest. Dat mens is niet normaal (maar dat wist ik al), dat zeg je toch niet 's ochtendsvroeg als iemand ziek opbelt! Kom er nog op terug als ik weer beter ben, maar blijf nu morgen ook nog lekker een dag thuis! Zooo die frustratie is er ook uit :p.

20. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ha leentje, wat een super suffe bazin, zeg!!!! Nee, daar word je beter van, zeg!! (NOT!!!). Ik zou er zeker op terug komen!!
    Suc6 met klussen!!

Nijma: ik ben het helemaal eens met Leentje. Gewoon niet kopen; die zw.-tests!!! Ik heb maar 1x een zw-test gedaan (in februari) en daarna nooit meer!!! Het scheelt me in ieder geval tijd, geld en frustratie. Ik ga pas testen als ik echt overtijd ben (dat is: een dag langer dan mijn meest langste cyclus tot nu toe)...

en ja, ik ga weer verder met wachten; wie doet er mee?!?!

Deel Deze Pagina