Ik wil je niet blij maken met een dode mus, maar dat kan een heel goed teken zijn, Nijma! Een ovu-test reageert namelijk ook op HCG. Maaruh, waarom deed je een ovu-test? Omdat je wilde testen maar geen zw-test verspillen @Nana, ik neem aan dat ze dat zoeken naar zaadjes in de bijbal wel onder verdoving/narcose doen?! Maar ik kan me voorstellen dat het zelfs dan niet prettig is voor je man. Moet je voor alle opties naar het buitenland of kunnen sommigen ook in Nederland. Ik lees veel goede verhalen hier over Düsseldorf, maar ja, afhankelijk van waar je woont is het best een eindje rijden.. Hier een raar ei.. en geen ovu-testen meer in huis.. temp was gister hoog, maar vrijdag alcohol gedronken en maar 5 uurtjes geslapen voor temp-tijdstip (wel juiste tijdstip), dus ik was al wantrouwig, en vandaag dus temp weer laag.. wanneer springt ie nou!?
even heel erg ego sta helemaal te trillen, net naar tankstation gereden en een zw test gehaald.....zie een heel heel licht streepje....
Foto?! Wat gaaf..! Maar, ik zie nu bij je banner staan dag 1.. dat klopt dan hopelijk niet? Morgenvroeg een test met ochtendurine? Ik duim knetterhard voor je meid dat het lichte streepje steeds donkerder wordt de komende week!!
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH NIJMA!!!!!!!! SPANNEND!!!!!!! heb je en foto? Morgen snel naar kruidvat. Ik hoop hier dat de kruidvat 2 voor 5 euro erg goed (en gevoelig) zijn! Kom morgen verder reageren hier. Ben op van het werken dit weekend..........
oww wat spannend ben me camara aan het opladen zal je zien net nu lege accu.... heb bij de nachtapotheek een tweede test gehaald daar staan twee duidelijke streepjes op kan het bijna niet geloven morgen een cb met indicator doen dan pas ben ik echt overtuigd hihi
heb trouwens wel de hele tijd krampjes...beetje ongi achtig daar wordt ik wel bang van oww sorry meiden dat ik zo ego en lastig ben maar wordt er zo onrustig van
Dat is wel heel duidelijk, Nijma. GEFELICITEERD!!!!! En ongi gevoel hoort er bij hoor, daar moet je je niet ongerust over maken. Een vriendin van mij dacht dat ze ongesteld ging worden, want ze voelde ook die kramp, maar ze was zwanger. En je leest het hier op het forum ook regelmatig. Dus geen zorgen, maar GENIETEN! Dikke knuffel!
dank jullie wel meiden oh jullie zijn lief he dikke knuffel en nu jullie he ik strooi heel heel heel veel hcg rond hier maarre ik mag wel hier blijven kletsen toch??
Ik hoop wel dat je hier blijft kletsen hoor! Ben blij om eindelijk eens een positieve zwangerschapstest in ons topic te zien, dat geeft weer een positieve boost. En strooi hier maar veel hcg, dan volgen wij je snel. Doe je nog een digitale test? Lijkt me zo mooi om 'zwanger' te zien staan in dat scherm.
gelukkig ben net alle apotheken hier (hihi woon in dorp, dus 2 ) af geweest geen digi te krijgen wachten tot 13.00 dan de winkels open, mss bij DA? hoop wel dat die het doet dan. nijma man is niet overtuigd, vindt die streepjes maar vaag gedoe dus zou wel goed zijn voor hem leentje hoe was je wijntje geweest??
Vreemd dat er geen digitale te krijgen zijn bij de apotheek. Normaal wel hoor bij da en etos en kruidvat, dus moet goed komen. Wijntje viel zwaar en heb meteen 2 dagen migraine gehad, dus ook daar heb ik niet van kunnen genieten . @ Jessie: hoe is het nu met je eisprong? Veel geklust het weekend? @ Repelsteeltje: ben je al terug van vakantie?
Nijma wat een duidelijke testen! Nu vanmiddag en cb digitaal doen en dan kan manlief er ook niet meer van twijfelen. Doen je die met of zonder indicator? Die met indicator schijnt gevoeliger te zijn dan zonder. Je gevoel om nog 3 maanden te wachten was dus goed! Je was gewoon al zwanger! Eneh, of je nog mee mag praten nee......je MOET!!!!!! Ik hoop dat het gezegde als er 1 schaap over de dam is volgen er meer ook hier gaat gelden. Dat we je allemaal over niet al te lange tijd achterna komen. Als jij nu lekker hcg gaat strooien hier helpt vast! Lieve Nijma, geniet van dit geweldige nieuws! Dikke knuffel, Djuuzie
Gaaf zo'n banner, Nijma!! En ook van mij mag/moet je mee blijven praten hoor! @Leentje, hoe was het bij de endocrinoloog vandaag? @hier, ik weet nog steeds niet of mijn ei nou is geweest.. zucht.. vanavond nog maar een keertje klussen. Vanaf donderdag om de dag dus we zouden ei eigenlijk niet gemist kunnen hebben dan..
Van harte gefeliciteerd Nijma! Echt heel erg leuk voor jullie! Vind de streepjes heel erg duidelijk, geniet er maar van meid! Groetjes Gwen
Lieve meiden, Ik ben weer terug van vakantie, lees alle berichtjes net en ik kan me aansluiten bij Nijma, want ben ook zwanger! Maar allereerst Nijma van harte gefeliciteerd!!! En voor de rest van de dames, ik hoop met heel mijn hart dat jullie ons heel, heel snel zullen volgen, het is jullie zo gegund! Ik strooi er nog een bergje HCG bij strooi........... strooi.............. Nou en ik moet zeggen dat ik er nogal helemaal beduusd van ben. Werd in de vakantie beetje ongesteld en zat al huilend in het skiliftje. Maar het zette niet echt door en mijn temperatuur bleef ook hoog. Heb ook nog wijn gedronken en één sigaretje gerookt (oh, oh), want dacht dat het een verloren maand was en wilde even niet bezig zijn met zwanger worden. Ik heb pas bij thuiskomst een test gedaan (ik durfde in de vakantie niet, bang voor slecht nieuws) en twee dikke streepjes. Heb alleen een Kruidvat test gedaan en weet eigenlijk niet of ik er nu nog één moet doen. En Nijma, ik heb ook van die krampen, zal er wel bij horen? Ik hoop dat ik ook nog mag blijven meekletsen, want vind het zo gezellig hier!
Repelsteeltje wat super goed nieuws! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!Wat zal jij je naar hebben gevoeld in je vakantie door de bloedverlies. Maar gelukkig toch nog goed nieuws! ik heb al wat hcg-tjes opgevangen thanx! Zet ze wel eerst even in de kast, eerst op zoek naar een lh piek. Tuurlijk mag je blijven kletsen hier! Ik hoop dat we over niet al te lange tijd de toppic naam kunnen veranderen in rond de 30 en zwanger! Dikke knuffel meid, geniet er van!
gefeliciteerd repelsteeptje wat super leuk natuurlijk! ja die krampjes horen er schijnbaar bij maar het blijft eng....ik wil eigenlijk niets voelen wat met ongi te maken heeft leentje dus je vriendin had dat ook?maar zat allemaal goed? ben ik weer een beetje gerust gesteld. oei migraine nee idd daar zit je ook niet op te wachten, dus toch maar geen wijtje dan jessie al wat meer zicht op het ei, geweest of nog niet? iig heb je volgens mij wel voldoende klust denk ik. djuuzie ben het helemaal met je eens, we gaan ervoor dat we het topic naam kunnen veranderen kus nijma