@ Djuuzie: Is vandaag je nod? Wel balen dat de test negatief was. Misschien was het nog te vroeg? Als je lf 14 dagen is, dan is je nod woensdag, toch? Mijn lichaam deed deze maand ook anders dan normaal, maar dat zegt (bij mij) zo weinig. Heb nog steeds pijnlijke borsten trouwens, kan er snachts niet op liggen. Nu bruinverlies en flinke menstruatiekrampen. Ik wacht maar af tot mijn menstruatie doorzet. Jij hebt trouwens wel een pendel voor februari, zie ik.
Ja ik heb een pendel voor februari! Toen ik die kreeg dacht ik nog nou dat duurt nog wel heel lang hoor........ Volgens mij heb ik een wat kortere lf. Bij mij is het eigenlijk al maanden dat ik precies 2 weken na mijn positieve ovulatietest ongi word. Dat zou dus morgen zijn. Heb er net weer een testje tegenaan gegooid maar helemaal wit . Ik denk als mijn banner het aangeeft dan mag het..........
Dan heb je een lf van 13 dagen, dat is netjes. Balen dat je test weer negatief is zeg! Ik zou dan een paar dagen afwachten. He wat kan je lichaam je voor de gek houden :x. Hier net weer roodverlies, snap er niks meer van. Zit nu op dag 25 en lf zou dan 12 dagen zijn, terwijl die normaal 14 of 16 dagen is.
Tsja, een lichaam is een raar ding zo af en toe! Iedere dag testen heeft ook geen zin. misschien wel als je een streepje hebt om hem donkerder te zien worden maar voor mij in ieder geval nog niet. Heb een trekkend gevoel in mijn onderbuik. 25 dagen is voor jou wel heel kort ja. Als je nu ongi wordt heb je een een cyclus van 24 dagen. Want je ongi dag is dan dag 1. Wanneer hen je je sollicitatie ook al weer?
he allemaal, idd gister slecht weer, heb een pyama dag op de bank gehad, vandaag was het weer niet veel beter hier. leentje, spannend morgen sollicitatie, ik weet zeker dat je ze weet te overtuigen en je dadelijk weer fijn een baan hebt! hoe voel je je zelf erover? he wat doet je cyclus raar, zo vroeg al bloedverlies wat vreemd, eerst je boobs en nu dit weer. is het een beetje bloedverlies of veel zoals bij een ongi? wat vreemd. djuuzie, wat rot van je nega test maar mss later wie weet, hoe is het met je boobs? nog steeds niet pijnlijk? morgen is je nod? geen bloed geeft moed. heb je een ongi gevoel of voelt je buik anders? nana ik begrijp wel dat jullie intieme onderzoeken gescheiden houden. ik zou dat ook niet fijn vinden een onderzoek waar me vriend bij is. goed dat jullie er beide op een voor jullie passende manier mee om kunnen gaan zonder elkaar daar bij te storen. jessie hoe is het bij jou? wanneer had je weer fm? nou hier de eerste echo gehad, alles in orde gelukkig. hartje klopt en vruchtzakje is mooi, ook mooie ligging in de baarmoeder dus hier een heel stuk gerustgesteld morgen heb ik een hele dag tot in de avond bijscholing met eten daar zie ik wel tegen op, ben de hele dag misselijk en gooi geregeld me maaginhoud eruit. dus ben benieuwd hoe ik daar doorheen kom. kus nijma
Hoi allemaal, moest wel veel bijlezen! Leentje, vreemd dat vroege bloedverlies, zet het echt door? Heel veel succes gewenst met je sollicitatie morgen! Nana, ik vind het helemaal niet raar klinken, ik zou het zelf ook niet prettig vinden als mijn man bij dat soort onderzoeken zou zijn en vice versa. IK vind dat je niet alles van elkaar hoeft te zien. nijma wat fijn dat alles goed was! Ik moet nog 1 week wachten tot de intake en dan nog een week tot de echo, veel te lang en ben erg onzeker of alles wel goed is. Balen dat je zo misselijk bent; ik heb het alleen 's ochtends en hoef maar heel af en toe over te geven, ben wel heel erg moe, ik kan wel de hele dag slapen, is een ramp op het werk. Gaat het weer goed met je darmen? Djuuzie, wat spannend! zegt niks hoor als het testje nog wit is, sommigen maken pas later genoeg HCG aan. Ik duim voor je! Jessie voel je je weer wat beter? Ik heb zo met je meegeleefd, ik duim voor een mooi ei. Nou meiden dat was ie weer, heb zelf eigenlijk weinig nieuws, beetje misselijk, erg moe en kijk vooral uit naar de echo, kan er denk ik dan pas echt van gaan genieten, dat heb ik nu nog niet zo (klinkt misschien stom), is vooral uit zelfbescherming. En ik moet ook geen berichten over miskramen lezen!!!
@Leentje, heel veel succes morgen! @Nijma, fijn dat de echo goed was.. heerlijk nieuws! Wel vervelend dat je zo misselijk bent Ik heb volgende week dinsdag weer FM, normaal is het wat eerder in de cyclus, maar omdat ze bij mij de vorige keer op dag 11 nog helemaal niets zagen, ik heb de afspraak nu maar over het carnavalsweekend heen getild.
Leentje, succes morgen! Nijma, wat super dat je een goede echo gehad hebt! Heb je t hartje ook gehoord? Of alleen gezien dat ie klopt? Lijkt me zo'n speciaal moment dat je voor het eerst het hartje van je kindje hoort............Nu genieten meid! Heb zelf nog geen pijnlijke borsten, wel wat gerommel in mijn buik maar lang niet zo erg dat het voelt of er een ongi aankomt. Meer of ik moet p**pen. Maar morgen idd mijn NOD.....ik wacht af...... Repelsteeltje, wanneer heb jij je echo? Snap dat als je het gezien en of gehoord hebt dat je pas echt kan gaan genieten. Hoop voor je dat het snel is! En het is ook zo dat de een sneller hcg aanmaakt dan de ander dus we zullen zien. Maar hij is echt omo-wit. Dus verwacht er eigenlijk niet te veel meer van deze ronde. Jessie je fm na het carnavalsweekend! Ga je nog carnaval vieren?
ff heel snel een berichtje voor leentje: succes met je sollicitatie meid!!! Laat weten hoe het was! en voor de anderen: tot gauw; ik ga alle berichtjes later nog even bijlezen.....
@ Djuuzie: dat is goed nieuws! Waag je nog een testje of wacht je tot morgen? @ Nijma: wat super dat je al een echo hebt gehad! Dat geeft vast een goed gevoel. Vervelend dat je je niet top voelt, hopelijk voel je je snel beter! @ Repelsteeltje: ik zou ook onzeker zijn tot aan de echo, denk dat dat heel normaal is. Duimen voor een mooie echo! @ Jessie: Op welke dag zit je dan dinsdag? Hopelijk komt er dan meteen een mooi ei aan. Wat ik me nog afvraag: hoe lang mag je Clomid slikken? @ hier: vanmiddag gesprek. Bedankt voor alle succeswensen, dan moet het zeker goedkomen . Had net veel bloedverlies, dus denk dat menstruatie doorgezet is, maar heb snel een tampon ingedaan, hoef het niet te zien . Wat ik gisteren nog had: was een hele middag in moviemaker bezig geweest om een leuke vakantiefilm in elkaar te zetten, had hem nog niet helemaal klaar en braaf opgeslagen. Wil ik hem 's avonds aan mijn man laten zien, is alles weg ! Op internet opgezocht en blijkt dat vaak voor te komen, pffff. Nou ja, gelukkig heb ik toch niet veel beters te doen haha.
Nou ik ga vandaag zeker niet testen. Eerst mijn NOD ook zonder ongi door te komen. Begin wat buikpijn te krijgen. Oh wat is dit om gek van te worden! Moet zo werken, heb een late dienst. Dus kan jullie even niet op de hoogte houden van de ontwikkelingen vandaag. Laat je even horen hoe het was op je sollicitatie Leentje?
Gisteren gesprek gehad, ging opzich wel goed. Maar blijkt pas vanaf half mei in te gaan en het is tijdelijk. Dat laatste wist ik, maar niet dat ik pas in mei moest beginnen. We zien wel. Ben nog niet echt ongesteld geweest, wel af en toe bloedverlies en flinke krampen, maar het heeft nog niet doorgezet. Misschien vandaag. En bij jou Djuuzie?
Hier nog geen ongi te bekennen, terwijl ik dit schrijf, wacht ik op de uitslag van mijn testje, spannend!!!!!!!!Hij is...............negatief He, hier baal ik van. Het heeft bij mij nog nooit zo lang geduurt dat ik op mijn ongi moest wachten. En heb getest met met een zwanger en kids test die al 4 dagen voor de verwachte nod gebruikt kan worden. Dus ik verwacht er eigenlijk ook niets meer van deze ronde. Nou ik wacht maar weer af...........
@Djuuzie, wat vervelend zeg, negatieve test en nog steeds niet ongi.. dat is zo verwarrend! Ik duim nog even door dat jij zo iemand bent die pas laat HCG gaat aanmaken, maar ik snap dat je zelf niets meer durft te verwachten van deze ronde. @Leentje, bij jou ook een vage ronde dus.. wel bloedverlies, dan weer niet.. pff! Hoe tijdelijk is tijdelijk trouwens bij die sollicitatie? Wel vervelend dat het dan ook pas in mei zou zijn.. maar ja, je kan altijd rond blijven kijken en wellicht kan je er toch wel blijven hangen na je tijdelijke contract?
Ben net ongi geworden........ Aan de ene kant baal ik verschrikkelijk, aande andere kant had ik het aan zien komen door de negatieve tests.
Aaah neee Djuuzie! Wat onwijs kl**te, ik snap dat je er even goed van baalt en dat mag ook! Sterkte. Leentje hoe is het nu met je bloedverlies heeft het wel/niet doorgezet? Zou het een late innesteling kunnen zijn denk je? Dat kan gepaard gaan met veel bloedverlies (had een vriendin van mij).
He balen Djuuzie! Dikke knuff. Misschien beter dat je er een beetje op voorbereid bent, maar vind het wel rot voor je. Ik zit nog steeds te wachten op ongi, heb nog wat bloedverlies (vandaag bijna niks), krampen en migraine, dus het zou nu toch echt moeten komen. Ik denk niet dat het een innesteling is, alles wijst op komende ongi. Het contract is voor een half jaar (vervanging zwangerschapsverlof) en mijn gedachte was ook dat ik daarna misschien zou kunnen blijven. Denk dat ik morgen iets hoor.