Vanochtend ongi geworden, op naar ronde 12. Had het aan zien komen, dat scheelt weer. Vraag me wel af of het nog eens zal gaan lukken, maar dat herkennen jullie vast wel.
Balen leentje, dikke knuffel! Begin het me hier ook steeds vaker af te vragen of het wel gaat lukken. Ben jij al eens bij de huisarts geweest?
Wij zijn bij de huisarts geweest, in ronde 10 geloof ik. Mijn man mocht toen een zaadtest laten doen en ik naar de gyn. Zijn jullie al van plan om te gaan? Of vinden jullie het nog lastig?
Hebben jullie die testen ook gedaan of (nog) niet. Je hebt het vast al wel verteld maar even mijn geheugen opfrissen Vanavond met manlief gepraat over wat wij gaan doen. Toch besloten om een afspraak bij de huisarts te maken. Waarom nog wachten? Zijn in april begonnen en het is nu maart. Zijn nu lang genoeg aan het proberen. Ben benieuwd wat dat ons gaat brengen. Morgen of maandag ga ik bellen voor een afspraak.
@Jessie: Ja gisteren telefoontje gehad, maar ben niet aangenomen. Ze hadden iemand op gesprek gehad met heel veel ervaring. Jammer, maar zit er verder niet zo mee. Jij mag maandag weeral voor fm zeker? @Djuuzie: wij hebben wat onderzoekjes laten doen en proberen nu verder tot de zomer en gaan dan terug naar de gyn. Denk dat het wel een goede beslissing is om eens naar de huisarts te gaan, al is het alleen maar om te praten. En als je doorverwezen wordt kan het best een tijdje duren voordat je daadwerkelijk bij de gyn zit. Wanneer heb je je afspraak?
Ik heb vanmorgen gebeld voor een afspraak. Donderdag om half 9 moeten we er zijn. Vind het erg spannend. Heb al wel wat georrienteerd op t net dus heb een beetje een idee wat een huisats voor ons kan doen. Hoe is het verder hier? Nog plannen voor het weekend? Wij gaan zaterdag carnaval vieren bij de plaatselijke carnavalsvereniging. Verder niet veel bijzonders doe. Hopen op goed weer en dan heerlijk het bos in met onze twee honden......
Zeker spannend, Djuuzie! Het is toch weer een grote stap die je neemt, dat vonden wij toen in ieder geval wel. Dit weekend met mijn moeder, zussen en aanhang uit eten (21 man), gezellig! En verder lekker luieren en hopen dat het zonnetje blijft schijnen!
hee lieve meiden, ik lees teleurstellingen: ongi bij Leentje en Djuuzie en dat Leentje niet aangenomen is...... En ook van de eerste stap naar de huisarts: Djuuzie en Jessie!?? oh meiden, soms wil ik zo graag dat het anders is voor jullie en voor mij..... vandaag veel tranen. Vanochtend gesprek met fertiliteitsarts: arts was ok, gesprek was ok, geen bijzonder nieuws.....en dan toch uit het lood.....de confrontatie is gewoon groot. Steeds meer realiseer ik me dat de kans op een kleintje bijna 0 is. Ik weet gewoon dat het advies word, als er al iets mogelijk is: ICSI en ik wil het eigenlijk neit eens; mijn lijf belasten met alles...!!! Dus dan houd het op, he!? ..... en dat terwijl het zo mooi weer is buiten.....meiden, ik wens jullie een goed weekend en ik hoop, bid en verlang met jullie mee!
@Leentje, toch jammer dat je het niet geworden bent.. @Djuuzie, veel succes donderdag! Best spannend toch die stap?! Heb je zelf een voorkeur voor wat je wil dat de HA doet (doorverwijzen of eerst zelf wat testjes doen)? @Nana, wat verdrietig dat er weer veel tranen zijn gevloeid vandaag.. Weet je waarom je zo "afwijzend" tegenover ICSI staat? Ben je bang voor de invloed van de hormonen? Of de stress? Sterkte meid, ik hoop dat jullie straks (als je weet hoe de zaken ervoor staan) met z'n 2-en de beste keuze voor jullie kunnen maken! Hier staat het carnavalsweekend voor de deur. Vanavond eten bij mijn zusje en Flikken Maastricht kijken, morgenavond carnaval in mijn geboortedorp, slapen bij mam (pap is maandag verhuisd, blijft raar om nu ineens te zeggen dat we bij mam slapen ipv "bij ons thuis"), maandagochtend werken, maandagmiddag optocht kijken, maandagavond carnaval in plaats waar we nu wonen en dan dinsdag vrij met 's middags FM.. heerlijk!
Hallo dames! Hoe is het met jullie? Leuk weekend gehad? Ik wel. Heb zaterdag carnaval geviert en het was 1 groot feest. Echt super gezellig! Ben gelukkig weer ongi af. Dus we zijn er weer klaar voor! Liefs djuuzie
Hier ook een lekkere carnaval gehad. 2 Avonden goed gefeest zonder na te hoeven denken over "wel of geen wijntje".. natuurlijk wel dipjes waarbij ik dacht "waarom alweer een carnaval zonder kindje in mijn buik", maar over het algemeen een heerlijke tijd gehad. Vandaag weer FM, helaas was er nog niets te zien.. 10mm links, dat kan 'm worden, maar hoeft niet.. ik hoop dat het er maandag beter voor staat! Waarschijnlijk krijg ik Pregnyl om eisprong beter te reguleren als follikel groot genoeg is en ze gaan Progesteron meten een week na eisprong.. dus verder een prima gevoel aan afspraak overgehouden!
Wat is het rustig hier! Jessie, wat fijn dat je een goed gevoel aan je afspraak hebt overgehouden. Houd de moed er in meis! Vanmorgen met manlief naar de huisarts geweest. Huisarts gaf aan dat het goed is om na een jaar stappen te ondernemen. Manlief moet zaad inleveren, aan de hand daarvan wordt verder gekeken en volgd er waarschijnlijk een doorverwijzing. Potje hebben we al op gehaald. Maar zullen nog even een weekje wachten aangezien mijn vruchtbare dagen nu zijn en er 2-4 dagen onthouding tussen moet zitten. En ik wil het kwakkie nu zelf hebben haha. Huisarts vulde per ongeluk mijn voorletter in bij het aanvraag formulier. Konden er wel om lachen dat het bij mijn niet lukte. Nou we zullenwel zien! Liefs, Djuuzie
ja, het is even rustig, ik had ook al eerder gekeken maar geen tijd om te reageren.... ben benieuwd Djuuzie: ik hoop op een hele goede uitslag voor het zaad. Ik gun echt niemand dat een eerste onderzoek al zo slecht kan uitpakken!!!! Misschien een tip, maar let er wel op dat, als je de uitslag krijgt, je even met je manlief afstemt hoe je dat gaat aanpakken. Want wij waren er niet van uitgegaan dat de uitslag zo slecht was, dus manlief heeft een halve dag met het nieuws rondgelopen omdat ik niet bereikbaar was.... nou, ik hoop dat er gauw leuke nieuwtjes hier komen!! liefs nana
Er is niet veel gekletst idd. @ Jessie: balen dat er nog niet echt iets te zien was, hopelijk komt je ei snel! @ Djuuzie: Jij zit weeral in je vruchtbare week, gaat snel zeg met zo'n korte cyclus. Fijn dat de huisarts jullie serieus nam en gelijk stappen onderneemt. Wel spannend allemaal he! @ Nana: Morgen naar de uroloog lees ik. Krijgen jullie de uitslag van het 2e zaadonderzoek?
Nana, hoe was het bij de uroloog? Geen duidelijke oorzaak lees in in je onderschrift. En nu naar Nijmegen, wat gaan ze daar doen dan? Leentje, ben jij al weer aan de ovulatietests? Jessie, wanneer verwacht je dat jou eitje gaat springen? Repelsteeltje en Nijma, hoe is het met jullie? Nou hier vandaag al een positieve ovulatietest en mega pijn in mijn onderbuik en rug. Hier staat ie op springen dus. Maar nog maar 1x geklust deze ronde (donderdag) dus vandaag nog een keertje!