Die zomertijd is geen succes dus! Maar wel lekker uitgeslapen dan! Een goede reis zondag en hopelijk een interessante week voor je! En als je terug bent willen we snel een ei zien.
meisjes, waar zijn jullie?!?! het is hier zo rustig....maar goed, ik heb ook niet veel nieuws. Ik ga a.s. weekend naar Rome met een vriendin (leuk!) maar ben bang dat de rode :x ook weer zich zullen aandienen.....verdorie, irritant dat het nu net gebeurt als ik weg ga...... verder nieuws bij jullie? Ik ben in afwachting van oproep Nijmegen. En soms baal ik van alles en iedereen (super chaggarijnig) en op andere momenten gaat het wel...Merk dat ik wat onverschilliger ben; niet somber maar zoals ze dat zo mooi noemen: ''dysthyme stemming''. Echt genieten lukt niet... nou, ik ga maar lunchen en wens jullie veel succes!
Het is idd rustig hier. Wat super leuk dat je naar Rome gaat, Nana! Maar dan net ongi, dat is wel minder. Weet je vriendin van jullie wens en hoe het er nu voor staat? Dan kan je er in ieder geval over praten als je er behoefte aan hebt. @ Djuuzie: wanneer krijgen jullie de 2e uitslag? Hoe gaat het nu met je? @ hier: ongesteldheid weer voorbij op naar eisprong nummer 13 . Ik ben deze week begonnen met werken, toch wel flink wennen. Ben gewend om te doen waar ik zin in heb, maar dat gaat nu niet meer. Maar natuurlijk super fijn om weer aan het werk te zijn.
Leentje, je werkt weer; hoe is het?!?!? Kan me goed voorstellen dat het even wennen is, maar geeft het ook weer voldoening?? En not to forget: ''money''????!! En weer op het wachtbankje voor een ei; laat 13 dit keer een geluksgetal zijn Ja, mijn vriendin weet van alles. Zij leeft heel goed mee. Zelf zit ze ook met problemen; zij heeft 2 lieve kindjes maar is gescheiden. Ze worstelt nog steeds met verwerking daarvan. Bizar, want ik heb een lieve man maar geen kinderen. Oftewel: ''de lamme helpt de blinde''....We gaan maar veel kaarsjes aansteken in alle kerken!! hoe is het met de anderen??? Jessie ben je al bij congres geweest?? En Djuuzie, how about you??
Jaa tis wel even wennen hoor om weer aan het werk te zijn, ben best moe. Maar het is leuk en natuurlijk beter dan thuis zitten. Wat naar voor je vriendin. Jullie zullen dus vast veel gaan praten, maar dan wel onder het genot van een heerlijk Italiaans ijsje he . Rome is prachtig, dus geniet er van. Wij gaan over 1 week met vrienden naar Parijs, dan heb ik net mijn eisprong, ook lekker handig. Gelukkig slapen we wel in aparte kamers, anders moest ik ze even wegsturen . Djuuuuuzie!!! Waar ben je??
Hier ben ik!!!!!!!! Afgelopen dagen drukdrukdruk en erg hoofdpijn gehad dus niet gereageerd. Ben nu net huis van Disney on ice. T was erg leuk. Kom morgen verder reageren want hebt t nog druk, rinkelende eierstokken haha!
Haha, hier ben ik.. meeting is afgelopen, maar ik vlieg morgen pas terug! @Leentje, lekker weer aan het werk! Balen van ongi, maar ik hoop net als Nana dat 13 jullie geluksgetal wordt! @Djuuzie, succes met klussen @Nana, ik zie dat je 5 mei een afspraak hebt, is dat meteen de operatie of meer een intake?
Leentje, wat fijn dat je werk goed bevalt (wat een uitrukkig eigenkijk haha)! Op naar ei nummer 13! Hoop dat het jou geluksgetal is! Ben je al eens eerder in Parijs geweest? Ik vond het wel erg mooi. Vooral de boottocht over de seine en de eiffeltoren als ie verlicht is 's avonds. Dat wordt romantiek Leentje! Jessie, morgen naar het geertgen. SPANNEND!!!!! Je bent vandaag ook weer back in town. Hoe was het? Nana, naar Rome! Heerlijk......je moet er wel van geniten hoor! Ookal komen de rode duivels. Die mogen jou weekend niet verpesten. Het zit alemaal vreemd in elkaar, helemaal kijkend naar jou en je vriendin. Allebei hebben jullie iets wat de ander zo graag wil. 5 Mei naar Nijmegen zie ik! Gaat er dan ook al wat gebeuren of is het een intake gesprek? Heb vandaag de uitslag van kwakkie 2 gehad. Hij is iets beter dan de vorige keer. In welk opzicht precies weet ik ook niet. Ik vind het allang best dat het niet slechter geworden is. Ook nog even gehad met de assistente over de lange wachttijd. Ze was erg meelevend maar ook als de huisarts de afpraak maakt moet je lang wachten. We hebben naturlijk ook nergens "last" van. Morgen gaan we naar het mega piratien festijn in Voorthuizen. Lekker er even tussenuit met een groep vrienden. Zaterdag komen mijn neefjes en mijn zus. Heb er helemaal zin in!
meiden, het is weer duidelijk: 2011 is niet mijn jaar!!! Vandaag druk geweest met annuleren van reisje Rome. Mijn vriendin is emotioneel ingestort en ze hakte woensdagavond de knoop door: het gaat niet lukken om op reis te gaan.....Ze vond het heel rot voor mij en haar; ik ben er wel nuchter onder: liever niet half-beroerd naar Rome gaan, toch!? bizar genoeg raakt het me emotioneel niet. Gisteravond was manlief ook lekker steunend (NOT...). Hij reageerde geirriteerd omdat ik op een verjaardag zat en met mijn vriendin aan het bellen was. Nee, dat is normaal gesproken niet echt sociaal, maar dit vond ik een uitzonderingssituatie en de jarige job begreep dat best. Alleen manlief dus weer niet...... meiden, ik heb er nog geen traan om gelaten maar voel me wel een beetje emotioneel ''lamgeslagen''. Het doet me allemaal even niets....... @Djuuzie: enerzijds ''fijn'' dat de uitslag iets beter was, anderzijds blijft het gewoon moeilijk he!? Ik kan me dat tenminste goed voorstellen....Geniet van je weekend! @Jessie: 5 mei is intake, maar ik ben er eigenlijk een hele dag mee kwijt. Ze gaan wat herhalingsonderzoeken doen (zaad, bloed) en we moeten dus al rond 10.00 er zijn. Om 14.30u de laatste afspraak vlgs mij, dus de hele dag er mee zoet....Maar op zich wel fijn dat alles op 1 dag is gepland......
Nou wat vreselijk balen Nana! Lijkt me niet leuk hoor, je hebt je er toch op ingesteld. Krijg jij ook je geld terug? Pff en dan ook nog een man die er geen begrip voor heeft, daar zit je ook niet op te wachten. Dat je je lamsgeslagen voelt is ook niet helemaal goed, maar jij als psycholoog weet vast wel hoe en wat. Het lijkt me inderdaad wel beter om alle afspraken op een dag te hebben, want anders moet je misschien weer een paar weken wachten. En nu heb je vast wel dezelfde dag de uitslag van het zaadonderzoek. Dan hebben ze er geen week voor nodig. @ Jessie: dus jij bent ook weer bijna thuis! Goede week gehad? En morgen moet je terug toch en dan gaan spuiten? @ Djuuzie: ik vind het goed nieuws dat het zaad nu beter is! En wat je al zegt: het had ook slechter kunnen zijn. Maar snap dat het super rot blijft allemaal. Je hebt iig een goed weekend in het vooruitzicht.
Hoi dames, Het is al weer een hele poos geleden dat ik hier was, heb me even weer ingelezen en hier is ook weer veel gebeurd. @Leentje, wat fijn voor je dat je een nieuwe baan hebt en ook niet onbelangrijk dat het je ook bevalt! @Jessie, wat vervelend dat de clomid niet meer goed werkt en je nu toch moet spuiten. @Nana, wat jammer dat je reisje naar Rome niet doorgaat. Die afspraak in Nijmegen, gaan ze ook nog wat onderzoeken bij jou doen of alleen bij je man? @Djuuzie, vervelend dat het zaadonderzoek bij je man niet helemaal goed was en wel fijn dat de tweede keer wel wat beter was. Wel vervelend dat je ook al zo lang moet wachten voordat je bij de gyn terecht kan, volgens mij is dat ook overal hetzelfde. Je kunt altijd proberen om de afspraak naar voren te verschuiven, soms heb je geluk dat iemand heeft afgezegd. Hier hebben we ook de uitslag gekregen van onze onderzoeken, bij mij was alles goed. Ik heb een goede voorraad eicellen, ze hebben geen aanwijzingen voor verklevingen, ik heb alleen een poliep in m'n baarmoeder die 20 april wordt verwijderd. Toen kwam de maar, bij mijn vriend was het zaadonderzoek niet helemaal goed. Het is wel mogelijk om op een natuurlijke wijze zwanger te kunnen worden, maar de statistische kans is veel kleiner en dat kan dus een hele tijd gaan duren. Nu gaan ze over een maand nog een zaadonderzoek doen, en dan wordt er gelijk gekeken of het geschikt is voor ivf of icsi. De gyn heeft ons al gezegd dat als de uitslag hetzelfde is het waarschijnlijk ivf of icsi wordt. Vind het wel fijn dat we nu eindelijk wat meer duidelijkheid hebben, we hebben wel een paar dagen gehad dat we het er best wel moeilijk mee hadden en we hebben er veel over gepraat met elkaar, onze ouders, broers en zus. Maar nu zijn mijn vriend en ik er heel erg positief onder! Verder zijn wel heel druk voor onze bruiloft, nog 3 weken. Sorry voor het lange verhaal, Groeten Gwen
hey gwen, meis, wat leuk om weer wat van je te lezen!!! Ook een hoop ''wijzer'' geworden met helaas een minder goeie uitslag van zaadonderzoek. Het scheelt dat je nu weet waar het aan ligt, maar aan de andere kant is het niet makkelijk, he?!? Ik hoop dat jullie spontaan zwanger zullen worden en de MMM niet meer nodig is!! Sterkte meis.. En veel succes met alle bruiloft-voorbereidingen; een goeie positieve afleider!!! Ik ben zelf nog nooit onderzocht; ja, bizar genoeg.....maar dat gaat wel komen, denk ik. In Nijmegen zal ik ook wel ''aan de bak'' moeten. Of ze wachten er nog mee totdat er duidelijkheid is of er wel zaad gevonden word. Want geen zaad = ''over en uit''. Wij zullen niet voor donorzaad kiezen.... hoe is het met alle andere meiden?? Genoten van het weekend?? Ik ben wel over de teleurstelling van Rome heen, hoor.....veel andere dingen kunnen doen en vandaag nog lekker een dagje vrij....maar moet zo wel gaan poetsen in huis, want dat is hard nodig.. ok, tot gauw mails!! liefs nana
He bah Gwen, dat is geen goed nieuws. En dan voor jou ook nog een operatie. Maar jullie gaan bijna trouwen lees ik, spannend!!! Alles een beetje voorbereid? Alvast een fijne dag. @ Nana:Gelukkig ben je over de teleurstelling heen en geniet je thuis van de vrije dagen. Je had vandaag iig heel goed weer. @ Jessie: hoe was het vrijdag? Je had toch een afspraak staan? @ Djuuzie: hoe is het met jou? Zit je op de wachtbank? @ hier: eisprong zal deze week wel zijn, begin morgen met ovutesten. We hebben besloten om niet meer om de dag te klussen, hebben we lichamelijk en geestelijk geen puf meer voor. Als de test positief is klussen we en verder zien we wel. Verder hier niet zoveel bijzonders. Oja komend weekend naar Parijs, maar dat had ik al gezegd .
He meiden! Sorry voor de verwaarlozing, ik had zaterdag lange reactie getypt toen ik op verkeerde toets duwde.. en daarna is het er niet meer van gekomen! @Gwen, shit meid, bij jullie ook al problemen met het zaad.. bah! Weet je de aantallen en beweeglijkheid van het eerste onderzoek? Heel veel plezier met alle bruiloftsvoorbereidingen in elk geval! Hopelijk kan je er ondanks alles toch van genieten. Gaan jullie nog op huwelijksreis? Rest van reactie volgt.. nu eerst naar Pilates!
@Nana, goed weer om thuis te zijn! Poetsen nog gelukt? Of lekker lui in de tuin/op het balkon gaan liggen? @Leentje, ik ga er gewoon voor duimen dat je ei tijdens je weekend Parijs is.. de stad van de liefde en romantiek.. dat is pas leuk klussen Hier gaat het prima, vrijdag dus weer begonnen (ronde was al 11 dagen bezig, maar voor mijn gevoel zijn we pas weer begonnen toen de eerste spuit erin ging).. echo liet zien dat alles rustig was, dus toen prik-les en meteen eerste Gonal-F gespoten. Valt heel erg mee, lijkt op een insuline-pen, heel dun naaldje, je voelt er echt niets van. En *tot nu toe* geen bijwerkingen! Ook heerlijk! Donderdag terug voor FM, ik ben benieuwd of er dan al iets aan het groeien is! En anders kan de dosis nog worden opgehoogd, dat scheelt ook, bij Clomid is het 5 dagen slikken en dan maar afwachten, hierbij kan je nog een soort van aanpassen tijdens de cyclus.
@leentje: klusprogramma dus aangepast; ik zou inderdaad de pos. test afwachten en dan er voor gaan! En laat Parijs een handje helpen... @jessie: begrijp ik goed dat je voor het eerst bent gaan spuiten???? Wow, lijkt me een hele stap. Ik kan me voorstellen dat zo'n insuline-achtige-spuit wat minder erg is dan zo'n ''echte injectiespuit''!!! En binnenkort weer naar het ziekenhuis terug....ik heb de indruk dat jij vaak naar z.huis moet, klopt dat?? Lukt het je te combineren met werk enzo??? nou, ik ga vandaag weer aan het werk. Op zich een relaxt weekje maar hoe relaxter, hoe passiever ik word. Kost me grote moeite om uit bed te komen........af en toe tikkeltje down; dan interesseert het me allemaal geen klap...Manlief doet superlief; echt bijna te erg....
Ja, dagelijks een spuitje in mijn buik in het kader van onze kinderwens.. heb ooit eens een week tegen trombose moeten spuiten, maar dit voelt (geestelijk) toch anders! Gelukkig zijn de afspraken vaak 's avonds na werktijd te plannen. Het Geertgen is tot 20.00 open dus dat scheelt veel. En mijn leidinggevende weet er wel van, dus het is ook geen probleem als ik eens een artsbezoek (we moeten klokken) overdag heb. Die passiviteit klinkt helaas wel bekend.. ik hoop dat het over gaat als jullie weer een stapje kunnen zetten 5 mei.. tenminste ik merkte bij mezelf dat ik echt weer zin had om te beginnen afgelopen vrijdag.. al vond ik het ook best wel prima om een WOD te hebben ipv een NOD.. tenminste geen spanning, gewoon niet zwanger en door.. tegenstrijdig hè?!
@Jessie: ik vind het wel knap dat je er zo positief over blijft! Gelukkig valt het spuiten mee en dat de bijwerkingen maar uitblijven. Nu willen we echt snel een mooi ei zien. @ Nana: Misschien maar goed dat je weer aan het werk bent, dan heb je wat afleiding. Rot dat je je zo voelt, maar kan het wel begrijpen. @ hier: ovulatietest gedaan, nog niet positief, zou ook nogal vroeg zijn. Ik ga voor made in Paris!
Meiden, ik lees mee! Maar heb even geen puf om uitgebreid te reageren. Lig namelijk met griep op de bank........ Knuf voor jullie allemaal!