wie rond 30 en ook in of na ronde 7?? - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jessie80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahaha, jullie willen de huispsycholoog naar de psycholoog sturen, he :D......?!?!? Zijn jullie nu he-le-maal.....?!?!??

Even serieus: ik denk er wel 's over na, ja. Maar het is dus lastig om iets te regelen in de buurt (om maar niet over de wachttijden te spreken) en we hebben nu via de kerk 1x in de maand een gesprek vanuit pastoraat. Ik denk dat ik me meer ga focussen op lotgenotencontact. Hoe weet ik nog niet............En weet je, een psych. krijgt die rare gedachten niet weg, hoor. Die zegt alleen maar: ''laat toe, die nare gedachte'' :):p:D....Het is wrsch. ''normaal'' in dit rouwverwerkingsproces......maar goed, dat wil niet zeggen dat praten met iemand geen optie is, dus ik hou het in gedachten!

@jessie: hoe reageerde je pap??

@djuuzie: er is een wachtlijst voor TESE, dus vandaar pas in het najaar....we zijn niet de enigen:(

@leentje: nee, er valt weinig te doen als er geen zaad is. Wel een aantal leefregels om evt aanwezig zaad van binnen te optimaliseren en ik las ook ergens dat extra vitaiminen ook geen kwaad kunnen. Het is alleen te hopen dat manlief geen koorts krijgt binnen nu en 3 maanden ofzo, want dan kan de hele operatie ook niet doorgaan...

2. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Ik had nooit gedacht dt ik blij zou worden van sporten! Ben net weer geweest en voel me echt heerlijk! Ik probeer 3x per week te gaan maar dat lukt niet altijd met mijn werk. Nu gan ik woensdag avond weer. Heb er nu al wel weer zin in. Helemaal doordat er ook resultaat is.

Jessie, hoe rageerder je vader? Helemaal tof dat je meedoet aan mvm. Niet iedereen wil dat doen. Is zo'n gedoe hoor ik vaak. Nou als ik straks zo ver ben ga ik ook mee doen hoor (als het mag icm mijn medicatie) He is een kleine moeite maar zo het betekend zo veel voor de vrouwen die het nodig hebben.
    Donderdag je eerste echo, spannend meis!

Leentje, ik ben op het moment niet echt zenuwachtig. Maar dat zal nog wel komen voor vrijdag. Veel afleiding deze week op mijn werk (dagje shoppen en een dagje ouwehands dierenpark) dus gaat wel goed komen denk ik. De spanning zal vrijdag wel komen. Ben ook wel erg benieuwd naar wat de mogelijkheden zijn en of we deze ook al meteen te horen krijgen. Ik verwacht er maar niet te veel van.......
    Heb je vandaag een positive ovulatietest? Dan toch maar met de spuitjes in de weer. Ik zou het ook zonde vinden om het zo voorbij te laten gaan. Al moet ik zeggen dat nu ik weet dat het voor ons bijna onmogelijk is om spontaan zwanger te worden ik meer rust heb. dan iedere keer de spanning met ovu-testjes, op tijd klussen en die verschrikkelijke wachtperiode.

De huispsycholoog naar een psycholoog is geen gek idee toch? Ik snap je wel hoor nana. Het is ook moeilijk om iemand te vinden. Maar je kan eventueel ook via het ziekenhuis iemand inschakelen. Is ons wel gevraagd tijdens de intake. En ik denk dat ik het ook ga doen, op wel termijn weet ik nog niet. Ik merk dat ik mijn spanningen niet kwijt kan en daardoor weer paniek-achtige klachten krijg en zit daar echt niet op te wachtten.
    Maar wat een wachtlijst joh! Wordt je ook niet vrolijk van. Maarja niets aante doen......

Knuffel meiden!

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Nana: haha jaja onze huispsych wil niet naar ons luisteren! Vervelend dat het zo lastig te regelen is, zit er niks in het zhuis in Nijmegen?
    Ik zou die extra vitaminen toch kopen hoor, je weet het nooit. En extra vitamine c zodat hij minder snel ziek wordt ;).

@ Djuuzie: super zeg dat het sporten je zo goed laat voelen. Misschien moet ik er toch ook eens aan gaan geloven :p.
    Goed die afleiding, dat helpt wel he. Ik ben benieuwd wat ze gaan adviseren.

@ hier: gisteren een positieve ovutest en geklust met het spuitje ;). Het was sowieso niet gewoon gelukt, want had best veel pijn, eisprong was links en daar is ook die cyste gebarsten, dus had het niet eens gedurfd. Vanochtend nog veel pijn en rond 11.00 was het weg. Dus hij is gesprongen! En nu op naar een positieve zwangerschapstest!

4. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    oww leentje, spannend weer; ik hoop dat deze ronde gaat lukken!!! Die ''klus-spanning'' ken ik niet meer (helaas...); maar ja, spanning is soms moeilijk te verdragen, he?!

meisjes, ik kon ''ons'' bijna niet vinden; we stonden al op pagina 3 of 4......!!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Nana, gelukkig heb ik een abonnement op dit topic.. dus ik hoef nooit te zoeken. Maar hier op zp vind je dus weinig lotgenoten? Is dat omdat zij wel allemaal gaan voor donorzaad? Kan me voorstellen dat jij daar weinig mee kan inderdaad.. Misschien een TESE topic openen? Stomme vraag misschien maar wordt het zaad dan ingevroren of wordt er voor elke ICSI opnieuw een TESE uitgevoerd?

@Djuuzie, goed dat je nog niet zenuwachtig bent (of is het "was").. Ga je met een reden shoppen, of gewoon omdat het kan? Alvast heel veel succes voor vrijdag!

@Leentje, ik hoop dat je eitje zo toch benut heeft is.. Ik duim in elk geval keihard!

Hier, een huilende papa (en toen ik natuurlijk ook, en mijn zwangere zusje ook..), dus ja, hij was ook erg blij! Vandaag mijn leidinggevende ingelicht, ook hij was blij voor me (en het duurde zelfs een minuutje voor hij over de consequenties begon ;)). MvM is nog prima te doen maar ik kan ook nog steeds vlees bakken dus wat dat betreft geen rare kwaaltjes hier.. ik had wel wat moeite om het depot te vinden (ze komen hier niet aan huis ophalen), dat was dan wel weer jammer.. Echo zal inderdaad inwendig zijn, erg spannend.. we hebben al een foto van de helft van hem/haar toen het eitje nog in een klein follikel zat.. er zijn maar weinig stellen die een fotoalbum met zo'n foto kunnen beginnen ;)

6. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    @jessie: wil je ook weten of het een meisje of jongen word??? Spannend ja. En zo'n foto van een wel heel pril begin is wel apart, ja!...Fijn dat de klachtjes nog beperkt zijn!!

Oh, misschien was ik niet duidelijk genoeg; er is een topic ''geen enkel zaad gevonden'' dus er zijn wel lotgenootjes maar inderdaad gaat (bijna) iedereen voor donorzaad. En ik wil eigenlijk ook wel 's ''face-to-face'' contact dus misschien via ziekenhuis (groep) ofzo, maar is niet zo handig omdat Nijmegen voor ons rium een uur rijden is.

Geen stomme vraag hoor, ik moet zeggen dat ik het zelf ook niet precies weet hoe het zit met invriezen van zaad. Vlgs mij is er niet elke keer een nieuwe TESE nodig maar misschien ook afhankelijk van hoeveel zaad ze zullen vinden. En vlgs mij is het aantal keren TESE ook aan een maximum gebonden; is anders gewoon te risicovol.

overigens wel wat lichte irritatie hier: ik bel maandag naar het ziekenhuis voor aanmeldig TESE en huppa, verkeerd nummer gekregen van uroloog. Dus nieuw nummer gebeld en ook daar wist men niet precies hoe ons aan te melden (?!?!?). Of het goed was dat ze het zouden doorgeven aan de artsen en als ik niets hoor, dan is het geregeld. Nou, niet dus, want ik vertrouw dat niet. Bel me maar terug aub. Pffff...gedoetje allemaal. Wekt niet erg veel vertrouwen maar goed......ik blijf poeslief natuurlijk tegen de assistentes want die moet je ''mee'' hebben...Gelukkig heb ik geen last van subassertiviteit (misschien wel van het omgekeerde :D) dus dat scheelt.

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb ook een abonnement, scheelt veel zoeken ;).

@ Nana: Ja die spanning, heb het ook al maanden niet meer echt gehad, omdat ik 'wist' dat het niet goed zat en ik toch niet zwanger zou raken. Maar nu krijg ik toch weer de kriebels, al durf ik niet te hopen.
    O wat irritant zeg! Wil je een afspraak maken wordt het je nog lastig gemaakt ook! Is het nu wel gelukt?

@ Jessie: mooi dat iedereen zo blij voor je is! Hier komen ze de flessen van mvm volgens mij ook niet ophalen, lijkt me best lastig. Ik lees vaak dat de flessen erg kunnen stinken, lijkt me ook nogal een probleem als je zwanger bent.

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @jongen/meisje, we willen het niet weten.. volgens manlief omdat ik mijn mond toch niet kan houden (nou ja zeg!), maar ik heb dat gewoon altijd zo gehad.. bovendien weet ik toch al dat we een meisje krijgen ;)

@Nana, oh ja, dat is natuurlijk ook wel eens fijn.. echt contact ipv een forum.. maar hoe, dat weet ik ook niet helaas. En goed dat je hebt aangedrongen dat ze je terugbellen.. ziekenhuizen zijn zo kansloos wat dat betreft! En als ze jou niet bellen.. gewoon weer terugbellen hoor!

@Leentje, kriebels zijn goed, en als jij niet durft te hopen doen wij het wel voor je.. ik moet eerlijk zeggen dat ik er de afgelopen ronde weinig vertrouwen in had.. met het advies "doe maar 2 dagen dubbele dosis, en dan pregnyl".. hoeven we niet nog een keer te meten dan.. "nee, komt wel goed".. en dat kwam het dus ook :)

9. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    @jessie; ik zou ook het geslacht niet willen weten van een kindje; het is persoonlijk natuurlijk maar het is voor mijn gevoel ''vooruit lopen op de gang van zaken'' maar ik kan ook wel begrip hebben voor mensen die het wel willen weten!

vandaag weer naar UMC gebeld. Ik probeer dus poeslief te zijn en blijven maar wel met een lichte ''aandrang'' in mijn stem (hahahaha....ik kan best bitchy zijn volgens mij). Het is nu zo dat we per brief (ja, een brief van 2 regels......tjonge jonge, waar het papier allemaal niet voor gebruikt wordt......) geinformeerd worden dat we een tel.consult krijgen op 30 juni. Staat niet waarover dat gaat, dus ik weet nog steeds niet of we nu op wachtlijst TESE staan en of er nu 2 dingen langs elkaar lopen.....En wat omslachtig: per brief iemand voor tel.consult uitnodigen...tsss.......

hohohoh, nana, meisje, even dimmen.....:)....sorry, ik wil ff klagen over niets...:p.....ff lekker van me af typen

10. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

16 feb 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames,

@Jessie: Leuk, maar ook spannend die eerste echo.
    Kan me wel iets bij voorstellen dat jullie het niet willen weten wat het wordt. Maar aan de andere kant is het ook wel heel leuk en ook makkelijk dat je het wel weet, maar goed het duurt nog wel even voordat ze dat op een echo kunnen zien, dus je kan je nog bedenken!

@Leentje: Duurt best lang dat je pijn hebt. Maar goed het is ook een wond, die gewoon moet genezen. Bij mij heeft het met die poliep ook wel een tijd geduurd voordat het helemaal over was.

@ Djuuzie: Goed zeg dat je nu zo bezig bent met sporten. Maar als je resultaat hebt is dat ook wel een extra stimulans.
    Veel succes vrijdag, hoop voor je dat je dan te horen krijgt welke behandeling het zal gaan worden. Jou man is toch nog niet naar de uroloog geweest en heeft ook nog geen echo gehad toch, is er al wel bloedonderzoek gedaan?

@Nana: Het lijkt me heel moeilijk dat je met die gedachte zit, je kinderwens of je man. Ik denk dat je moet uitkijken dat deze gedachte op een gegeven moment niet tussen jullie in komt te staan, dus misschien is praten nog niet eens zo'n gek idee. Het is ook wel heel moeilijk en zwaar.

Hier gaat alles goed, we hebben de echo gehad. Dat zag er allemaal goed uit zover die vrouw het kon zien, de uitslag krijgen we bij de gyn. Nu moeten we over 2 weken naar de uroloog en begin augustus naar de gyn. Denk dat de onderzoeken dan afgerond zijn en krijgen we hopelijk te horen wat het behandelplan zal zijn.
    Ondertussen proberen we op de natuurlijke manier ook nog zwanger te worden ondanks dat de kans heel klein is, je hebt er maar 1 nodig. Wie weet hebben we zoveel geluk!
    Verder ben ik nu helemaal op de bak-tour (taarten en cupcake enz), is alleen niet zo goed voor de lijn. Maar goed dat lopen we er wel weer af als we met onze hond gaan wandelen.

Groeten Gwen

11. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Hey kletskousen!

Het is weer gezellig druk hier :)

@Leentje, het sporten bevalt me echt goed. Ik voel me er heerlijk bij. Ik zweet me een ongeluk maar ook dat is lekker. Ik moet zeggen heb ook jaren niets aan sport gedaan. Had er geen zin in. Maar heb nu een goede stimulans. Misschien moet je het ook eens gaan proberen.
    Ik ga duimen voor een positieve test over twee weken! Je hebt deze ronde in iender geval niet onbenut gelaten.

@Nana, volgens mij heb je een abonnement op een toppic als je gereageerd hebt toch? Dan krijg je mail als er na jou gereageerd is. Heb ik wel tenminste......
    Wat verschrikkelijk is dat die onduidelijkheid uit het ziekenhuis. Die mensen snappen toch ook wel dat je wilt weten waar je aan toe bent, en dan ook nog een brief voor twee regels. T is zo zonde om zo papier te verspillen. Als het nu om 1 brief gaat maar er gaan er honderden zo per week uit. Relax Nana, adem in.........en adem uit.........

@Jessie, ik ben met een client van mijn werk wezen shoppen. Was gezellig. Alleen jammer dat ik vandaag niet zo lekker in mijn vel zat. Misselijk en erg pijn aan mijn schouder. Wat heerlijk dat je pa zo blij is! Heb je zelf ook een traantje weg gepinkt? Wat super morgen een echo! Zal aan je denken. En denkt jessie-man niet dat jij je mond niet kan houden haha. Ik zou het ook niet kunnen hoor. Wel een leuke verassing bij de geboorte als je niet weet wat het wordt.

@Gwen, mijn man is nog niet bij een uroloog geweest. Weet ook niet waarom dat moet eigenlijk? Maar jij vast wel ;)
    Wel is er bloed onderzoek gedaan en horen we als het goed is vrijdag de uitslag van.
    Gewoon dooroefenen hoor. Er hoeft en maar 1 door te komen. Wie weet hoef je niet terug voor het behandelpan bespreking.

Ik zit niet zo lekker in mijn velletje. Heb veel pijn in mijn schouder, nek, rug en hoofd. En word misselijk van de pijn. Bah. Ik hoop dat de fysio vrijdag weer wat kan doen en ik te horen krijg of ik de injectie in mijn schouder mag. Verder loopt de spanning voor vrijdag op. En dat vind mijn lijf niet leuk want daar komt het allemaal uit.
    Morgen nog werken en dan 5 dagen vrij. Ik ga het e lekker van nemen en niet zo veel doen!

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Nou...Jessie...volgens mij krijg je een jongen hoor :p. Vandaag je eerste echo, dat lijkt me spannend en bijzonder. Houd ons op de hoogte.

@ Nana: wat een gedoe zeg, ze werken niet echt mee. Een telefonisch consult met welke arts? En waarom pas 30 juni? Ik hoop dat het goed nieuws is en dat jullie op de wachtlijst staan. Klaag hier maar hoor!

@ Gwen: Fijn dat de echo goed was. Jammer dat je nog een tijdje moet wachten voordat je naar de gyn kan. Maar dan wordt het misschien wel snel in gang gezet. Lekker taarten bakken! Ik kom ff langs om een stukje te proeven ;).

@ Djuuzie: weet niet of ik ga sporten, maar ga wel vanaf volgende week lijnen. Wil er 5 kg af voordat we op vakantie gaan, en ik in mijn bikini ga rondlopen.
    He wat naar die pijn, hopelijk helpt de fysio vrijdag. En dan vrijdag ook nog naar de FP. Hoe laat moet je?

@ hier: Had vannacht zo'n nare droom: ik ging terug naar de gyn, hij deed een inwendige echo en zei dat heel mijn linkereierstok eraan was door de gebarsten cyste. Getsie, voel me er nu helemaal rot door. Komt door babyboom hoor, vind het een mooi programma, maar het is veel te confronterend en voel me daarna altijd minder goed. Misschien maar niet meer kijken ;).

Verder voel ik me trouwens lichamelijk weer goed! Alleen die hechtingen moeten nog oplossen, dat duurt best lang.

13. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    @all: ik heb babyboom gisteren ''half'' gekeken. Ik kon niet kiezen tussen Babyboom en The Bachelor en heb toch de laatste gekozen. Iemand The Bachelor gezien?? Ik was helemaal ''in shock'' dat hij Laila naar huis stuurde. Ik dacht als psycholoog wel te kunnen inschatten dat hij voor haar zou gaan, maar niet dus.....of is het doorgestoken kaart????

@leentje: getsie derrie wat een nare droom!!!! Was het een opluchting om wakker te worden en te weten ''het is niet echt''?? Ja, misschien is de boosdoener ''babyboom''......maar misschien ook gewoon een teken dat je veel denkt/bezig bent met herstel van operatie en dat is ook wel logisch. Ik droom trouwens ook gigantisch; soms zo intens en veel dat ik na een nacht het gevoel heb dat ik een hele wereldreis heb gemaakt......

@djuuzie: wat vervelend die pijn; zelfs misselijkheid ervan :(.....helpen pijnstillers niet genoeg?

@gwen: ja, daar heb je gelijk in. De gedachte ''relatie of kinderwens'' moet niet tussen ons in komen te staan maar eigenlijk gebeurt dat toch wel. Ik bedoel, het is uiteindelijk ook een keuze die je kunt maken (om voor de kinderwens te kiezen) maar dat past totaal niet bij mijn ideeen over ''trouw-zijn'' in een relatie (in voor en tegenspoed)

Ik lees dat iedereen een abonnement heb....ehm........huh, wat heb ik gemist?? Ik heb geen abonnement maar ben ''gratis lid'' zeg maar. Is dat het verschil waardoor ik geen berichtjes krijg via mail?? Ik krijg wel een melding als ik een pb-tje van iemand krijg

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Neeeeee! Wij hebben gisteren voor babyboom gekozen, kan ook nooit kiezen, en zouden vanavond The Bachelor kijken hihi. Nu weet ik wie er uit is. Nou ja, wilde Dubai ook graag zien, daar zijn we 2 jaar geleden geweest.

15. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Bovenaan dit topic zie je onderwerp tools staan, klik daarop en dan krijg je abonneren op dit onderwerp en dan kies je welke emailnotificatie je wil. Ik vind het wel handig, zo hoef je nooit te kijken of er reacties zijn, maar krijg je een mail.

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Nana, haha, poeslief.. maar wel een katje om niet zonder handschoenen aan te pakken.. ;) Ik ben ook zeer benieuwd wat er in die brief gaat staan.. ik hoop in elk geval dat jullie op de wachtlijst staan!
    @Gwen, goed dat je wel doorgaat met op de natuurlijke manier proberen.. er is inderdaad maar een zaadje nodig en jullie zullen maar net dat koppel zijn bij wie die 0.1% (of weet ik veel wat de kans is) genoeg is!! Taarten en cupcakes.. mjammie!
    @Djuuzie, ik duim voor je meid.. ik hoop dat jullie morgen iets te horen krijgen waar je mee verder kan! Knuffel voor niet zo lekker in je vel zitten!
    @Leentje, bah, wat een nare droom.. wel fijn dat je je lichamelijk weer goed voelt!
    @Bachelor.. wordt hier niet naar gekeken.. maar ook geen babyboom voor ons gisteren.. maar een kraamvisite. Lief meisje dat erg veel lijkt op haar oudere zus! En erg moeilijk om onze mond te houden.. zeker toen er heel belangstellend werd gevraagd naar hoe het nu ging met de hormonen enzo..
    @Echo! Helemaal top! Super! Zo blij! Mooi kloppend hartje en een lengte die precies klopt met 6w6d. Heerlijk om te zien. Dus nu doorverwijzing gekregen voor verloskundige.. heerlijk!

17. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Jessie: wat fijn dat alles goed is met jullie kindje. Lijkt me zo bijzonder om te zien.
    En heerlijk om op kraambezoek te gaan terwijl je weet dat je zwanger bent. Tig keer beter dan de afgelopen kraambezoeken, denk ik.

Hier 2 kraambezoeken in het verschiet, zie er nu al tegenop. Soms heb ik zo genoeg van het zwanger proberen te worden, alleen maar frustratie en verdriet. 't Is nu ook eens tijd voor ons! (moest ff klagen hoor).

@ Djuuzie: hoe was het vandaag? Ben erg benieuwd.

18. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Kom net van de fysio terug. En het gaat gelukkig een stuk beter met de pijn. Hij heeft weer triggerpont masage toegepast en dat werkt goed.
    Vanmiddag om 16.00 bij de fert. arts zijn. Spannend weer. Heb er de kriebels van. Ben erg benieuwd wat ze te zeggen heeft.
    Ging vanmorgen op de weegschaal staan en ben gewoon een kilo aangkomen in een week! Hoe ik dat nu weer voor elkaar heb gekregen mag joost weten.....Dinsdag ook naar de dieetist, zal het allemaal wel zien.

@The Bachelor, heb ik niet gezien. Heb het toevallig een keer gezien in bed toen ik niet kon slapen. Ik heb het verder niet gevolgd maar leek me wel een heel leuk programma.

@ Leentje. Wat een nare droom! Het ook best confronterend die babyboom, maar het blijft mij toch aantrekken. Haal er op een of andere manier ook wel weer hoop uit.

@Jessie, wat super dat de echo goed was! Een mooi klopend hartje, vind het zo fijn voor jullie!

Ik laat straks nog even horen hoe het was bij de fert. arts!

Knuffel

19. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Hi girls!

Ik heb een goed gevoel aan vanmiddag over gehouden. Bij mij is alles goed, bloed, uitstrijkje en kweekjes. Bij manlief was zijn testosteron iets verlaagd. dit kan wijzen op een stoornis in de aanmaak van de zaadcellen. Verder had hij minder zaad maar het zaad wat hij had was wel beter beweeglijk.
    Al met al komt het er op neer dat wij een icsi behandeling gaan ondergaan.
    Eind augustus is er een bijeenkomt in het ziekenhuis waar meerdere disciplines aanwezig zijn. Daar worden wij ook voor uitgenodigd. Na deze bijeenkomst kan de icsi gaan starten. Afhandelijk van mijn cyclus wanneer.
    Het gaat dus allemaal wel lekker snel! Ik heb nog 2 maanden de tijd om af te vallen. Dus dat moet gaan lukken.
    Verder heb ik ook navraag gedaan voor de injectie in mijn schouder. Ze geeft aan dat het nu wel de tijd is om het te doen. Dan heb ik met icsi behandeling geen narigheid meer van de injectie. Liever nu dan over 2 maanden. Ik ga maandag dus maar bellen en een afspreek maken voor de injectie.

Manlief en ik willen eerst nog op vakantie in augustus. Lekker samen genieten. Dan gaan we er voor!

Meiden, een heel fijn weekend!

Liefs, Djuuzie

20. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Wat fijn dat je er een goed gevoel aan over gehouden hebt en dat bij jou alles goed is.
    Interessant zo'n bijeenkomst. En wat gaat het opeens snel (gelukkig maar). Volgens mij ben je wel opgelucht dat je weet waar je aan toe bent, of niet?
    Waar gaan jullie naartoe op vakantie? Wij gaan ook in augustus op vakantie, naar Griekenland.

Fijn weekend meiden!

Deel Deze Pagina