Lieve Djuuzie en Leentje, hoe gaat het meiden? Leentje, andere banner.. wil dat zeggen dat de IUI is mislukt? Djuuzie, ik lees in ander topic over stomme spierwitte test.. nog een beetje hoop voor morgen, of inmiddels (ook) ongesteld geworen? Ik duim nog steeds erg hard voor jullie!! @Nana en Gwen, hoe is het bij jullie inmiddels..?
Hey meiden, Ik had zaterdag hier ook een reactie geplaatst maar is niet helemaal goed gegaan want zie hem hier niet staan......hmmmmmm vreemd. Maar ik heb zaterdag een test gedaan. Deze was spier wit. Ik weet het , te vroeg volgens het ziekenhuis. Maar normaal kan je ook twee weken na ei-sprong (dus punctie) testen dus ik denk waag er eentje. Maar al met al ben ik er niet mee op geschoten dus. Nu morgen weer, want er is nog steeds geen ongi te bekennen gelukkig. Maar dat kan dan weer door de utrogestan komen. Nu morgen maar afwachten dus. Jessie, ik den dat ik jou plan moet gaan volgen. Geef mijn ongi aan Gwen...... Leentje, ik zie ook een andere banner. Hoop niet dat het een gevolg is van een mislukte IUI? Hoe is het verder met de dames hier?
@ Djuuzie: Jammer dat je test zaterdag spierwit was, maar je was ook 3 dagen vroeger dan het ziekenhuis heeft gezegd. Morgen nog een test, spannend zeg!! Ik vind het trouwens wel een goed idee dat je mij jouw ongi geeft, ik ben er wel blij mee! @ Jessie: Gaat alles nog steeds goed met jou en je zwangerschap. Heb je alles in grote lijnen al klaar (babykamer enz)? @ Leentje en Nana: Hoe is het met jullie? Met mij is alles goed, maar nog geen ongi te bekennen. Ik kan normaal gesproken aan m'n temp zien of er iets is gesprongen, maar dat weet ik nu zelfs nog niet zeker. Mijn lichaam is dus goed van slag! Groeten Gwen
hee ladies, ik vlieg eventjes langs; heb jullie berichtjes gelezen maar kom er later nog op terug!! Hier geen bijzonderheden want tja, het grote w-woord (WACHTEN) is weer een feit!
zo, nu even ietsje meer tijd: @djuuzie: vandaag opnieuw testen??? oh oh, wat spannend meis....ik hoop van harte dat het goed is!! Laat het ons weten! @gwen: vervelend dat je lijf van slag is en dat je daar zo weinig aan kunt doen op dit moment...... @leentje: ja, hoe is het nu met jou? is het inmiddels al duidelijk of IUI wel of niet gelukt is? Ik lees dat je een andere banner zou hebben, dus is het inderdaad zo dat de poging neit gelukt is?? Wat balen zeg....je wilde er niet te veel op hopen, maar toch.... @jessie: hoe gaat ie? ja, het word inderdaad ICSI voor ons (geen IVF...). Ik snap het nog steeds niet zo goed hoe het zit met die eicelblaasjes. Ik heb geen afwijkende hormonen maar blijkbaar niet zo veel eicellen die maandelijks zich ontwikkelen......tja, het zij zo..
Lieve meiden, Vanmorgen samen met manlief getest. Ook deze was negatief. Flink balen dus......... Mag mezelf in januari weer aanmelden. Vanaf de 9e. Nu verplicht een maand rust, die we ook zeker nodig hebben. En dan is er winterstop in Nijmegen dus nog een maand verplicht wachten. Zit er ff flink doorheen, dus zal later op jullie reageren......... Liefs, Djuuzie
oh lieverd..........dit is verdrietig zeg........ik had het zo gehoopt...........sterkte meid, meer kan ik niet zeggen maar ik denk aan je! BIG HUG...
@Djuuzie, wat ontzettend verdrietig zeg Zoals je zelf ook al zegt, gebruik de maandjes verplichte rust om eerst dit een plekje te geven en dan je weer op te laden voor de volgende poging. Ik denk aan jullie. Dikke knuffel!!
Oo Djuuzie wat verdrietig zeg. Dikke knuffel en sterkte. En nu nog best even wachten tot de volgende afspraak, maar misschien wel goed om even rust te nemen. He bah, vind het zo rot voor jullie. Knuffel!
Hier nog geen menstruatie, maar wel een negatieve test. Ik ben niet zo'n tester, maar sinds we iui doen heb ik geen zin meer om af te wachten. Dus het is nu nog wachten op menstruatie, zal morgen wel komen.
@ Djuuzie: Wat ontzettend verdrietig dat je test negatief was. Kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit, is ook wel een enorme tegenvaller! @ Leentje: Jij ook al een negatieve test, balen zeg. Nu afwachten wanneer je menstruatie komt.
Leentje, hoe gaat ie? Tussen hoop en vrees nu? Die negatieve test is geen goed teken; ik hoop maar dat er snel definitieve duidelijkheid voor je komt. Ik denk aan je....
Gisteren ongesteld geworden. 2 dagen te laat, dus ik ben blij dat ik zondag een test gedaan heb, anders was ik nog blijven hopen. @ Jessie: weet jij of het door de Clomid kan komen dat ik een langere lf (16 dagen) heb? Dat had ik vorige maand nl. ook en daarvoor altijd netjes 13 a 14 dagen. @ Nana: is je man inmiddels helemaal hersteld van de operatie? Hoe gaat het nu tussen jullie? @ Djuuzie: hoe gaat het met jullie? @ Gwen: al een menstruatie te bekennen? We zijn nu allemaal (op Jessie na natuurlijk ) aan het wachten, wachten duurt veel te lang...zucht!
leentje, wat jammer; een teleurstelling die je een beetje had verwacht maar dan nog.....emotioneel? zitten we nu allemaal in de wachtstand? Tssss....het paarse bankje vertoont ''zitplekken'', hahah... Hier: forse ruzie gehad gisteren met manlief. Het wisselt zo tussen ons. Soms goed, soms weer niet. Het ligt ook aan mij; drukke week met veel aan m'n kop. Dan word ik gestresst/kriegelig en als ik dan van alles ''moet'' (van mezelf of anderen) dan gaat het mis......bah bah... Maar goed, toch proberen om door te gaan. Helaas morgen cursus en overmorgen conferentie, dus nog even doorbijten.
Shit van menstruatie die toch heeft doorgezet.. ook al is het niet onverwacht, het is wel klote :x Mmh, kan ik niet echt zeggen, ik heb even voor je teruggekeken en bij mij was in 1e ronde LF 13 dagen (maar toen had Clomid niet gewerkt want ei pas op dag 50), 2e ronde LF 15 dagen (maar positieve test op 12dpo, dus waarschijnlijk is er toen wel een beginnende zwangerschap geweest) en derde ronde werkte Clomid weer niet en heb ik cyclus afgebroken zonder eisprong.. Wachten duurt inderdaad veel te lang.. maar 8 maanden wachten op een mooi klein wondertje, is het wachten waard! Dus ik hoop echt dat jullie je snel bij mij op het zwangerschapswachtbankje mogen voegen!
@Nana, vervelend dat het zo wisselend gaat tussen jullie! Was ruzie ook weer kinderwens-gerelateerd of had dat er eigenlijk niets mee te maken? Kriegelig in te drukke weken klinkt erg bekend.. handig dat je het weet van jezelf maar ja, het wordt er niet minder druk door.. Hopelijk kan je in het weekend wel tijd maken voor jezelf en voor jullie samen!?
Lieverds, Thanx voor jullie medeleven! Dat doet me goed. Al een paar dagen bruin verlies gehad en vannacht is de menstruatie helemaal los gebarsten. Oh wat doet dat zeer, meer dan normaal. Heb even zitten rekeken en wij kunnen pas eind januari pas weer beginnen. Duurt wel erg lang maar helaas. Nu proberen te genieten van de rust voor mijn lijf en mijn hoofd........ Leetnje, ongi geworden dus. Das k*t, ookal had je het na de negatieve test wel een beetje verwacht natuurlijk. Dan nu maar wachten op je intake in Gent. Weet je of er daar wachtlijsten zijn? Nana, wat naar de ruzies met je man! Is hij al wel weer hersteld van de operatie? Hoe is het net de andere dames?
@ Nana: he wat vervelend dat je ruzie met je man had. Als je al gespannen bent is iets kleins opeens veel te veel. Hopelijk is het nu weer goed. @ Jessie: jij herkent het dus niet die langere lf. Ik steek het op de Clomid, maar kan natuurlijk toevallig zijn. Bedankt voor het opzoeken! @ Djuuzie: getsie die menstruatie. Je weet dat het er aan zit te komen, maar toch... Eind januari is nog een eindje weg, hopelijk kunnen jullie samen even wat rust vinden, al zal dat misschien wel moeilijk zijn. Ik las dat Gent een wachtlijst van 3 maanden heeft, maar weet niet of dat ook geldt voor een kijkoperatie. Ik ga er vanuit dat ik vanaf mijn volgende menstruatie aan de pil moet tot aan de operatie en na de operatie 3 maanden kunstmatig in de overgang tot aan ivf/icsi. Lang lang lang dus. Maar goed, dat is mijn berekening. Wie weet heb ik eens geluk...
Hee dames, Ik ben nu eindelijk ongi geworden, ben er nog nooit zo blij mee geweest! Nu kunnen we eindelijk weer verder. Ik heb ook gelijk een afspraak gemaakt voor een uitgangsecho, morgenmiddag was er nog een plekje vrij. Hopelijk is alles rustig. Hoe is het met jullie allemaal? Groeten Gwen