Djuuzie, balen zeg dat je toch ongi bent geworden. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he! Laten we er maar van uit gaan dat onze tijd echt nog wel gaat komen. Denk dat positief blijven en er niet te geforceerd er mee bezig zijn heel belangrijk zijn! Ik voel me nu trouwens helemaal weer goed, ik heb dat wel eens vaker als mijn menstruatie doorzet. Dit keer was het alleen wel heel plotseling, in 5-10 minuten was het helemaal mis. Het is ook geen migraine, heb geen hoofdpijn. Dat overgeven en bijna flauwvallen komt van de menstruatiepijn. Maak me er best wel zorgen om en zit te denken om donderdag naar m'n huisarts te gaan, weet niet precies wat ik er van moet denken.
djuuzie..pot jan dorie had zo op goed nieuws gehoopt.....het klonk echt goed bij jou...helaas vindt het echt rot gwen is misschien wel een goed idee, wat rot dat je er zo'n last van hebt zeker als het je zo overvalt.... ben hier ongi af...morgen begin ik weer te testen..zit nu weer op het wacht bankje ei hihi
oooh bah zeg, ik zie allemaal berichtjes van jullie dat het weer mis was deze ronde!! Meiden, ik voel met jullie mee. Afgelopen donderdag was ik nog ''gelaten'' toen ik ongi werd maar afgelopen weekend baalde ik er toch behoorlijk van.......ik kan me dus goed voorstellen hoe jullie je voelen!!!!!!!!!!!!! Jessie, zag dat je mijn motto in een film tegenkwam en dat je aan mij moest denken....ow, dat is grappig!! Ik kan trouwens wel een borrel gebruiken (ma.ochtend....oh oh....); om de teleurstelling weg te drinken... meiden, even iets anders, maar misschien om toch een kleine glimlach te kunnen toveren op jullie gezichten: ik kijk net ff bij een ander topic (''verplicht klussen'' bij het algemeen forum) en kom ik daar mijn naam tegen!!!!!!! Wat blijkt? Ik heb ooit de volgende tip gegeven om het verplicht klussen leuker te maken: voor elke ''klus'' 5 euro in een potje en van dat geld aan het eind van de maand iets leuks kopen ofzo......Blijkt dat mijn tip echt serieus door mensen is overgenomen enzo.; iedereen vond het erg komisch....Dus ik ben weer een beetje blij dat ik zo kan helpen (met de nodige humor!)....is het niet om te gillen???
hah nana dat is idd erg grappig, mss ga ik het ook eens toepassen. alhoewel mijn vriend altijd heel makkelijk te verleiden is bah heb vandaag echt slechte zin ook, zie net op hyves een berichtje dat een "vriendin"van vroeger zwanger is., normaal leuk maar zij is iemand met een echte knipperlicht relatie en gaat ook nog vreemd, zoop zich helemaal klem iedere weekend een andere en pas 23. per ongeluk tssssssssss bah bah moest het ec ht even kwijt sorry
oooooowww...dat is inderdaad frustry, hoor!! Als het nou iemand was met een stabiele relatie en voorbeeldige leefstijl......maar inderdaad ''per ongeluk''.......dan denk je: PER ONGELUK?!??!!?!!?..............ik voel mee met je frustraties.......
@Klus-potje van Nana @Nijma, enorm frustrerend kan dat zijn inderdaad.. lijkt zo oneerlijk soms! @all, ik word helemaal gek van mijn lijf.. nu lijkt het wel alsof ik gewoon weer ongi ben geworden! Ik snap er echt niets van.. mijn zusje denkt dat die Etos Zwanger worden pillen m'n lichaam ff resetten (en dat het daarna dus goed zou moeten komen met mijn veel te lange cyclus), maar ik weet het niet hoor. Gelukkig over 3.5 week naar de gyn, kijken wat haar mening is!?
hey ja idd erg frustrerend, ik weet dat ik me daar niet over mag kwaad maken, maar het steekt wel, en dan vindt ik dat zo oneerlijk. paar mnd geleden nog zo bezopen en om iedereen heen hangen en nu dan zwanger...maar ja that's life he. maar misschien ga ik toch eens met iemand praten, besef nu pas hoe moeilijk ik het af en toe vindt. jessie ik heb geen ervaring met die pillen, heb er ook nog niet zo veel over gehoord. maar het kan best. anders kan je eens per ingredient googlen kijken wat het doet. ik neem wel aan dat het homeopatisch is toch? want "echte " hormoon veranderende medicijnen mogen niet vrij verkocht worden. maar zoek het eens op, staat er iets over in de bijsluiter misschien?
@ Nana: ik ben regelmatig te vinden bij het onderwerp 'verplicht klussen' en veel meiden sparen er op los hoor haha. @ Nijma: zulke dingen zijn rot. En dan zeker omdat je zelf zo graag zwanger wil worden. @ jessie: ik lees hier regelmatig dat meiden hun cyclus helemaal in de war raakt door etos zwanger worden vitaminen. Volgens mij kan je het best alleen foliumzuur nemen.
Mmh.. ik ging ff googlen op vitex agnus castus (monnikspeper, zit erin): "Mocht u extra hulp nodig hebben om uw hormonen weer in balans te brengen, dan vindt u in onze webwinkel hiervoor Agnus Castus & Raspberry formule en Squaw Vine & Fennel formule. Deze tincturen kunnen behulpzaam zijn bij vele problemen die zich kunnen voordoen als gevolg van een onbalans van de vrouwelijke hormonen, zoals bijvoorbeeld pms- en andere menstruatieklachten. Ook vrouwen die gestopt zijn met de pil en hierdoor een onregelmatige menstruatie hebben gekregen, kunnen onze tincturen gebruiken om hun hormonen weer in balans te brengen. Uit recent wetenschappelijk onderzoek is bovendien gebleken dat Agnus Castus zeer effectief is tegen acné die onstaan is als gevolg van hormoonschommelingen. .. Belangrijk: Het gebruik van Agnus castus & Raspberry formule en Squaw Vine & Fennel formule wordt afgeraden tijdens de zwangerschap of borstvoeding. Niet gebruiken in combinatie met de pil; het gebruik van dit product kan de beschermingsfactor van de pil verlagen. Niet gebruiken in combinatie met medicijnen die een werking op de hormoonhuishouding hebben. Niet gebruiken als u last heeft van onophoudende menstruatie." Vooral die laatste zin baart me een beetje zorgen in het kader van waar ik nu last van heb!! En ik heb ook 3 enorme puisten in mijn gezicht nu.. dus dat helpen tegen acné..
hmm ik zou het anders eens met de gyn overleggen hoe hun visie daarop is. probleem met homeopatische middelen is dat het vrij moeilijk is om de werking te sturen, vooral als het om een cyclus gaat. misschien dat jou lichaam er niet zo goed op reageert, dan zou dat bloedverlies een soort doorbraakbloeding kunnen zijn? wat ik eigenlijk vreemd vind is dat er staat "Belangrijk: Het gebruik van Agnus castus & Raspberry formule en Squaw Vine & Fennel formule wordt afgeraden tijdens de zwangerschap of borstvoeding." toch raar? want zwanger worden is toch het uiteindelijke doel?
Dank jullie wel voor de lieve reacties en de knuffels! Heb ik wel even nodig. Jullie zijn lieverds! Vandaag voel ik me wel weer ok. Gisteren echt een baaldag gehad. Maar heb besloten deze keer geen ovulatietestjes te gebruiken. We zien t wel deze ronde! Jessie, ik gebruik ook de etos zwanger worden. Nu ongeveer een maandje. Ik heb niet echt het idee dat het wat met me doet. Maar ga er ook wel weer mee stoppen. Moet ze twee keer per dag nemen en dat vind ik echt niet handig. Ik ga denk ik over op de davitamon of de VSM. Ben ff kwijt wat de andere meiden hebben geschreven, sorry Denk aan jullie! Liefs, Djuuziexxx
Hoi meiden, Volgens mij voldoe ik aan jullie criteria. Ik heb ook die etos... geslikt 4 maanden ofzo. Ik word er wel regelmatig ongesteld van en korte cycli. Maar als ik ovu testen doe dan blijven die wel 5 of 6 dagen positief en volgens mij kan dat niet goed zijn. Maar mijn buikpijn met het ongesteld worden en zijn was wel minder. Maar ik ben er niet zwanger mee geworden en ik heb het idee dat het voor mijn ei sprong niet werkt. Andere worden er wel zwanger mee hoor, maar ik dus niet. Ik ben weer gewoon aan de folium zuur. Ik ben niet bij gelezen, maar wou toch wat posten. Groetjes Elba
Ik heb die etos zwanger worden ook gebruikt, heb het 1 maand geslikt. Maar ben er ook mee gestopt omdat mijn lf er korter van werd, dat was juist niet de bedoeling! Nu zit ik weer gewoon aan de gravitamon, bevalt veel beter. Weet ik ook zeker dat ik genoeg calcium enzo binnen krijg. Ben niet zo van de melk. Mijn menstruatie is dit keer trouwens wel erg raar, normaal duurt het veel langer en is het heftiger. Zaterdag was het een normale menstruatie (met die pijn), zondag was het minder en vandaag haast niets ook niet echt rood van kleur. Mensen zitten toch raar in elkaar. Nijma, dat is wel een beetje oneerlijk. Kan me wel voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt. Onze tijd komt vast nog wel meiden!
jeempie, wat een berichtjes weer?? Ik hou het gewoon niet meer bij en dacht dat ik zo ''verslaafd'' was....... @pillen enzo: ik hou het gewoon bij foliumzuur dames. Mijn motto: geen polonaise aan mijn lijf.....nou ja.........behalve foliumzuur en geklus.......Maar goed: ieder moet doen waar die zich goed voelt. Ik zou het wel inderdaad ff voorleggen aan de gyn, Jessie... @Nijma: hoe is ie?? @ Gwen: korte menstruatie gehad? Dat heb ik dus ook; dan denk ik: zou het van binnen wel goed genoeg zijn opgebouwd (ook vanwege korte lf-fase)??.......maar jij hebt het niet elke keer?? @Djuuzie: gelukkig gaat het weer een beetje??? Hoe ben je je baaldag doorgekomen??? @elba: nieuw hier??? welkom!!! @leentje: ik zie jou inderdaad soms ''voorbij zeilen'' op andere topics....ik vind het werkelijk te gek dat mijn potje zo ''popi'' is..ik ga er patent op aanvragen .
nog effe dit: weten jullie hoe het zit met vergoeding van MMM??? Ik loop misschien wat te ver op de zaken vooruit, maar mijn huidige zk-verzekeraar vergoedt niet zo veel en stel dat ik in de MMM terecht kom.....Als je een andere verzekeraar wilt, moet je voor 1 januari switchen.....Hebben jullie daar al over nagedacht???
@ Elba: welkom! @ Nana: Ik heb nog niet uitgezocht hoe het zit met mijn verzekering als ik de mmm in ga. Maar dit jaar wilde ik sowieso al kijken of een andere verzekering niet voordeliger is, dus kan ik dat mooi meenemen. Al hoop ik niet dat ik het nodig ga hebben. @ Gwen: mijn menstruatie is sinds 3 maanden opeens korter geworden. 1 dag flink rood verlies, daarna nog wat bruin en rood. Ook ik vraag me af of het wel klopt en waarom ik opeens minder bloedverlies heb. Ik heb eerder wat rond gezocht op internet en het zou niks bijzonders moeten zijn. Meer mensen hebben een korte menstruatie.
@Elba, welkom! @verzekering, ik ga er zeker wel naar kijken! Ik heb nu nog de jongeren-verzekering van CZ en die vergoedt natuurlijk niet zo veel (lees: bijna niets) op dit gebied. Maar dingen zoals IVF zitten in het basispakket dus dat zou elke verzekering moeten vergoeden. @mijn cyclus.. nu echt ongi.. heb bij FF maar "spotting" ingevuld want ik vind het niet echt een nieuwe cyclus!
Elba, welkom hier! Klets gezellig mee.. Jessie, wat vaag allemaal! Hoe lang duurt het nu al? Tsja, de verzekering ik zit en blijf ook bij Menzis denk ik. Heb de nieuwe voorwaarden nog niet gezien. Weet iemand of deze al vrij gegeven zijn?
heb vandaag even gegoogled op ''verzekering'' en ''vruchtbaarheid''. Dan kom je op website van vereniging Freija.... Wat wel lastig is, is de medische verklaring die je soms moet gaan invullen. Dan lijkt het me wel handig om op tijd te switchen en niet pas als je echt in de MMM komt. Jessie: hoe zit dat bij jou?? Geen echte cyclus maar toch ongi?? Klinkt onzeker...bleh...
hoi dames, elba gezellig welkom hoe meer zielen hoe meer vreugde ik ben nu verzekerd bij izz, basis ik heb eigenlijk geen idee. ik wil vrijdag wel gaan bellen naar de gyn...gewoon ook om eens te praten mss doe ik gewoon iets gigantisch fout?? voor de rest hier niet veel bijzonders....wachten op het ei, heb trouwens de laatste paar dagen een ontzettend libido...maar de ovu testjes blijven negatief...och ja een keer wat mer klussen kan geen kwaad. bah jessie lijkt me wat verwarrend allemaal ja. djuuzie fijn dat je baaldag over is, nu weer met frisse moed verder! kus nijma