wie rond 30 en ook in of na ronde 7?? - Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jessie80, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Gwen, domme pech dus! Gelukkig is het geen structureel probleem.

Nientje, de eerste week a 1,5 gaat wel maar als de testdatum dichter bij komt wordt he spannender. maar t gaat nu nog goed het wachten. Medicatie binnen?

Nana, YES! Hij is er weer!!!!!!!!!!!!

Gisteren op de weegschaal zag ik dat ik 0.8 kilo in 1 dag was aangekomen. Ik vanmorgen t ziekenhuis gebeld en moest meteen kangs komen. Gelukkig was er op de echo niets raars te zien. Eierstokken nog wel iets groter als normaal maar niet meer zo mega alsbij de punctie. En geen vocht in mijn buik gevonden gelukkig. Moet het nu wel in de gaten blijven houden mijn gewicht. Kom ik weer 1 kilo pd aan moet ik weer bellen en wordt het opnieuw beoordeeld met een echo.
    Heb op het moment ook iets van een infectie in mijn keel/luchtwegen. Maar krijg daar niets voor want is niet goed in dit stadium van de behandeling. Nu lekker op de bank, net 2 paracetamolletjes op en hopen dat ik wat op knap. Vanavond komt mijn t zoontje van mijn zus voor drie dagen logeren.

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    @ Jessie: zou best kunnen dat hij moet wennen nu je weer wat meer gaat doen. Hij denkt: relax mama, nu kan het nog! :p

@ Djuuzie: dat was wel even schrikken dan, maar het ziet er dus allemaal goed uit. En een druk weekend voor de boeg, maar vast wel gezellig!

De hoeveelheid van de medicatie valt me mee. Nog een weekje en dan voort eerst gaan prikken. Hoop dat het niet tegen gaat vallen, want zie er nu niet tegenop.

3. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Hey meiden!

Hoe is het met jullie?

Heb er inmiddels al een wachtweek er op zitten. Het is behoorlijk snel gegaan. Heb gemengde gevoelens. Aan de ene kant ben ik erg positief. T is een A kwaliteit, voel nu dingen rommelen die ik de vorige keer niet voelde. Drink iedere dag een glas granaatappelsap, gebruik geen cafeïne/theïne meer. Aan de andere kant ben ik wel weer behoorlijk ziek geweest afgelopen week. Koorts, hoesten, keelpijn/hoofdpijn. Dus het moet wel een hele goede emmy zijn wil deze dit overleven.
    Achja, we gaan hier zien over een week!

4. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    djuuzie wat spannend voor je!! Je zou die klok wel vooruit willen draaien, of niet?!!! Wachten, goed voor jezelf zorgen, afleiding zoeken....meer kun je niet doen meid!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Djuuzie, "vreemd" gerommel is goed, maar kan me voorstellen dat je niet blij bent met koorts tijdens wachtweek.. zoals Nana zegt, goed voor jezelf zorgen (maar dat doe je volgens mij) en blijf maar lekker op het forum van je af schrijven.. je bent over de helft!

@Nientjje, eind van de week eerste spuit van IVF er in? Spannend..

@Nana, nog niets gehoord over starten? Ik hoop echt dat je in april mag beginnen..

@Gwen, hoe is het met jou? De teleurstelling een plekje kunnen geven? Al een idee over wanneer weer beginnen?

Hier gaat het goed, komende donderdag naar consultatiebureau, ben benieuwd.. viel ons dit weekend ineens op dat hij in de lengte al behoorlijk gegroeid is! En ik heb al maat 2 luiers gekocht.. het gaat echt super snel! Blijft raar, dat sommige momenten in je leven de tijd kruipt en op andere momenten de tijd vliegt..

6. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    @jessie: leuk dat je mannetje zo goed groeit; is het ''baby-achtige'' er al van af of nog niet? Ben je blij dat de tijd nu vliegt?

ik heb gisteren met Nijmegen gebeld. Ik sta 10e op de wachtlijst. Dat zegt nog niet veel want dan weet ik nog niet wanneer ik opgeroepen word, maar ik heb nu wel de goede hoop gekregen dat het april word. Zou nog eind april kunnen worden (nl. afhankelijk van mijn cylus). Ik hoop dus komende weken een brief te gaan krijgen!

Ik begin het nu echt irritant te vinden dat ik nu niets kan plannen voor de maanden april/mei. Ik wil graag een workshop schilderen gaan doen met een kennis-vriendin en ik weet dus niet wanneer ik dat het beste kan plannen. Annuleren is meestal wel mogelijk maar natuurlijk niet 1 dag vantevoren.....

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Spannende tijd, Djuuzie.

@ Jessie: Ga je voor het eerst naar het consultatiebureau? Leuk dat je hem zo hard ziet groeien.

@ Nana: mooi dat er wat schot in lijkt te komen.

@ Gwen: hoe is het met jou?

8. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Nana, vind het echt super spannend! Als ik uitga van punctie is eisprong heb ik morgen mijn NOD! Best spannend. Heb wel last van ongi krampjes maar dat heb ik al een paar dagen. Dak kan zowel zwanger als niet zwanger zijn. Ik ben bang dat ik toch echt nog even moet wachten..........

Jessie, ben idd niet blij met de koorts maaja, het was er nu eenmaal. Heb nu 's avonds nog steeds wat verhoging.
    Leuk! Morgen naar het cb! En t gaat erg snel bij jou lees ik, de tijd hier lijkt idd wel stil te staan!

Nana, 10e op de wachtlijst dus. Zegt nog helemaal niets nee. opelijk kan je in april nog beginen!
    Ik zou gewoon gaan plannen hoor in april/mei. Waarschijnlijk moet je eerst nog aan de pil en ben je zo weer een maand verder (hmmmmmm klinkt niet echt opbeurend, sorry)En als je je oproep voor de prik instructies enz krijgt kan je wel een beetje een rekensommetje maken. En dan eventueel op tijd de dingen weer afbellen. Laat niet alles af hangen van je ICSI nu je noeg niet weet waar je aan toe bent.

Leentje en Gwen, hoest met jullie?

9. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb een off-day vandaag. Werd vanmorgen wakker met ongi rug en buikpijn. Heb er op het moment even geen goed gevoel meer over. Denk ook niet dat ik het ga redden met het wachten met testen tot zondag. Kan t ff niet meer handelen.
    Ben vanmiddag met mijn vriendin naar de stad geweest. Mezelf getrakteerd op nieuwe schoenen.
    Maar zit nog steeds met de ziel onder mijn arm pffffff. T is niet mijn dag vandaag.

10. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    djuuzie hier een knuffel: (HUG)

think about you....

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Djuuzie, oh nee.. maar wat je zelf eerder al schreef, dingen kunnen voelen als aankomende ongesteldheid terwijl je zwanger bent hè?! Ik hoop, duim en fik nog door! En wellicht morgen gewoon testje wagen als je dan nog geen bloed hebt gezien.. tenslotte ben je dan over tijd als je naar de datum van punctie kijkt!

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    he bah Djuuzie, knuff voor jou. Toch nog niet getest?

Gisteren begonnen met Gonal F. Injecteren viel mee, maar zag er eigenlijk ook niet tegen op.

13. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Heb vanmorgen getest, negatief.........

14. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    oh nee.....:(:(.......ik weet even niet wat ik moet zeggen.....vind het zo verdrietig voor je.....ik voel zelf een brok in mijn keel omdat ik me zo kan voorstellen hoe klote je je nu voelt...

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Ah nee.. een hele hele dikke knuffel Djuuzie! Ook voor je man.. :(

16. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

Feb 16, 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Djuuzie: Wat jammer dat de test negatief was. Je was nu nog wel een paar dagen te vroeg met testen of niet? Zou dat nog verschil maken?

@ Nientjje: Al begonnen met de gonal, die spuiten voel je haast niet he (ga er van uit dat het vergelijkbaar is met puregon)!
    Heb je het lange of korte schema?

@ Nana: Mooi dat je nr 10 bent op de wachtlijst, hoeveel mensen mogen maandelijks starten met een poging?

@ Jessie: Hoe gaat het met jullie zoon, is het huilen nu al wat minder geworden? Hebben ze daar nog wat over gezegd bij het consulatiebureau?

Hier gaat het goed, we hebben computerproblemen gehad. Hij doet het nu weer, maar mijn man moet nog wel met de computer aan de gang. Want het is nog niet helemaal in orde.
    Ik heb nu sinds een week last van m'n knie, ik had deze week 's avonds zo'n last van m'n knie dat ik met moeite en heel langzaam lopen nog net een rondje met onze hond door de wijk kon maken. De volgende dag maar even langs de huisarts, nu moet ik dinsdag naar de fysio. Nu valt het wel weer mee, maar kan niet op m'n hurken gaan zitten want dat doet nog wel pijn.
    Ik heb deze week ook al weer gebeld met de kliniek omdat ik ongi was en ik met de pil wilde beginnen. Dus wij hebben alweer een voorzichtige start gemaakt met de volgende icsi. We hebben dinsdagmiddag ook een afspraak met de fertiliteitsarts waar ik ook dat telefonisch consult mee heb gehad, daar ben ik wel heel blij mee! Ben nu ook wel weer toe aan een nieuwe poging.

Groetjes Gwen

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Djuuzie, hoe gaat het met je? Al ongesteld geworden? Of niet en daardoor toch nog een beetje hoop dat jij wat later HCG gaat aanmaken dan de gemiddelde vrouw.. want dat kan.. Knuffel!

@Nientjje, hoe gaat het met spuiten nu? Hoeveel eenheden spuit jij? En is dat dan ook met zo'n "pen"? Daar voel je inderdaad weinig van en het is ook geen gedoe met ampullen (zoals de Pregnyl).

@Gwen, fijn dat jullie weer vooruit aan het kijken zijn. Ik hoop dat het een goed gesprek is dinsdag en dat jullie dan snel weer echt kunnen beginnen!

@Nana, hoe is het met jou? Lekker weekend aan het vieren?

Met Tim gaat het goed. Ik denk dat hij vorige week echt een regeldag had want de laatste dagen heeft hij een stuk minder gehuild. Hij heeft wel een zogenaamd huiluurtje, rond etenstijd natuurlijk, maar goed, dat hebben we er graag voor over! Hij was goed gegroeid, afgelopen donderdag 4130 gram en 55 cm! En op een voorkeurshouding na (dus nu moet hij overdag op zijn zij liggen) is hij helemaal door de "apk" van de arts op het bureau gekomen.

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    @ Djuuzie: hoe gaat het nu met je? Inmiddels ongesteld geworden? Sterkte meis.

@ Gwen: Vervelend dat je zo'n pijn hebt aan je knie, heb je een idee hoe het komt?
    Mooi dat je kan gaan beginnen en dat je er weer aan toe bent.

@ Jessie: haha goed dat hij door de apk is! Hoe lang blijf je eigenlijk thuis?

@ hier: ja het spuiten is niet zo moeilijk, maar ondanks dat was ik trots op mezelf. Het is natuurlijk niet niks om jezelf voor de 1e keer te prikken.
    Ik spuit 225 ie en het is zo'n pen, dat is makkelijk.

19. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Thanx voor jullie lieve woorden!
    Inmiddels ook ongesteld geworden gisteren. Stond er mee op. "gelukkig" is alles in 1 weekend gebeurt en hebben manlief en ik samen het kunnen verwerken.
    Er zijn behoorlijk wat tranen gevloeid. Kon niet meer stoppen met huilen. Opzich ging het wel tot ik mijn moeder aan de telefoon had, toen brak ik. Manlief en ik hebben het hele weekend samen opgetrokken, en dat was erg fijn.
    In april (als we eenjaar grtrouwd zijn) gaan we samen een weekendje weg. naar een vakantiepark in Arcen. Daar waar ook een thermen zit. Dus gaan we heerlijk ontspannen........ Woensdag om 11 uur weer een afspraak in het ziekenhuis. Krijg dan te horen hoe de cryo tp in zijn werk gaat en de recepten krijg ik dan mee. Ben benieuwd. Willen waarschijnlijk de volgende cyclus gaan starten met de cryo tp. Maar eerst bijkomen van alles...............

Gwen, spannende dag morgen dus! En de fysio en de fert. arts! Hopelijk helpen beide je op weg morgen.

Jessie, goede apk voor Tim! Ik hoor vaker dat kinderen rond etenstijd een huiluurtje hebben. Zullen ze merken dat de ouders juist dan minder tijd hebben?

Nientje, ook al aan het spuiten dus! Wanneer heb je je eerste fm?

Nana, hoe is het met jou?

20. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    @djuuzie: sterkte met bijkomen.....Thermen Arcen is een aanrader; ik hoop van harte dat het je goed gaat doen!

@hier: moe, druk in hoofd en een beetje last van pre-menstruatie kwaaltjes. Ik baaaaal dat ik a.s. weekend ongesteld moet worden maar ik ga vrijdag naar een welness met vriendin. Hoe ga ik dat oplossen????:$ Tampon erin maar ben doodsbang dat touwtje er uit bungelt :D. Het punt is dat het al eerder verzet is dus ik kan het niet maken om nog een keer te verzetten......ik wil het ook zo graag; even ontspannen. Het lijkt wel alsof het me niet gegeven is....

Share This Page