wie rond 30 en ook in of na ronde 7?? - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jessie80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Als je niet zwanger zou kunnen raken als je wat stress hebt, dan raakt toch niemand zwanger door IVF. Dat is pas stress!
    Ik denk ook dat het bij ons nog wel mee valt met het veel ermee bezig zijn, we testen (zwangerschapstest) niet overmatig veel en vroegtijdig. En we blijven realistisch.

Wat betreft die medische screening, ik ben voor. Maar ik denk niet dat het realistisch is, gezien de kosten.

@ Gwen: Wat goed dat je gaat stoppen met tempen en ovutesten. Wel jammer dat je hier minder zal zijn, maar ik begrijp het wel hoor.
    Succes de komende tijd en kom af en toe nog maar eens "langs".

2. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    gwen gewoon doen waar je je goed bij voelt....en af en toe spieken als je daar zin in hebt ;)

dames een vraagje over ovu testjs...ik ben ben nu 6 dagen aan het testen, eerst licht toen iets donkerder, toen twee dagen bijna positief zeg maar en gister envandaag opeens een stuk lichter..heb ik nu me ei gemsit of kan dat dat hij op en neer gaat zeg maar??? ik snap er niets meer van

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Heb je lang genoeg je plas opgehouden? Misschien was je urine niet geconcentreerd genoeg? Of heb je 's ochtends getest?
    Het lijkt of je hem gemist hebt. Bij mij loopt de ovutest op en na mijn ei is de 2e streep weer weg.

4. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    :( daar was ik al bang voor.....heb dus ook niet geklust...maar ik test wel nog even door. heb iedere dag op de zelfde tijd gekeken, en niet gedronken en opgehouden dus dat zal het niet zijn......vaag maar ik hoop dat er als nog een positieve komt.....

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Je hebt normaal een korte cyclus, op welke dag zit je nu?

6. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ik zit nu op de 8ste dag na de laatste dag van de menstruatie...de 12 zou ik dan weer me nod hebben.

pff zit even helemaal in een dipje, met terug van de verjaardag van me zus....ze is zwanger van de tweede, net 1 maand gestopt met de pil...slik dat is even moeilijk zeg. ik haat me zelf dat ik zo denk, ik ben zeker blij maar jeetje dat doet wel pijn....

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Dikke knuffel, Nijma. Tuurlijk ben je blij voor je zus, maar daarom mag je nog wel verdrietig zijn voor jezelf. Denk dat iedereen hier dat wel snapt! Weet je zus dat jij ook graag een kindje wil?

Ik zou nog even doorgaan met testen, misschien komt je ei nog.

8. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ow nijma, dat is niet leuk om te horen, hoor!! Was het voor jou onverwachts dat je zus nu kwam met dit bericht???? ........En inderdaad; weet ze van jou kinderwens??

9. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ja ze weet het wel, ook dat we die testjes gebruiken en in december een afsp bij de gyn hebben. ik heb een lichte vorm van pcos vandaar

wat ik jammer vind is dat ze me niet even van te voren had ingelicht zeg maar nu was het een beetje een schok, ze had haar dochtertje een slabber om gedaan met ik wordt grote zus, dus iedereen heel blij enzo begrijpelijk tuurlijk. maar ik zat er een beetje verdwaasd bij. vooral om dat het weer zo snel is. en ik gun het aar van harte en ben heel blij dat zij niet die emoties die ik en jullie denk ik ook wel soms hebben, die onzekerheid gun je niemand en die hoop iedere keer. maar ja en toen ginghet de hele verjaardag dus over zwanger zijn enzo. ik ben even in de garage een sigaretje gaan roken (heel slecht ik weet het:() en toen kwamen de tranen. me ouders namen dat heel verkeerd op die dachten dat ik jaloers en boos was en vond dat ik geen aandacht kreeg. terwijl hun het ook weten. zo stom. dan voel je je wel heel alleen. ik had ook nooit verwacht dat ik zo zou reageren het zit dus dieper dan ik dacht.

10. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    met snel bedoel ik de eerste keer raak. sorry voor mijn gezeur :(

11. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    oh, nijma!!!!!!!!!!! Wat herkenbaar: die slabber met ''ik word grote zus''. Dat heb ik dus ook gehad met een vriendin (truitje met ''ik word grote broer''); terwijl ik er bij haar nog wel op 'gerekend' had....Ik snap he-le-maal wat je bedoelt met dat je liever wilde dat je ''voorbereid'' was.....en ik snap werkelijk waar niet dat je ouders zo reageren; kom op zeg, je kunt toch wel iets begrijpen van jou ''double feelings''?!?!!????

grote hug!!

12. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    is dus een "bekende"manier om iets bekend te maken.

ja me ouders begrijp ik ook echt niet, maar misschien is het voor buitenstaanders moeilijk te begrijpen hoe dubbel zoiets voelt.

gelukkig kan ik hier wel me hart luchten zonder dat ik als een of ander jaloers egoistisch monster wordt gezien:)

13. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Als je zus op de hoogte was, dan had ze het je beter eerst vertelt, nu komt het zo rauw op je dak.
    En wat vervelend dat je ouders zo reageren.

Goed dat je je verhaal hier even kwijt kan. Sterkte meis!

14. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik vind het trouwens echt een super stomme manier om met zo'n slabbertje/truitje ''ik word grote zus/broer'' het te zeggen....bleeh, zo indirect; iedereen moet maar gaan ''vissen''......als het ooit zo ver komt, ga ik het gewoon zelf ''straight away'' zeggen!!!!!!

nou nijma, ik hoop dat het je helpt om je hart hier te luchten. En misschien toch maar 's gaan praten met je ouders; desnoods het forum 's hier laten zien!?!?! :p:p..

succes meiden!

15. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik vind het ook een stomme manier. Reactie uitlokken van een ander met een shirt of op een slabje en zelf je mond houden.

Hoe gaat het nu met je, Nijma?

16. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ja hoe langer ik er over nadenk hoe stommer ik het ook vindt.
    ben wel al een beetje over de schok heen maar blijf een zo'n raar gevoel houden..trekt wel weg denk ik.

en lady's bij jullie? mijn ovu testjes blijven negatief :( mss vanavond anders heb ik deze maand geen gehad? wel goed geklust afgelopen week. om de dag op één keer na....dus daar zal het niet aan liggen :) heb op de een of andere rare manier een enorm libido. vreemd afgelopen maanden waren het alleen de verplichte nummertjes en verder niets. dus vriendlief is blij iig ;)

17. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Kan me voorstellen dat je er een raar gevoel bij blijft houden. Het lijkt me ook erg vervelend als je ouders zo reageren.
    Hoe is je vriend/man er onder? Mannen snappen dat meestal niet zo ;).
    Zoals mijn man niet snapt dat ik geen behoefte heb om elke keer met zijn schoonzus over haar zwangerschap te praten, want tja...dat was meteen de 1e keer raak (hoe vaak ik dat al aan heb moeten horen :x). Mijn man is super lief, maar hij snapt niet dat ik daar moeite mee heb, want onze tijd komt heus wel! Ja maar wanneer he! ;)
    Tja...mannen ;)

Donderdag is mijn nod, maar ik word waarschijnlijk gewoon ongesteld.

18. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    ja met me vriend blijft moeilijk hij begrijpt het wel maar ook weer niet, ik moet me niet zo focussen, niet vergelijken ect ect. en ja als het komt dan komt het.....pffff
    ik heb net een ovu test gedaan, die is bijna positief echt inieminie lichter, maar die liep niet lekker door zeg maar. de druppels uit het pipetje blijven staan zeg maar (gebruik cassetes) dus heb ik nog en tweede gedaan en die schuin gehouden dus die liep weer te snel haha maak er een puinhoop van. maar die is dus wel even donker maar beetje rommelig ( is het nog te volgen) plus me slijm van onder is dik en plakkerig...hmm mss een laat ei dan? over tien á elf dagen nod? vorige keer had ik hem veel eerder

ja echt vervelend dat met je schoonzus, lijkt ook net als iemand in een keer is daar de heletijd over gaat opscheppen. alsof iemand dan meer is of zo. mijn vriend is ook lief maar ik denk dat mannen die emoties niet kunnen volgen.die hebben vaker zoiets van och ja komt wel. echt herkenbaar.
    jij donderdag je nod? maar je verwacht dat je wel ongesteld wordt? dat is minder he. vindt je het erg rot of ben je toch nog een beetje relax eronder? heb je ook geen symptoompjes of zo dat je er zo vanuit gaat dat je toch ongi wordt dan?

19. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey ladies, spannende tijden:

Nijma, ei al gevonden???
    Leentje, spannend deze week!!

Hoe is het met Djuuzie en Jessie???

Ik ben gestopt met temperaturen. Heb het er mee gehad; ik denk dat ik over een paar dagen het weer even probeer om te kijken of ei er al is geweest...... Ik weet na 4 rondes temperatuur bijhouden inmiddels wel hoe mijn temperatuur is na eisprong!!! Deze week heb ik lekker vrij en dus wat meer ''klus-kans''.....

20. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Nijma: Ik heb al dagen het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Op dit moment heb ik gevoelige borsten, pijn in onderbuik, onderrug en pijn in lies. Iets wat ik meestal heb de week voordat ik ongesteld word. Maar jullie mogen best voor me duimen hoor :p.

@ Nana: ze zeggen ook dat je alleen een tijd moet temperaturen om je cyclus te leren kennen en daarna kan je gewoon weer stoppen. Volgens mij ken jij je cyclus redelijk goed he! Denk dat het wel goed is dat je stopt, zo ben je er misschien weer iets minder mee bezig.

Geniet van je vrije week!

Waar zijn de andere meiden?

Deel Deze Pagina