wie rond 30 en ook in of na ronde 7?? - Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jessie80, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Heb ik dit toch zomaar gemist.. :)

WHAAAAAAAAA.... Maria... wat spannend! Oh dat zou echt supergaaf zijn zeg! Ik ga heel hard duimen dat het streepje morgen duidelijker is!

2. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    iiiiieee, kom even voorbij vliegen en zie oppeens maria's berichtje; word jij de kersverse zwangere hier meid???? Duim duim duim duim

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    @ Gwen: hoe is het gegaan?

4. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Dat vroeg ik me ook al Nienttje. Gwen, hoe is het gegaan?

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    @ Maria: En en en????

6. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Maria? Gwen? En en en????

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Ik kom ook al de hele tijd kijken. Ik hoop dat je een klein feestje aan het vieren bent, Maria! En dat jij rustig op de bank ligt te broeden op een mooie cryo in je buik, Gwen!

8. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

Feb 16, 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Maria: Super spannend zeg! Ik ben benieuwd hoe de test vandaag was!

@ Nientjje: Super dat alles goed was met jullie kindje, ik heb de foto's ook bekeken, leuk zeg!

@ Djuuzie: Goed hoor dat je dat incident op je werk een plek hebt kunnen geven en dat het contact met die client ook weer goed gaat en dat je weer met plezier naar je werk gaat!
    En je hoeft nog maar een maand te wachten voordat je naar DD gaat!

@ hier: Ze zijn allebei niet goed ontdooid, ze hadden ons vrijdag al gewaarschuwd dat het 50% kans was dat het ontdooien zou lukken. Dus we hielden er wel rekening mee dat we ook niet zo'n leuk telefoontje konden krijgen. Dus nu nog een tijdje wachten voordat we naar Dusseldorf kunnen. Had even een dipje op zaterdag, maar uiteindelijk was de rest van m'n weekend best leuk.

9. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    He bah Gwen, das balen. Ookal weet je dat de kans 50% is houd je er toch rekening mee dat het misschien wel lukt. Ik weet hoe je je voelt meis! Dikke knuffel en op naar Dusseldorf! Wanneer heb je de afspraak? Bij de nl arts?

Maria, ik hoop op goed van jou!

10. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    @ Gwen: getsie wat een tegenvaller voor jullie. Je verwacht er toch wat van he. Wanneer mag je naar DD?

11. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    @gwen, hoe jammer en teleurstellend; het scheelt misschien dat je je er op ingesteld had maar toch.....sterkte!

@maria: u heeft meldplicht:p

12. Maria1980

Maria1980 Actief lid

Mar 28, 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor mijn late bericht.. ;)

Meiden!! Goed nieuws!! Het is gelukt!! Over 3 weken de eerste echo!! Heb meteen ook de 1ste kwaaltjes te pakken (jeukende bultjes op mn armen en benen en blauwe plekken zonder stoten) maar wij klagen niet!! JIPPIE!! :)

Sterkte voor jou Gwen

13. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    GEFELICITEERD! Super nieuws Maria! :)

14. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    WAUW, MARIA! Wat gaaf!!! Gefeliciteerd zeg, wat bijzonder dat het nu zover is!! Kun je er blij mee zijn of is er nog veel onzekerheid?????

Gwen, wanneer moet jij naar dusseldorf?

hier: geen nieuws eigenlijk. September word een nieuwe poging; ik denk wel dat we die knoop gaan doorhakken. Geen idee hoe snel ik ongesteld wordt, ik hoop nog voor mijn vakantie want dan weet ik waar ik aan toe ben (qua planning) en kan ik nog snel medicatie bestellen.....

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Maria, wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! En natuurlijk enorm spannend.. maar ik hoop dat jullie er ook nu al van kunnen genieten! Op naar de eerste echo!

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Gwen, wat enorm ^&*@^%&*$ dat de cryo's niet goed ontdooid zijn. Veel sterkte voor jullie!

@Nana, zeer grote kans op poging 2 in september dus. Ik hoop dat het qua planning allemaal meezit.. mag ook wel eens voor jullie. Maar eerst nog een fijne vakantie!

17. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Wow Maria! GEFELICITEERD!!!! Wil je ons niet meer zo lang in spanning laten zitten ;)

Nana, geniet van je vakantie! Maak je hoofd leeg en je lijf uitgerust voor de volgende poging......

Gwen, heb jij ook de afspraak met de nederlandse arts?

Vandaag zijn manlief en ik 10 jaar samen. Niets aan gedaan verder maar toch wel bijzonder. En vandaag over een maand naar DD!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    @ Nana: Hopelijk word je snel ongesteld, dan weet je waar je aan toe bent. En lekker op vakantie, even uitrusten. Ga je ver weg?

@ Djuuzie: Ik kan nooit onthouden wanneer mijn man en ik elkaar hebben ontmoet :), mijn man gelukkig wel. Ergens in aug iig.
    Mooi dat je zin hebt om naar DD te gaan!

19. Maria1980

Maria1980 Actief lid

Mar 28, 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel nog niet echt wat dus het blijft een beetje onwerkelijk nog.. Maar ik denk dat dat na de 1ste echo wel zal veranderen :)

20. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    @gwen en djuuzie: allebei naar Dusseldorf dus. Djuuzie, jij op 30-8 intake. Gwen, wanneer jij?

@maria: ja, wat onwerkelijk moet dat voor je zijn maar ik hoop dat het genieten snel gaat komen!

@nienttje: voel je je okay?

@jessie: hoe is het met je ventje?

Vraagje: weten jullie of het lang kan duren voordat je ongesteld raakt na een eerste ICSI poging?

Share This Page