Nana, Ik werd een dag of twee/drie na het stoppen met de urtogestan bolletjes ongesteld. Dat tot nu toe alle drie de keren gehad. Twee keer na tp en 1x na de voorbereiding op de cryo tp.
@djuuzie: sorry, ik ben een beetje onduidelijk in mijn vraag want ik bedoel niet de eerste ongesteldheid na de mislukte poging maar de ''tweede ongesteldheid'', na de verplichte rustmaand.....
Ah ok.............bij mij pakte hij m net weer volgens mijn andere cyclussen op. Kan een dag verschil in zitten maar niet meer.
@Maria: ben benieuwd hoe het nu gaat..... @anderen: nog nieuws?? hier: er is iets aparts aan de hand want ik verlies de laatste dagen soms een heeeeel klein beetje roze afscheiding en ik heb soms wat lichte samentrekkingen in buik.......Meestal kondigt dat een ongi aan maar dat is nu vreemd, want ik zou pas rond de 14e augustus weer ongi moeten worden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik even dacht ''stel dat ik nu spontaan zwanger ben'' want nana-man en ik hebben wel goed geklust de laatste dagen ->..) en als ik ga rekenen ben ik nu precies in mijn vruchtbare periode, maar ja, het zou een wonder zijn als ik daardoor zwanger zou raken want het is eigenlijk gewoon on-mog-elijk bij azoospermie.........Kortom: het kan niet waar zijn; misschien word ik gewoon eerder ongesteld dan ik dacht. Ik vind het ook lastig te berekenen nu, want ik ben voor het laatst 14 juli ongesteld geworden maar misschien is mijn cyclus gewoon van het padje af of worden mijn eierstokken weer ''getriggerd''....okay, word vervolgd...........
'T gaat hier nog steeds goed, gisteren avond voor het eerst weer eens gesport.. ik schijn alles gewoon te mogen doen maar ben toch wel een beetje voorzichtig hoor! Behalve de jeuk nog geen kwaaltjes.. Morgen gezellig een dagje met m'n broer, schoonzus en de kids op stap. @Nana, spannend zeg! Hoop het zo voor je
@ Maria: Van harte gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het nog wat onwerkelijk is. Wanneer had je de eerste echo ook al weer? @ Djuuzie: Ik heb ook een afspraak met de nederlandse arts, kon wel eerder terecht bij de duitse arts maar ik ben niet echt een ster in duits. Ik heb de afspraak op 25 oktober. Weet jij of er na die intake nog een wachtlijst is voor de behandeling? Ik wilde nog bellen of mailjen of de afspraak ook nog wat vervroegd kan worden, maar denk dat dat niet kan. @ Nana: Vreemd hoor die afscheiding. Maar goed iedereen is anders en kan ook anders reageren op de medicatie. Wanneer ga je ook alweer op vakantie?
@ Nana: dat zou nog eens mooi zijn! Hou ons op de hoogte. @ Maria: fijn dat het goed gaat. Het zal nog wel even onwerkelijk blijven. @ Gwen: ik zou zeker eens bellen naar DD, je weet het nooit. @ hier: nog een weekje werken en dan vakantie, heb er zin in! We weten nog niet of we weggaan.
Nana, spannend allemaal he. Ik ken het beetje hoop. Heb op t moment ook zo veel rare/vage buikkrampjes, jeukende tepels. Dat ik soms denk, zou het dan toch? Voor mijn gevoel heb ik ook wel 3x een eisprong gehad. T voelde allemaal als een ei. Gwen, toen ik belde was de wachttijd ook al 4 maanden tot de afspraak met de nl arts. Ik denk dat niet zou lukken om de afspraak te verzetten. Maar wie niet waagt! wie niet wint! Ik heb wel begrepen at je na de intake vrijwel direct kan beginen met de icsi. Mits ze meer onderzoeken willen doen natuurlijk. Nientje, lekker hoor nog een weekje werken. Heb je er dan drie vrij? Ik moet er nog twee en heb er dan twee vrij.
@Djuuzie, eindelijk augustus! Dus deze maand naar DD.. hopelijk gaat het jullie veel moois brengen. En ook fijn dat je weer met plezier naar je werk gaat, is toch wel heel belangrijk! En jij dus ook al een lichaam wat raar doet.. Wanneer zou je ongesteld moeten worden? @Maria, hoe voel je je nu? En geen dingen ineens heel anders gaan doen is nu volgens mij het belangrijkst, dus als je altijd lekker ging sporten, dan moet je dat nu ook lekker doen! @Nana, wat vervelend nou weer dat je lichaam zo raar doet.. lijkt me raar voelen dat je hoop krijgt terwijl je weet dat het niet kan. Ik gun jullie een wonder..! Maar helaas, heeft zwanger worden niks met gunnen te maken. @Gwen, nog gebeld om de afspraak te vervroegen? 25 Oktober klinkt wel ver weg zeg.. maar goed het is al augustus, dus nog "maar" 2.5 maand.. @Nientjje, werk ze nog die laatste week. Hoe lang heb je vakantie? En hoeveel weken moet je daarna nog werken? Hier heeft Tim een virale infectie gehad. Tenminste dat maakte de huisarts ervan. Vlekjes op zijn lichaam en later ook koorts. Niet leuk om je mannetje niet happy te zien, maar goed, veel meer dan een zetpil geven kan je dan ook niet doen. Gelukkig ging het vanaf donderdagmiddag weer beter en nu is hij weer helemaal de oude. Dit weekend begonnen met bijvoeding, maar dat vindt hij nog niet echt een succes.. ach komt vast vanzelf!
20 augustus de 1ste echo Ik voel me nog niet anders dan anders, misschien iets sneller moe maar dat kan ook tussen m'n oren zitten Voor de jeuk wel net weer even de dokter gebeld, gek word ik er van!
@ Djuuzie: we zijn 3 weken vrij, lekker! Jij ook bijna vakantie en dan ook meteen naar DD. @ Jessie: wat naar dat Tim zo ziek is geweest. Gelukkig weer beter nu. Leuk je berichtje bij de foto! @ Maria: spannend, hoe ver ben je dan?
hoe is het met jullie ,dames? Genieten jullie een beetje van het weer? Ik wel! Ik voel me best goed eigenlijk. Gek genoeg beter dan ooit. Je zou je bijna gaan afvragen: waarom nog een tweede behandelpoging wagen?! Ik denk er serieus over na om de behandeling nog een maandje uit te stellen. Even iets meer rust; september word een drukke maand met allerlei feestjes enzo dus ach, waarom niet een maandje wachten. Zou dat mogen van het ziekenhuis, denken jullie? nou, ik wens jullie een goed weekend!
Hi Girls! Wat een rust hier........Alemaal aan het genieten van het lekkere weer? Ik heb net drie vrije dagen gehad. Allemaal leuke dingen gedaan. Woensdag mijn zus en de kids op bezoek geweest en gisteren en vandaag vriendinnen bezocht. Nu wel ff aan de bak komende dagen. Begin morgen aan een rits van 4 dagen werken. Ben er dan 1 vrij en dan mijn laatste dagje voor mijn vakantie. Heb zin in de vakantie, samen met malief een weekendje weg en verder zien we het wel. In ieder geval komt mijn neefje logeren en natuurlijk de intake in Dusseldorf. Nana, het lijkt mij geen probleem om een maandje te wachten. Ik denk dat je lijkf het zowiezo wel prettig vind. Ik zou gewoon een s bellen en aangeven dat je zelf ook nog een mandje rust wil voor je aan de volgende poging wil beginnen. Hoe is het met de andere dames hier?
@ Nana: fijn dat je je goed voelt! Natuurlijk kan je altijd vragen of je een maandje mag wachten, lijkt me sterk dat dat niet kan. @ Djuuzie: Nog een paar dagen werken en dan ook lekker vakantie! Hier is de vakantie om 18.00 uur begonnen! Lekker! Ik heb al dagen ontzettende hoofdpijn en migraine, dus ben niet online geweest. Het is niet te doen zonder medicatie, maar als het niet mag wil ik het natuurlijk niet eens nemen. Maar tis wel zwaar. Maandag gaan we winkelen en spulletjes bestellen!
Wij werken nog even lekker door, we willen begin oktober een midweekje weg, naar Centerparcs Duitsland ofzo.. lijkt me wel wat Zaterdag is moeders voor moeders geweest dus we hebben weer even de bevestiging dat het echt waar is Vanaf dinsdag beginnen met urine opvangen waar vervolgens Pregnyl van gemaakt wordt
@maria: wauw, mooi om die bevestiging te krijgen, he?! @all: nog nieuws? @hier: ik wacht nog een maandje met behandeling. Ik heb er, gek genoeg, oppeens geen haast meer mee. De rust bevalt me wel en ik geniet eigenlijk best wel vaak van het leventje zonder kinderen. Klinkt gek he? Ik heb blijkbaar nu ''een andere bril'' opgezet.
@Nana, Ja, was gaaf om te zien Goed van je! Zo stonden wij er voor de laatste behandeling ook in, de behandeling verliep daardoor ook lekkerder, naar mijn idee..
Het is rustig hier. Allemaal genoten van het lekkere weer of was het te warm? Wij zijn een paar dagen naar Frankrijk geweest, het was daar ook erg warm, maar gelukkig minder dan hier. Kan er nooit zo goed tegen nl. Maar was wel lekker om even weg te zijn. @ Nana: vind het niet gek klinken. Iedereen gaat er anders mee om en als wachten een goed gevoel geeft vind ik dat alleen maar knap van jullie. @ Djuuzie: grappig je banner! Ik had er ook een voordat we naar Gent gingen, telde de dagen af. Jij hebt nu ook vakantie, toch? @ Maria: hoe voel je je? @ Jessie: hoe is het met jou? Komt je cyclus al wat op gang?
Ik zat ook al net te kijken of ik niks gemist had.. Ik vond het wel erg warm hoor de afgelopen dagen, pfff!! Ben blij dat het weer een beetje afgekoeld is! Gisteren de eerste echo gehad, inwendig. We hebben een kloppend hartje gezien en alles zag er goed uit! We mogen nu gewoon een afspraak maken met een verloskundige en hoeven niet meer naar het ziekenhuis Ik voel me goed, heb niet echt klachten nog (hoop dat dat zo blijft ) Wij zijn BLIJ Wie is de volgende?