wie rond 30 en ook in of na ronde 7?? - Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jessie80, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    @Nientjje, gelukkig kan het nu. Als er eenmaal hormonen gespoten worden gaat ze ook niet meer in mijn buik behandelen.

Burenoverlast, daar kan ik gelukkig niet over mee praten....Maar wel heel verveld als je het hebt, Kan zo je woongenot beinvloeden.

@Nana, 2 B'tjes das helemaal mooi! Ik ken je gevoelens mbt het wel willen? T is allemaal zo dichtbij dat het ineens eng word.

@Jessie, Als ik de website mag geloven is er geen wachttijd voor de behandeling. Ik hoop het zo! Al vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag morgen.

@Maria, hoe waren je dagen in duitsland? T is volgens mij al wel even geleden maar ik denk er nu in eens aan.

Hier alles rustig. Nog negen nachtjes tot de intake in het Geertgen. Lijk wel een klein kind die aftelt tot aan haar verjaardag haha.

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    @ Jessie: Gefeliciteerd! Maak er een gezellige dag van! :)

@ Nana: wanneer mag je testen? Bloedtest of urinetest? De signalen van je lijf houden je graag voor de gek... ;)

@ Djuuzie: je kan een aftelkalender maken :p. Nee flauw, ik telde ook altijd af, heel logisch, maar je voelt je dan zo'n kind. Zou super zijn als er geen wachtlijst is! Meestal plannen ze de intake zo dat je daarna meteen door kan.

@ Buren: ik heb contact gehad met de gemeente, maar hier hebben ze geen buurtbemiddeling. Dan maar zelf proberen. We willen uiteindelijk toch verhuizen, maar verkopen is nu niet zo makkelijk en wordt volgend jaar ook niet aantrekkelijker. Eigenlijk erg dat je je laat wegjagen door de buren.

3. Maria1980

Maria1980 Actief lid

Mar 28, 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Djuuzie Mijn vakantie was top, lekker door de bergen gewandeld en een dierenpark bezocht, verder rustig aan gedaan :)

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Hoe voel je je, Nana?

5. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hee meiden,

hier geen bijzonderheden; voel eigenlijk niets; zou denken dat ik niet zwanger ben, maar je weet maar nooit, he?! Ik moet a.s. dinsdag testen. De vorige keer werd ik op zaterdag ongesteld (terugplaatsing was toen ook op een maandag), dus ik ben benieuwd hoe het overmorgen is! Dan ben ik een weekendje weg met manlief, dus hopelijk blijft het leuk en gezellig!

x nana

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Je hoeft niet vanalles te voelen, kan ook positief zijn!

Hopelijk een lekker weekend weg zonder menstruatie. Waar gaan jullie naartoe?

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Ik blijf ook nog voor je duimen en hopen.. ik voelde lichamelijk ook niets toen ik nog geen 4 weken zwanger was. Dus ik wens jullie een heel fijn weekend weg, waarin je steeds meer mag gaan hopen dat het wegblijven van je menstruatie zich vertaalt in een mooie positieve test op dinsdag!

8. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    helaas, mijn gevoel heeft me niet in de steek gelaten: het eerste ''rood'' is gespot en het is meer dan een paar druppels.....

einde ISCI poging 2 en weer helemaal met lege handen:(. We hebben geen zaad meer om verder te gaan dus een nieuwe TESE operatie is eerst nodig. Ik denk eerlijk gezegd dat we de stekker er uit gaan trekken; nana-man is er ook niet echt voor te porren om door te gaan en ik weet het zelf ook niet meer. Voorlopig maar een paar maanden rust. En gaan werken aan onze relatie want die is ook niet meer wat het geweest is. Nana-man is het een beetje zat dat ik vaak in zak en as zit (en tja, ik kan hem geen ongelijk geven want zo vrolijk ben ik niet meer); hij ziet er al tegenop om met mij een weekendje weg te gaan omdat hij bang is voor mijn negativiteit.....Oh ja, ik mag ook blij zijn dat ik volgend jaar nog voldoende werk heb; het ziet er niet te best uit. Kan ik er wel bij hebben; geen werk hebben is het recept voor piekeren en somberheid.....

sorry meiden, ik vind het even allemaal zo uitzichtloos; gatverdamme.......

9. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    He nee, Nana! Wat vind ik dit ongelevelijk k*t voor jullie.
    Neem rust meis, ga alles verwerken wat er de laatste tijd op je pad is gekomen.
    Geniet van elkaar het weekend, en de tijd erna.
    Snap datje het er niet bij kan hebben dat je geen werk hebt volgend jaar. Komt dat door de veranderingen in ze zorgverzekering komend jaar?

Lieve, lieve, Nana een hele dikke knuffel voor jou!

Vergeet niet van je af te schrijven hier als je daar behoefte aan hebt.

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Shit shit shit...
    Ik hoop echt dat jullie hier SAMEN uit gaan komen.
    En dan samen kunnen besluiten hoe nu verder..
    Hopelijk is het weekend weg nu juist wel op het goede moment en kunnen jullie weer meer tot elkaar komen.
    Dikke knuffel en hopelijk wel tot schrijfs !

11. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    Neeee he, wat vreselijk rot voor jullie.
    Hopelijk kunnen jullie er dit weekend goed over praten.

12. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    Net wel goed gesproken met elkaar, dat lucht even op. Ondertussen loop ik van onderen compleet leeg dus helaas is vrijen (al zoooo lang niet meer gedaan, hoe gaat het ook al weer;)) ook geen optie...

Hebben jullie ook meer moeite met plezier in seks of valt dat mee?Misschien een te persoonlijke vraag dus voel je vrij om er geen antwoord op te geven...

13. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Gelukkig hebben jullie goed gesproken samen. Kan me heel goed voorstellen dat dat oplucht.

Ons seksleven staat ook op een lager pitje hoor. Ik merk dat na we langer in onze relatie zitten we minder behoeft aan seks hebben. Helemaal na het proberen zwanger te worden nog voor we de mmm in gingen. Toen was er ook regelmatig een "verpicht nummertje" . Nu dit niet meer is en het allemaal weer spontaner gaat is het veel fijner. Mij klinkt het ook bekend hoor dat het rondom een poging op een heel laag pitje staat, af soms is het pitje gewoon even uit.......... Maar even een knuffel, tegen elkaar aankruipen in bed of een lief berichtje is ook fijn.

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Fijn dat jullie een goed gesprek gehad hebben!
    Minder plezier in seks klinkt bekend hoor (ook al was onze situatie heel anders natuurlijk).. Al probeerden we er ook wel een beetje humor in te houden. Maar bij ons ging vooral het "moeten" tegen staan. Ik hoop dat jullie toch fijn hebben geknuffeld.

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @djuuzie, veel succes vandaag en ik hoop dat jullie met een goed gevoel het geertgen verlaten.

@nana, hoe gaat het met je? Krijg je het een beetje op een rijtje of overheerst het verdriet?

@nientjje, hoe is het met jou. 37 weken vandaag. Jullie baby mag nu echt geboren worden (al is ff blijven zitten nog wel beter)!!

16. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    @ Djuuzie: hoe was het gisteren?

@ Nana: hoe gaat het met je? Ik las in een ander topic dat jullie toch nadenken over een 2e operatie?

Met mij goed. De baby mag inderdaad komen, fijn gevoel om de 37 weken bereikt te hebben. Hij/zij ligt heel diep en vast, dus is er helemaal klaar voor, maar kan nog weken blijven zitten.

17. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

May 16, 2010
    3,079
    0
    0
    Gelderland
    Hey meiden!

Gister was ik zo moe en helemaal op dat ik niet meer de puf had om te schrijven hier.
    We waren veel te vroeg aanwezig. Hadden gerekend op behoorlijk file maar die was er niet. Om tien voor negen waren we er al, maar oefde er pas om half 10 te zijn. We werden heel fijn ontvangen, kregen uitleg waar de toilet zat, keuketje, konden zelf wat drinken pakken.
    Heel even gezeten in de wachtkamer konden we al mee om de gegvens te chekken, pasjes te scannen enz. Ook mochten we vrijwel meteen daarna door naar de arts.
    Waar het allemaal op neer komt is dat er geen IMSI plaats gaat vinden. Dit staat nog in de kindereschoenen en er is ook nog geen "bewijs" dat het ook meer kans op een zwangerschap oplevert. Wat ze wel kunnen bieden is PICSI, hierbij zoeken ze de rijpe zaadjes uit die ze injecteren in de eicel.
    Dit gaat er bij ons dus ook gebeuren.
    We kunnen (pas) in januari starten. Dit mede omdat we om gaan naar een andere verzekering omdat menzis ook met het geertgen geen contract heeft, en dan dus maar 80% vergoed krijg. En dat mijn menstruatie nu te snel komt om te kunnen starten, de volgende midden in de winterstop uit zou komen en we dan dus al weer in januari zitten.
    We hebben er een goed gevoel bij, maar vooral ik baal er verschrikkelijk van dat we nu weer moeten wachten tot januari. Ik ben het wachten zo zat!

Nienttje, bijna is de baby er! Spannend hoor........

Nana, hoe is het met je?

Jessie, al weer een cyclus of nog steeds niets?

18. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier gaat het wel redelijk; ik heb het erg druk en soms wil ik even tijd voor mezelf; lastig om in te plannen maar wel belangrijk.

spannend voor je Nienttje!

19. Maria1980

Maria1980 Actief lid

Mar 28, 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Wij hebben afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit, we weten ook wat het wordt dus kunnen nu gericht op zoek naar een naam, meubeltjes, kleertjes.. e.d. :) Volgens mij voel ik af en toe ook wat bewegen in mn buik.. het wordt allemaal heel echt nu.. al kan ik er nog steeds met mn gedachten niet bij dat we in april echt echt echt een kleine gaan krijgen, raar he?

20. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,743
    3
    38
    @ Djuuzie: logisch dat je gisteren geen puf meer had, het kost toch elke keer weer veel energie.
    Helaas dus toch weer wachten, maar wel een goed gevoel over het ziekenhuis dus. Picsi is een bijzondere techniek, mooi dat ze dat daar wel doen. Ik hoop dat dit het voor jullie gaat worden!

@ Nana: dikke knuffel voor jou.

Share This Page