Hai heb even een dipje en ben op zoek naar succesverhalen haha. Wij zijn in ronde 10 beland, NOD 1 april. Ik ben op het moment wat negatief, zal toch wel weer niet raak zijn denk ik dan... Bij dochter snel zwanger (ronde 5, ronde 2 MK). Zijn er dames met soortgelijke ervaringen die toch in een latere ronde zwanger raakten? Dankjulliewel dames! Donja
Ik lees hier ook even mee als het goed is. Zit zelf in ronde 11, maar voor ons is dit het eerste kindje. En begin toch ook aardig ongerust te worden. Bij volgende ongesteldheid zetten we de stap naar de dokter en daar ben ik niet blij mee. Succes Donja!
Wij nu ronde 16, ook voor ons eerste kindje. Bij manlief was alles goedgekeurd en bij mij was me schildklier niet goed. Wat mischien kan tegenwerken voor een zwangerschap. Heb daar nu medicijnen voor maar Nog niet zwanger in mei krijg ik een baarmoederfoto. Hopelijk zijn we binnekort allemaal zwanger
Hier ook ronde 9 voor eerste kindje zonder succes.. Wij proberen ook nog 3 rondes en dan inderdaad ook de stap naar de huisarts... Maar hoop van niet...
Wij zitten nu ook in ronde 10 alweer En dat terwijl ik paar jaar terug door de pil heen zwanger ben geraakt, dus het zegt helaas allemaal niks:x
Dan zal ik even een positief verhaal plaatsen, die jullie hopelijk wat moed geeft Het is mijn eerste zwangerschap, dus geen ervaring met voorgaande zwangerschappen. Maar wellicht dat jullie er wel wat aan hebben. Ik ben eind november 2012 gestopt met de pil en had op 21 oktober voor het eerst een positieve test in handen. Had voor die tijd ook niet echt kwaaltjes ofzo, maar vond wel dat mijn temp hoog bleef, dus vandaar getest. Heb er dus 11 maanden over gedaan om zwanger te worden, ik had vrij korte cylussen waardoor het volgens mij inmiddels ronde 12 of 13 was. In de tussentijd van alles geprobeerd om het proces te versnellen (vitamines, tarwekiemolie, Shatavari capsules, elke dag, om de dag etc.) en was daar sinds 2 rondes mee gestopt. Dus wat me nu geholpen heeft, geen idee, maar ik ben dus iemand geweest waar het zwanger worden wat langer heeft geduurd (wel binnen het jaar), maar waarbij het dus nog wel gelukt is.
eerste kindje duurde ruim een jaar (liepen net bij de gyn, toen toch spontaan raak) tweede kindje was gelijk eerste keer raak derde kindje duurde ruim 10 maanden
Mijn 1e kindje duurde 1.5 jaar (clomid en pregnyl) Mijn 2e kindje kwam spontaan dat is echt een wonderkind. En nu alweer 10 maanden bezig, waarvan 4 bij de gyn. Ik hoop dat we allen snel zwanger mogen zijn ♡♡♡
Wij zitten nu aan het eind van ronde 21, I feel your pain Hopelijk is het voor ons allemaal gewoon snel raak, het wordt weleens tijd.
Hier ook nog een positief verhaal om jullie moed in te spreken! Aug 2012 gestopt met de pil en pas in okt 2013 positieve test, toen we net bij de fertiliteit liepen. Helaas een miskraam maar in jan 2014 weer zwanger en nu gaat het wel goed! Het heeft lang geduurd maar uiteindelijk toch spontaan zwanger geworden
Hier helaas niet spontaan. Na ruim 1.5 jaar zwanger via iui dat werd een miskraam en nu in afwachten van de 4e iui. Volgende maand 2 jaar gestopt met de pil.
Hoi allemaal Hier de eerste keer precies na een jaar zwanger! Hadden net eerste onderzoeken gehad en werd dus toch spontaan zwanger.. Tweede keer na 8 maanden. Dat werd helaas een miskraam.. nu weer 9 maanden verder. Weet dat t bij ons langer duurt , maar ben er nu ook wel klaar mee. Mag wel komen nu. Toch weer ander half jaar verder inmiddels! Succes voor jullie allemaal!!
Hier een heel pril succesverhaal... Oktober 2012 gestopt met de pil en nu in ronde 21 spontaan zwanger. Waarom het nu wel ineens is gelukt? Geen idee... heb echt niets maar dan ook niets anders gedaan of gedacht. Was er helemaal klaar mee, maar de ronde daarvoor ook al
Wij zaten afgelopen maand in ronde 13 en ik ben nu zwanger. Ik heb vrij korte cyclussen, zijn eind mei gestopt met de pil. Ik begrijp je gevoel helemaal, ondanks dat ik een vette positest had vandaag en de CB digitaal 2-3 aangeeft vind ik het moeilijk om ervan te gaan genieten. Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk en ben erg bang dat het alsnog fout gaat. Ik merkte aan mezelf dat ik enorm tegen mei aan zat te hikken dat we 'officieel een jaar bezig zouden zijn'
Bij mijn oudste kindje zijn we 15 maanden bezig geweest. We zaten al volop in de medische onderzoeken toen ik toch opeens spontaan zwanger bleek. Daarna overigens 2 keer binnen 1 maand zwanger geraakt (beiden miskraam), en binnen 4 maanden van onze jongste.
Hier ook nog geen succes verhaal.. Zitten in ronde 11 nu. Ivm korte cyclussen nu 9 maanden aan het proberen en de moed zakt eerder gezegd steeds verder in mn schoenen. Soms weet ik niet hoe ik positief moet blijven. Eerdere rondes ging dat best goed maar ben het gewoon beu. Van de eerste was ik gelijk zwanger dus wist ook niet hoe het voelt om wat langer te wachten. Kan het nog wel relativeren want wat is nou 9 maanden??? Sommige wachten al jaren. Hopelijk hebben we allemaal snel een positieve test in handen!