Elastische slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Salina1983, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salina1983

6 mrt 2014
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik heb een vraagje.....
    Gister avond ging ik met mijn vriend rollenbollen;) en vanmorgen toen ik ging plassen zag ik met het afvegen een kloddertje slijm. Paar uur later ging ik weer rollenbollen;) en toen ik ging plassen en afvegen kwam een elastische slijm uit. Ik heb dit niet eerder gehad. Wat houdt dit in? Ik was op 11 maart voor het laatst ongesteld geweest.

Groetjes

2. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook gehad, een halve maand geleden, bij mij was het zelfs een 'bolletje' zegmaar. Ik wist het zelf ook niet, heb gegoogled en kwam op de slijmprop voor de bevalling maar laat dat nu net zijn wat helaas nog niet het geval is. :p

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Dit betekend dat je in je vruchtbare periode zit. Dus als je zwanger wil worden, heb je goed geklust!

Ik heb altijd slijmverlies zo'n 4 dagen voor de eisprong (dus al in vruchtbare periode).... Maar dit kan wel bij iedereen weer anders zijn!

4. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Hoi,

Als ik dit slijm opmerkt betekent dit voor mij dat ik in mijn vruchtbare periode zit. Dit slijm heet Cervixslijm en helpt de zaadjes omhoog te kruipen. (Doorzichtig rekbaar slijm) En toont aan dat je eisprong onder weg is. Zoek het maar op google dan word je heel wat wijzer :) (Ik wist het eerst ook niet) Het beste is om morgenochtend nog even te checken omdat als jezelf opgewonden bent of geweest bent is het moeilijk te vergelijken. Nu komt er een raar praatje ;): Als je sochtends twee (schone vingers) naar binnen doet dan pak je wat van dat slijm en als je er draden van kunt trekken en het lijkt op rauw eiwit (dus doorzichtig) dan is het tijd om nog meer te rollebollen ;) Mits je natuurlijk zwanger wilt worden :)

Als je wel al je eisprong gehad hebt weet ik het niet. Het kan een zwangerschap betekenen een naderende menstruatie of een restje sperma :)

5. Salina1983

6 mrt 2014
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie. Het is inderdaad soort elastische eiwit.
    Dan begrijp ik iets niet. Zodra je ongesteld bent dan moet je toch 14 dagen telen en dan pas heb je eiersprong of is dit per persoon anders? Heb ik een latere eiersprong?
    Wij gaan in iedere geval er tegen aan;) hihihi

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dag 1 van je cyclus is je menstruatie. ben je regelmatig, heb je op dag 14 je eisprong. Het elastische slijm zegt dat je in je vruchtbare periode zit maar dat je eisprong nog NIET is geweest. Dat is goed want je kunt het het beste proberen VOOR je eisprong.

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Het is idd per persoon verschillend. Heb je een cyclus van 28 dagen dan is je eisprong op dag 14, maar je kan bijvoorbeeld ook een cyclus van 32 dagen hebben en dan is je eisprong op dag 18.
    Je bent in ieder geval goed bezig met klussen nu je dat slijm hebt! :)

Het is wel bijna altijd zo dat je eisprong 14 dagen voor je volgende menstruatie is, maar ook dit kan heel soms per vrouw verschillen.

Deel Deze Pagina