Wie rookt nog?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door little hope, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nog even een berichtje... wilde met het vorige berichtje mijn steun uitspreken, dus niet meewerken aan een negatieve discussie!

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    oh wat jammer, mijn broodje was heerlijk, maar niet weer een gehad, dat geweten..... ik eet nu vegetarische filet americain. net echt! stond er versteld van

3. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    ik heb nog een hele fles alcohol opgezopen (wist niet dat ik zwanger was, was gewoon aan de pil) en heb nog sex gehad (onee dat mag gewoon he), hihi ik ben nu aan het dollen hoor.

Groetjesssssssssssssss

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ff iets minder lijkt me wel op zijn plaats mijnimeel...ze vraagt tenslotte niet om die o zo goed bedoelde tips of verwijzingen naar site's e.d. waar ze kan lezen welke smoezen er worden gebruikt... :(

ze vraagt wie er zwanger is en nog rookt....als je niet op een normale manier een reactie kan geven kan je beter je vingers van dat toetsenbord afhouden en je bezig gaan houden in een ander topic...

tis elke keer hetzelfde gezeik en elke keer dezelfde antwoorden van dezelfde mensen (waaronder jij) je zal maar niets anders te doen hebben zeg... :(

ON TOPIC ik rook zelf ook nog, wel wat minder dan normaal, maar net als bij beide eerdere zwangerschappen rook ik toch nog...

mijn SMOES? ik en mijn omgeving wordt hoorndol als ik niet rook, of STIVORO.NL dat nou onzin vindt of niet, dat zal mij aan mijn r**t roesten..... :D

daarbij is het net als met vele andere dingen een verslaving, en gelukkig ook de enige verslaving die ik heb en waar ik moeilijk van af kan blijven, veroordeel me lekker wat je wilt, denk je nou echt dat ik of andere door jouw geschreeuw nog minder gaan roken ofzo, of dat we minder trots op onszelf zouden zijn?

wees jij maar lekker trots op jezelf dan doen wij dat wel voor onszelf goed? deal?

btw wie heeft er nog cola en chips? ;)

5. Niet meer actief

Hahaha Smoekie! Top reactie...

Sluit me helemaal bij je aan!

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier dezelfde smoes :)

en ik ben dan denk ik niet zo'n "gezellige"mama als ik stop.

7. Niet meer actief

he ruby jij ook hier ;)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    overal te veel van is slecht! dus houdt het beperkt en vindt het knap dat je geminderd ben t hoor! goed zo!en mischien worden het er loop van tijd wel weer minder dan 5 ,je zal zien!

9. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel

Ben het helemaal met je eens meid!

Hier ook weer aan de sigaretjes hoor... ben even gestopt geweest, maar door een vervelende gebeurtenis weer begonnen... jammer maar helaas... en laat dan stress maar een excuus zijn... voor mij helpt het om rustig te blijven en een beetje normaal na te denken zodat ik ook niet (net als jij) compleet hoorndol word als ik niet rook.
    En mensen die het veroordelen kunnen bij mij m'n rug op!
    Laat iedereen lekker in zijn waarde zoals hij of zij is... we hebben allemaal zelf de verantwoordelijkheid voor onszelf en onze kleintjes... Niet iemand anders...

10. Natasa

Natasa Lid

4 jul 2007
    5
    0
    0
    Ik ben ook net zwanger en heb altijd gezegd, zodra IK zwanger ben stop ik accuut.. helaas niets is minder waar.. Ik heb 2 miskramen gehad, en op deze zwangerschap hebben we 3 jaar gewacht! en ik rook nog steeds. Hoe meer mensen zeggen hoe slecht het is, hoe zenuwachtig en schuldiger ik me voel, en ik meer ga roken. :cry:

11. bloempje27

8 apr 2007
    96
    0
    0
    hier ook nog een die rookt, wel veel minder dan voor ik zwanger was. Ik weet dat het slecht is, en voel me ook schuldig. Nu is het ook zo dat als ik er een rook dat ik hem niet eens helemaal op rook, vaak zijn het maar een paar trekjes.

12. Niet meer actief

@natasa; Laat je niet gek maken door mensen die het veroordelen meid!
    Jij weet zelf wat het "beste" is...ga vooral niet meer roken doordat andere er negatief over zijn. Probeer het om te buigen naar iets positiefs voor jezelf. Ik krijg er juist meer kracht door om toch te gaan stoppen, ik heb zoiets van; ik zal jullie eens een poepie laten ruiken ! ;)

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik ben gestopt met roken gelijk met stoppen van de pil.. Maar daar vroeg je nie om he..

Maar meid, zolang ik en mijn ventje er geen last van hebben mag je gewoon die sigaretjes van mij blijven roken hoor ;)
    van zoveel naar 5 vind ik al best knap!

toch hoop ik stiekem voor je dat er een dag komt dat je de sigaret zo smerig vind en het nooit weer aanraakt :)
    Ik vind het namelijk nu ik alweer een tijd ben gestopt echt SMERIG en ga al kokhalsen bij het idee dat ik een hijs moet nemen :) Best blij mee haha!

Veel succes meid!

Liefs kiss

14. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    jongens het zou toch leuk zijn als we dit topic netjes kunnen houden en een keertje open kunnen houden. dat er reacties zouden komen omtrent de gezondheid bij het roken was te verwachten, maar we kunnen het nog netjes houden? helemaal omdat de topicstarter helemaal niet om dit soort commentaar vroeg en zich enkel richtte tot de rokers.

en om reacties hierop uit te sluiten: ik snap jullie opmerkingen. als ik 1 keer heel eerlijk ben en puur uit míjn gevoel reageer zeg ik ook: ik vind dat je moet stoppen met roken als je zwanger bent. maar dat vind ík en ik kan andere mensen niet gebieden of verbieden.

maar zo werkt het ook niet en zo help je niemand. je maakt alleen een ongemakkelijke sfeer. soms moet je je mening een beetje voor je houden om mensen misschien wel meer te kunnen helpen.

laten we positief zijn en zien dat heel veel meiden al geminderd zijn! misschien kunnen we die meiden zelfs helpen om van 5 sigaretten 4 te maken?! want ze weten zelf (denk ik) ook wel dat stoppen beter zou zijn, daar gaat het denk ik niet om. dus laten we het gezellig houden, naar de positieve dingen kijken en mss kunnen we elkaar steunen en helpen ipv met joekelig grote letters afkatten.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb gelezen dat de TS vraagt om een slotje...nou met alle liefde!
    Triest hoe het weer gaat...steeds feller, steeds vettere en grotere letters.
    Jammer!

Edit: persoonlijke dingen graag via pb's oplossen!

Deel Deze Pagina