Zoon is nu in mijn buik enorm druk en kan heel hard trappen. Hoewel ik(nog) geen vergelijkingsmateriaal heb, weet ik nu al bijna zeker dat hij van al mijn (toekomstige) kinderen het hardst zal trappen
Mijn kleine dametje is een echte schopper maar dit is inderdaad ook mijn eerste ervaring qua zwangerschap!
Een cliché, maar de jongens toch echt! Voor het meisje ben ik vaker het hartje gaan laten luisteren omdat ik me zorgen maakte, zo zacht en rustig.
Nou m'n zoontje lag op alle echo s stil!! Bewoog amper. Tig x aan t ctg gelegen omdat ik niets voelde. Placenta toen aan rugzijde. Heb nu n meisje in m'n buik en werkelijk bij alle echo's ligt ze geen sec stil! Heb nu placenta aan de buikzijde maar ze komt er af en toe al doorheen.
Mijn jongens trapte echt meer er harder. Mijn dochter heb ik meerdere aan de ctg gehangen omdat ik haar 24 uur niet had gevoeld
wij krijgen een jongen en meisje en kan je vertellen het maakt niet uit hoor. ze trappen elk even hart alleen gaat soms de jongen heel de dag te keer en de dag er na het meisje en soms gaan ze samen te keer. ik denk ook echt dat het is hoe veel vet/vel je hebt waar de placenta ligt en hoe jou pijn grens is enz enz. dus voor iedereen zal het anders zijn, maar hier nu uit ervaring met 2 in de buik zijn ze alle bij het zelfde qua hard trappen
Mocht ik ooit zwanger raken van een jongen, hoop ik niet dat hij harder schopt! Had dankzij mijn dochter namelijk gekneusde ribben en een gevoelig stuitje... Als het nog harder gaat, stuiter ik door de kamer!!
Beide even hard. beide erg drukke babys in de buik. Heb de inbakerdoeken alweer van zolder gehaald haha