Ohhhh vergeet ik helemaal de drie wasjes waarvan er 1 nog draait en de rest buiten hangt en er zo wel af kan!
Gestoft, bedden opgemaakt, afgewassen, vitrine kast gepoetst ( bleh ) wc gedaan, gestofzuigd, gedweild, kleine in badje gedaan en zometeen de ramen wassen.
Opgeruimd, de hoezen van de bank in de was, vaatwasser uitruimen, inruimen en weer aanzetten, keuken schoon gemaakt, gestofzuigd, wc schoon gemaakt, plantjes gekocht en dat was het TS en is het ons gelukt je aan het werk te zetten? Succes!
hier al gestofd gezogen gedweild bed verschoont wasmachine gedraait en zo de wc schoonmaken en dan is het weer goed voor vandaag
was opgevouwen was aangezet droger aangezet vaatwasser leeg geruimd kattenbakken gestofzuigd boven en beneden stof afgenomen en wil zo de ramen nog lappen eigenlijk al zit ik nu wel lekker en heb ik nergens meer zin in
Haha, ons kleintje was weg en ben om 8.00 uur begonnen, 12.00 alles gedaan en schoon. Soort tornado werk, maar het loont
*schop schop* - toilet schoongemaakt - huiskamer opgeruim en gestofzuigd - wasmachine en vaatwasser staan aan Zo even boodschappen halen en nog lekker genieten van het zonnetje. Wat ik altijd doe, lekkere muziek aan en gaan met die banaan
ik moet ook nog vanalles doen... berg schone was opvouwen.. stofzuigen en dweilen... bleegh heb nergens zin in...
Ik heb heel de huiskamer gezogen, doekje over alles heen, kasten opgeruimd! Kan nog veel meer doen, maar ik verzin elke x weer wat anders om te doen zoals ff op dit forum kijken
Opgestaan, dochter verschoond en eten gegeven, zelf gegeten, met dochter geknuffeld en gespeeld. Maak er vooral geen 'dit en dat MOET gebeuren' van. Dat werkt meestal averechts. Ook jezelf een schuldgevoel aanpraten werkt niet echt bevordelijk. Schrijf eens op wat je al wel gedaan hebt. Wie weet helpt het.
Gewerkt tot twaalf, als huishoudelijke hulp. Daar: Badkamer gedaan Gestoft Afwas Keuken grondig Twee wc's Gestofzuigd boven en beneden Gedweild beneden Thuis 2 wassen gedaan Alles nat afgenomen Gestofzuigd Gedweild Verder weinig zin
Dat heb ik zondag allemaal al gedaan Vandaag; stoffen stofzuigen 2 wassen gedraaid en verder mijn dochter verzorgen en spelen En anders doe je eens ff lekker niks niet zo erg toch? morgen weer een dag!
Bedankt dames ik ben even bezig geweest met de woonkamer op orde krijgen. Ik heb: - gestoft -gestofzuigd - gedweild - eten voorbereid voor vanavond En nu lekker met zoontje buiten spelen.
Sjemig, ik zou er zo depressief van worden Kan dat echt allemaal in een (halve) dag? Haha! Ik heb eh... een handvol boodschapjes gedaan en wat rommeltjes op de trap gelegd om naar boven te nemen (en al 5 keer naar boven gelopen met lege handen). Bovendien heb ik al gedacht aan die 3 wassen die broodnodig zijn, overwogen om de stofzuiger te pakken en zit ik gezellig naast de strijk op de bank. Hmm, iets gaat er mis hier in het huishouden van Jan Steen, maar wat ? Ik heb trouwens wel al lekker in het zonnetje gezeten. En naar de speeltuin geweest. En met de meiden gespeeld. Dat dan weer wel.
Hier de ramen en de deuren gedaan,gestofgezuigd, de was buiten opgehangen, en boodschappen gedaan, en de koelkast opgeruimd en schoongemaakt, niet veel maar goed heb iedere dag de tijd om schoon te maken
Ik loop ook achter.. Vandaag gedaan: Hond naar de trimsalon gebracht en opgehaald Vaatwasser uitgeruimd Gestofzuigd Was gedaan gestreken Keukenkastjes, aanrecht enzo afgenomen Soms heb ik het idee niets te doen, vooral als ik lees hoeveel andere vrouwen doen. Maar weet dan ook niet hoe groot huis zij hebben om te doen. Onze keuken is bijv 24 m2 en dat is niet binnen een half uur gedaan. Vooral niet met 3 honden en 3 katten in huis. Maar een dergelijk topic kan inderdaad motiverend werken.. Is je huis al schoon?
Hahaha aan mij heb je niets. Ik heb wat afgestoft, was weg gewerkt en de vaatwasser gedaan. Oh ja, en geveegd. En de rest van de tijd heb ik in de zon gezeten hahaha.
Ik heb vanmorgen: Gestoft beneden gestofzuigd beneden Bedden af gehaald(ga ze vanavond weer op maken, hangt nu lekker buiten) Isa in bad gedaan WC schoongemaakt Wasmachine zelf eens een keer schoongemaakt Vanmiddag: Ben ik met de meiden naar de kinderboerderij/speeltuin geweest
Vanmorgen vroeg de bedden opgegelegd Ramen open gegooid in de slaapkamers Gewerkt van 10-2 ( in een speeltuin achter de bar) Thuis gekomen om half 3 en toen De strijk weggewerkt Was gevouwen die in de droogtrommel zat Donkere was in de machine gedaan Bloemkool alvast aan het koken Wc geboend Straks Donkere was ophangen en de rest in de droger stoppen Aardappels koken Vlees baken Vaatwasser inruimen Zoonlief omkleden voor Tae-kwando les Naar Tae-kwando Kleding voor morgen klaar leggen Zoonlief douchen en op bed doen Vaatwasser uitruimen Huispak aan en chillen voor de tv