AAaaaahhhhhhhhhhh omdat de dagen zo langzaam gaan en ik wil testen!!! En ik overal op straat en op tv zwangere mensen en kleine kindjes zie, wil ik ook!!
AAAHHH! Ik schreeuw mee omdat iedereen om ons heen in no time zwanger wordt en het bij ons maar niet wil komen Onregelmatige cyclus (tussen 28 en 36 dagen) en nu ineens al dag 40 en nog steeds niks En natuurlijk ook om jullie allemaal een hart onder de riem te steken
Ik schreeuw omdat de Clomid waarschijnlijk niet aan slaat. Alhoewel, het schreeuwen is hier nu eerder heel hard brullen.. Bah! Hoop dat iedereen hier snel op kan houden met schreeuwen en kan beginnen met lachen en genieten!
AAAAAAHHHH!!!!!! Ik schreeuw omdat mn temp (nu 8dpo) blijft steken op 36.8 en ik nu al de moed heb opgegeven!!! En dat na n cyclus van waarschijnlijk 65 dagen!!! AAAAAAHHHHH!!!! Omdat ik maar 4/5 x n eisprong heb in n jaar!!!! AAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!! Omdat we nu t medische gebeuren ingaan ( lange cyclussen van 50 tot 80 dagen) en ik blij met de hulp maar t ook erg spannend vind!!! Zo... dat lucht op
Nee, eerst menstruatie opwekken. En ik voel me echt _)&#%)@%&@, want in eerste instantie leek het wel effect te hebben, bij de 2e FM waren de follikels weer gekrompen. Hoe gaat het met jou nu? Het is toch iedere keer weer een klap hè?
WHAAAAAAAAAAA ..... Ik schreeuw mee omdat we nu eindelijk al zover staan en dat het nog zo moeilijk moet lopen
Ik schreeuw ook even mee! AAAAAAAAAAAHHHHHHH, waarom lukt het hier nou niet (met in mn achterhoofd houdend dat er veel meiden zijn die veel langer bezig zijn en ik het gevoel heb dus eigenlijk niet mag klagen in ronde 10). AAAAAAAAAAAHHHHHHH, waarom maakt mn lichaam me zo in de steek door van alles te voelen deze maand (meer als normaal) en toch negatief test??
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! waar blijft mijn ongesteldheid? dag 85 en heb t wel gehad, en om nu weer een negatieve test te krijgen zie ik ook niet zitten! lichaam heeft nu wel weer lang genoeg koppig gedaan..
Ik SCHREEUW nog even mee omdat ik vandaag net ongi ben geworden na 3 dagen overtijd te zijn geweest en ik me belabberd voel!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Ik WIL duidelijkheid. Ik ben 4 dagen overtijd en voel ook geen ongi aan komen. Maar heb ook niet een duidelijke test of zo. Ik wordt er gek van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo dat is er uit.
Ik heb valse tieten!!!! Die laten mij denken dat het wel een raak kan zijn maar neeeeej hoor.... Loop al weer leeg :x.
Gier even weer mee zweet me een gek al een paar nachten sop helemaal weg baha baha. Heb nu een dunne nacht hemd aan zal me benieuwen. Weet ook niet wat er verder aan te doen.
Aaaaah! Op de dag dat je ongesteld wordt (ook ik loop leeg) horen dat n kennis zwanger is, verrassend snel ook nog.....waarom waarom kom ik niet aan de beurt?????????
ik wil schreeuwen dat ik gek word van mijn lichaam.. voor elke ongi ben ik steeds weer harstikke schijnzwanger! en dat weet ik nou wel dus geen valse hoop! maar ik word gek van die dikke zere tieten!! erg lastig met een klein kindje te tillen.. grrr..
Nieuwe ronde nieuwe kansen meiden succes allemaal. Hier te vroeg ongi lijkt op overgang die er aan komt . Lov knuf meis .
Lov@ idd die ontregeling voor al wanneer maandverband tampon mee , heb ze standaard in de tas. Als het de overgang is weten we in elk geval waarom er geen wonder komt. Dank voor je knuf Bij jouw nog steeds ook onzekerheid wat je ongi betreft ? Of is ie al weer wat geregeld ?