ik wil testen aaaaah! Maar zal toch wel weer wit zijn, ik wil niet teleurgesteld zijn! Aaaaah succes en sterkte aan iedereen!
Lov@ Dat meen je? ik ga zo kijken , de andere testen al gezien van je , spannend. Ik gier ook even word gek van de jeuk en ongi is nergens te bekennen . Gok dat ik weer een normaal cyclus rondje krijg. Lijf wat ben je aan het doen.!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Waarom een tempdaling en weeeer niet zwanger deze ronde !?!?!? Mijn geduld is op, al ruim een jaar aan het wachten en dromen... @Lov, meid wat super voor je! Duim voor je dat het goed blijft gaan! *zo jaloers!*, het is je gegund meid!!
Aaaaaaaaaaaa ik schreeuw omdat ik zo moe wordt van al die opmerkingen als ik vertel dat ik zwangerben.... T werd wel een keertje tijd he??ik zou ze t liefst...(@&&#[$£¥) Snappen mensen dan niet dat niet alles vanzelf gaat???? Ik reageer misschien wel fel....zeg dan, ja als je twee jaar terug gehoord hebt dat de kans dat je ooit zwanger raakt bijna 0,0 is is het nu wel tijd!! Dan is het stil...sommige mensen moeten zich echt eens realiseren wat zo'n opmerking voor pijn kan veroorzaken bij een ander!!!!!!!
Lov ook hier gefeliciteerd Grrrr word echt niet goed van mijn lijf nog geen ongi te bekennen . Dan toch weer normaal? lijf zeg het me .
Die mensen die begrijpen dat nooit meis. Als ik zeg ik blijf kinderloos valt de mond open en hoor je niks meer . Ga er boven staan ze weten niet beter . Geniet van je zwangerschap laat ze kletsen .
ahhhh ik schreeuw mee omdat mn ei 4 dagen vroeger is geweest dan de voorgaande weet ik veel hoeveel cyclussen dus we hebben niet goed geklust, dus wordt ik nu midden in de vakantie in turkije ongesteld en dat wil ik niet dus moet ik naar de huisarts om pille primolut oid halen om het uit te stellen om vervolgens de volgende cyclus in de war te schoppen aaarrrrggggg. Zo dat moest ik even kwijt
aaaaarrhgggg ik vind eigenlijk dat ik niet mee mag schreeuwen, maar ik moet het toch ff kwijt mijn mannetje is al 3 dagen van huis voor zijn werk...en ik zit net in mijn vruchtbare periode...en ben zo bang dat we net te laat zijn met klussen.... Morgen komt hij terug...dus dan gaan we alsnog ons best doen!! maar tot die tijd...AAAAAHHRRGGGG!!!
AAAAAAAAAAAAhhh gek van elke maand zwangerschapsverschijnselen te hebben en dan weer VET ongesteld te worden en nog 1x AAAAAAAAH gek van alle mensen om mij heen die in ronde 1,2,3 zwanger worden!!!!!! Zo dat lucht op heerlijk topic
Ik schreeuw ook mee omdat ik al op cyclusdag 67 zit in de eerste ronde en nog steeds aan het tellen ben....