Sterkte meis wat een klap voor je zus! Wat fijn voor haar dat je haar zo steunt en wat jammer dat weinig jouw voorbeeld opvolgen!
schreeuw even mee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik schreeuw nu ook weer eens een keer, ik wordt zo verschríkkelijk moe van mijn lijf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs,
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr al weer zwaarder geworden , word er verdrietig van en manlief gek van mijn gezeur .
ppfff.... Ana leigh, nog steeds niks? wat ontzettend frustrerend! En de ha wil ook nog steeds niks doen? Ik schreeuw voor je mee!
AAARGHHHHHH, ik schreeuw ook even mee! In februari had ik punctie. Na overstimulatie en heeel veel gedoe heb ik 10 dagen terug eindelijk een cryo terugplaatsing gehad. Vandaag ongesteld geworden helaas GRRR
Nog steeds niet ongesteld nee... Ga opnieuw keihard schreeuwen, voel me nu even heel erg in de steek gelaten door mijn lijf.. kom net bij de gyn vandaan, PCOS voor 90% zeker, bloedonderzoeken afwachten en 11 juli terugkomen... *mag niet schelden, maar wil nu heel erg graag met het hele meubilair smijten... Liefs,
ik heb met je te doen! Het is zo ontzettend frustrerend, scheld er maar even lekker op los, hoor! Gelukkig is het volgende week 11 juli, hopelijk kan je dan snel met een behandeling gaan starten! Sterkte, meid!
Aaaahhh ik schreeuw mee!! Ik trek het niet meer Net een kijk operatie achter de rug om mijn eileiders door te spoelen. Konden ze niks doen omdat alles verkleefd zat! Nu heb ik endometriose. Wordt ik wss weer geopereerd met 6 weken herstel. En daarna wss IVF in. Het is oneerlijk, waarom moet ik dit allemaal doorstaan
Zo, volgens mij is het al weer een tijdje geleden dat ik hier heb geschreeuw Ik schreeuw deze keer omdat de afspraak is gemaakt voor een intake op de fertiliteit poli! Go, lijf van cyntje go! Nog ff snel voordat we de mmm in gaan!!
sterkte allemaal, ik kom ook ff schreeuwen AAAAAAAHHHHHHHHH, word gek van mijn lijf, sinds sept 2009 eigenlijk al bezig voor nr 2, ben heel dankbaar voor 1 gezond kindje, maar zou zo graag nog een nr 2 willen. vorig jaar rond dit tijd stip was ik zwanger, maar helaas... ik wil ook zo graag , iedereen in mijn omgeving is in 1 keer zwanger, zelfs de gene die eigenlijk geen wilde. op zulke momenten live sucks.
Allemaal heel herkenbaar!! Hier 5 zwangeren waarvan 3 ongepland (geluukig wel welkom) En wij inmiddels in ronde 19 en nog niet 1 x overtijd en/of een positieve test gehad
Elk beetje is er 1 he! Mis kun je het ook in gedicht vorm van je af gooien op papier. Ik wel gedaan [ lees mijn topic maar eens.staan een paar ] In een multomap heb ik ze allemaal gedaan hielp mij erg goed in de mmm tijd.
wwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil ook weer een keer!!!!! Omdat we het IUI traject in gaan (hopelijk lukt het nog voor die tijd). Omdat ik volgende week eigenlijk uitgeteld had moeten zijn en nog met lege handen sta. En dat mijn allerliefste zoontje vanmorgen met groeipijn en koorts is wakker geworden. De hele dag 39,5 graden koorts gehad, zich rot gejankt en vastgeklampt aan mamma.......en dat op de dag dat eindelijk de zomer is aangebroken......had nu wel 10 graden kouder mogen zijn voor mij. Arm schaapje, morgen hopelijk over. Voor iedereen die het nodig heeft: een dikke digi knuffel!!