Esther15@ Geef je zoontje even een knuf van mij die ziel . Hoe is het nu? Succes met de iui meis knuf
Dankjewel, lief van je! Met jou wil het ook nog niet echt vlotten, hé? Hoe gaat het nu? Is die laatste echo 'goed'? (ben nog niet op de hoogte van hoe/wat/waar m.b.t cyclusobservatie). Ik ga toch de folder die ik reeg van de gyn maar eens doorlezen, die over d OI.. Liefs,
Aaaahhhhhhh.... mijn temp is drastisch gedaald En met mijn lf tussen de 8 en 12 zal ik vandaag op 11 dpo wel ongi worden
AAARRRRGGGGGHHHH, ik ben het zat dat mijn lichaam me steeds voor de gek houdt!!!!!!!!! Als ik niet zwanger ben, doe dan ook niet alsof!!!!!!!! GRRRRRRRRR
Dank je wel (2x zelfs). Zoontje heeft nog steeds koorts helaas dus ik schreeuw nog even verder. Vandaag tussen 14:00 en 18:00 leek het eindelijk weg te trekken om kei hard terug te komen...wwwwhhhhhaaaaaaaaaaaa, niet leuk als die kleine zoveel pijn heeft en ziek is.
AHHHHHHH ik schreeuw ook even mee... Te horen gekregen dat wéér een vriendin zwanger is, in 1 x.... en wij al meer dan een jaar bezig zijn.. IK WIL OOK!!!!
Aaaaaahhhh ik wou dat mijn lichaam beter op Clomid reageert!!!! Ik word gek van al dat wachten op m'n ei! Aaaaaaaaahh
Hier begint er eindelijk een beetje beweging in te komen. Ik zit in mijn eerste ronde na het opwekken van een menstruatie en heb een paar weken geleden voor het eerst clomid gebruikt. Dat werkt, want ik heb 1 eitje dat nu flink gegroeid is en vermoedelijk vandaag of morgen gaat springen. Voor het eerst in ruim 8 maanden dus eindelijk een kans dat het raak gaat zijn Gister had ik nog een echo, die was goed: eitje mooi gegroeid. Morgen heb ik weer een echo om te kijken of ie ook al gesprongen is. Wat voor folder heb je gekregen? Ik ken de afkorting OI niet... Nog een paar daagjes en dan mag je eindelijk! Zie je er tegenop of juist niet? Succes in ieder geval!!
Aahhhhhhh!!!! Wáár blijft mn ongi! Ik heb me er zo op ingesteld dat ik gisteren ongi zou worden na mn tempdip. Vanmorgen is ie weer gestegen.... Test gedaan.... negatief Ik zit nu op 12 dpo.... langste tot nu toe is 12....) Ik wil morgenvroeg dus OF en positieve test OF mijn ongi!
AAAAAAAHHHHHH zoveelste ronde na mijn miskraam en ik heb voor mijn miskraam al 4 jaar gewacht! Ik wil ook zwanger worden en deze maand graag!
Oh geweldig!!! Ik duim zo voor je dat het eitje springt en wil gaan uitgroeien tot een geweldig klein beebje!!! Folder is over ovulatie inductie, kort door de bocht, wat de behandeling met clomid etc. gaat worden, wat je kan verwachten enzo. Ik zie er best een beetje tegenop donderdag! Dat komt voornamelijk omdat wat er ook uit gaat komen (of het zaad nu wel of niet goed is, en mijn bloeduitslag), er toch nog geen 'behandeling' gaat komen, omdat ik eerst moet afvallen, en dat maakt me toch nog verdrietiger dan ik dacht... Heel veel succes voor jou eitje iig!!!! Liefs,
IK! AAAHHHH Omdat ik eerst mijn cyclus verkeert berekende(tellen vanaf bruine dag ipv rode) en dat alles uitbleef en testen negatief zijn, maar vandaag nog geen signaal dat mijn ongi eraankomt, niets te zien ed terwijl de nieuwe berekingen zeggen vandaag/morgen(normaal bruine troep dag van te voren). Terwijl ik vanaf vorige week vrijdag er zo vanuit ging ongi te worden en nu weer begin te twijfelen! Zeer frustrerend en verwarrend
Ahhhhhh (met een schor stemmetje zo ondertussen) Waar blijft mn ongi!! Of positieve te-hest!!! Morgenvroeg wil ik 1 van beiden.... al 18 maanden een lf tussen 8 en 12 en nu? Ronde 19 zit ik op 13 dpo (zegt ff) Ik houd zó niet van verrassingen....
Aaaaaaarggghh de tijd gaat zo snel als ik naar m'n meisje kijk. En hoe snel ze groeit en doet.. Maar Aaaaaaarrgghhh wat duren 8 maanden dan weer lang, om te beginnen aan nr 2!!
mag ik nog een keer? AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH word gek van mijn lichaam, aangezien ik onregelmatig ben, tussen de 4 en 6 week ongeveer, laatste keer was 4 week. vorie week roze afscheiding, maar volgens een paar medeforumers zou innestelingsbloed niet direct kunnen dus meer kans op gesprongen adertje. maar nu sinds gisteravond doen mijn tepels zeer bij aanraking, al 2 ochtende buikpijn bij wakker worden, pijn bij ontlasting en plassen en dat heb ik bij alle zwangerschappen zo gehad, (geen blaasontsteking, pijn zit meer naar links) nu weet ik dus niet wanneer ik kan testen, mijn laaste menstruatie dag was 17 juni. mopet ik nu wachten tot de 17de? of nog langer
Aaaaaaah nooiiit overtijd altijd nette cyclus mezelf 100% zwanger voelen maar geen positieve test...pffff ik wil een STREEP of ONGI....maar dit niet...