Het gaat hier ook goed hoor dankje . Ben alleen wat moe en lam , heb de kids van mijn zusje gehad maar erg super goed gegaan . Vandaag de puin geruimd
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gewoon nu 5 vriendinnen/kennisen zwanger Zo gehad, soms denk ik wel eens, volgens mij worden wij nooit papa en mama, kan me niet voorstellen nu dat ik ooit een mooie zwangerschapstest in handen heb, of sowieso zwanger zal zijn. HEB HET EVEN GEHAD dacht ik eerst misschien heb ik wel geen ei, ik vorige maand ovutesten gebruiken en JAAAAA ik heb gewoon een eisprong jipieeeee. wij heel vaak gezellig gemaakt. maar nee hoor weer ongie geworden nu wachten op mijn eisprong zonder ovutesten, want wat was ik er weer mee bezig terwijl ik dat eindelijk niet meer was, eerste half jaar heel erg in mijn hoofd er mee bezig geweest, daarna niet meer ovutesten gebruiken en hoppa weer er mee bezig blehhhhh. nu deze maand gelukkig weer minder. Sorry moest even ergens mijn verhaal kwijt. Ik hoop zo dat wij ooit gezegend zijn met een klein wondertje.
Ik wil schreeuwen, maar kon topic niet vinden, bedankt voor de up! Na 12 rondes eindelijk een positieve test en nu hevige krampen en bloedverlies!! IK WIL DIT NIET!!!!!!! Ik wil ook 'gewoon' zwanger zijn!!! Ik ben verdrietig, boos, teleurgesteld in mijn lichaam en ontzettend emotioneel, waarom!? Zoooo dat lucht op!
Dikke knuffel voor jou!!! Hier schreeuwen we weer omdat we eindelijk met de IUI mochten beginnen en ik natuurlijk overstimulatie kreeg. Wel zelf ons best gedaan, maar alles lijkt erop dat het weer niet gelukt is. Zelfs met 3 eitjes lukt het mijn lichaam nog niet eens..........
Grrrrr! Zijn we eindelijk klaar met verbouwen en kan ik eindelijk gaan opruimen en schoonmaken en de kamer voor mijn kindje mooi gaan maken mag ik geen ene flikker doen van de bm vanwege aanhoudende harde buiken. Ik keek hier zo lang naar uit. Ben zo verdrietig en heb nu al het idee dat heb gefaald. Nu komt mijn moeder schoonmaken en ik kan en mag niks. Zit te janken in me bed.
whaaaaaaaaaaaa waarom word ik niet zwanger!!!!!! na 11 maanden proberen en dit is de 12e, nog steeds niets!!!! en iedereen om mij heen heeft of krijgt kinderen!!!!!!! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaarrrghhhh ik wil dat ik als ik morgen een test doe een POSITIEVE TEST!! En ik wil NIET ONGESTELD WORDEN!!! Aaaargh Zo dit lucht op hihi! Xxx
Ik schreeuw omdat ik nu al voor de tweede keer in een week opgenomen ben in het ziekenhuis door een bloeding!
Ik schreeuw ook mee! Iedereen om me heen krijgt kindjes en aan mij wordt ook gevraagd wanneer er bij ons een kindje komt... Ik wil zo ontzettend graag maar mijn vriend is er nog niet helemaal klaar voor wanneer is hij er klaar voor? Hoe lang moet ik nog wachten? Aaaahhh!
Ik schreeuw omdat ik steeds vragen krijg wanneer de tweede komt, terwijl mensen niet weten dat we al weer een aantal maanden bezig zijn en vandaag de 5e IUI poging hebben. AAAAAAAAAHHHHH! Als de eerste al niet makkelijk ging, laat me dan nu voor de tweede vooral met rust!!
Ik wil ook even schreeuwen omdat ik vanochtend weer negatief testte. Als nu mijn menstruatie doorbreekt, gaan we de 17e maand in. Ik vraag me af of het er überhaupt wel in zit voor ons.
Ik wil graag even schreeuwen omdat ik niks meer van mijn lichaam snap, en in de afgelopen 2 maanden voortdurend bloedingen heb, dan weer wel dan weer niet, deels voor en deels na de vmk, en ik graag mijn normale goed functionerende lichaam terug wil dat ik tenminste begrijp! Aaaah!
Ik schreeuw mee omdat ik vorige week een mk heb gehad, maar buikpijn blijf houden en nu vanmiddag weet voor een echo moet! Ik wil door, door naar een volgende ronde, door naar ons wondertje.... pffff
Weer een zwangerschapsaankondiging van iemand die pas veel later is begonnen dan wij. Ik zit net op cyclusdag 2..
Aaaaaaaaaaaaaaah, ik schreeuw weer mee omdat mijn temperatuur vanochtend weer is gedaald terwijl de symptomen zoooo veelbelovend waren deze maand. Alweer 11 maanden na mijn mk en ik ben zo verdrietig dat het maar niet lukt