GRRRRRRRR gister maagzuur en jeukende borsten gek word ik van mijn lijf deze keer . borsten zijn net meloenen! Lov@ hoe is het met jouw ? we zaten toch gelijk ongeveer? [ als het klopt dat ei geweest zou zijn]
Aaaahhhhhh nog een week en dan mijn nod ..ik wil 2 streepjes zien. @marnat ja ook wel wat kwaaltjes waarvan ik denk....het is misschien wel raak. Dus zo spannend! Voor jou ook dus ....dat zou wat zijn hè!
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH ook ik schreeuw lekker mee. Ik ben klaar met de klachten van het ontpillen die na 8 maanden steeds erger worden en ik elke keer weer denk, ben ik zwanger??? Ik word er gek van!! Ik maak mezelf gek (haha)
OOk ik schreew mee Gister ongi moeten worden. maar ben het nog niet en heb geen zwangerschaptesten meer (dach dat ik er nog had maar helaas) en moet nu wachten tot morgen voordat ik ene test kan halen!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh Ik ben 3 dagen overtijd en heb negatieve test gehad! Ik zou graag een positieve hebben!!
Mag ik ook meeschreeuwen? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH omdat we nu EINDELIJK (na meer dan een jaar wachten door omstandigheden) gaan proberen voor een brusje, en ik nu al weer helemaal in de stress zit voor alles, bang dat er iets mis is met mijn lichaam (rare cyclus sinds zoontje), bang voor weer een miskraam, bang dat het allemaal onwijs lang gaat duren... Kan er natuurlijk helemaal niks mee, kan het niet controleren (haha, controlfreak die ik ben), en toch maar piekeren...bah!
Ik schreeuw van binnen omdat ik het wachten echt helemaal zat ben Mezelf aangepraat dat ik niet voor de 19e moet testen omdat de 19e een geluksdatum is en vóór die dag testen dus ongeluk zou brengen. Ik weet het, dat slaat echt nérgens op, maar het zit nu in m'n hoofd en als ik wél al test en hij is negatief ga ik mezelf daar de schuld van geven Te vroeg testen is misschien zinloos, maar het heeft me in de vorige rondes wel meer rust gegeven.. Ik zie gewoon zó ontzettend op tegen wéér een ronde. Weer al die spuiten, weer tig keer naar de kliniek, en het ergste; wéér die wachtweken. Ik ben er zo klaar mee..
Ik moet dit ff kwijt!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Waarom geeft mijn lichaam mij hoop dat ik zwanger ben. Terwijl mijn gevoel zegt dat het niet zo is. Ik wordt een beetje gek van mezelf!! Nog een paar dagen wachten tot een testje. Hopelijk gaan ze snel!
ik wil even mee schreeuwen omdat alles tegen lijkt te zitten. Alles lijkt fout te gaan en ik ben er gewoon even klaar mee.
Spannend hoor!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaahh! Onzekerheid is killing me! Vorige week 3 posi testen.... Toch 'ongi' geworden, maar weet nou niet of ik vmk heb of pseudo ongi.... Volgens HA mag ik pas maandag weer testen!
Die rot symptomen word er gek van grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Idd bijna lov nog even en we mogen testen of maandverband om doen. Kan ook bijna een weg maken op mijn borsten met die aarders allemaal .
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhh. Ik schreeuw eventjes mee, sinds dag 25 last van zo nu en dan bruine afscheiding. Nu weer gestopt! Maar je raakt er onzeker van, wordt het een ongi of niet.
aaaaaaaaaaaaaaaaa ik schreeuw ook mee! Zit nu voor de 19e keer op het wachtbankje en ik wil er nu wel eens zwanger vanaf komen!