wie schreeuwt mee!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Mag ik ook ff schreeuwen?? Geen ongi vandaag, vandaag mn NOD (hoogstwaarschijnlijk) en ik kan nog niet testen!! GRRR..... Zaterdagochtend pas omdat vriend er dan bij kan zijn...

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Aaaaah dag 135 van mijn cyclus en géén positieve ovulatietest, géén positieve zwangerschapstest en alleen spotting de afgelopen dagen. Jeetje, ik word hier zo moedeloos van.

En er dan wéér achter komen dat er iemand zwanger is die niet zwanger wil zijn. Wij willen het zo graag, ik wil gewoon huilen, huilen en nog meer huilen..

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Jeetje meid.. Nou dan mag je zeker wel schreeuwen en heel hard ook. Wat verschrikkelijk voor je :( Ga heel hard duimen voor je dat je heel snel zwanger bent..!

4. TempusFugit

Dankje. Ja, eigenlijk mag ik nog niet klagen want er zijn hier meiden die al zo lang in het medisch traject zitten, maar het is zo uitzichtloos om gewoon géén cyclus te hebben en als ik dan iemand zo over een kindje zie praten wat in d'r groeit denk ik echt.. shit :')

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Doe niet zo gek, natuurlijk mag jij ook klagen!! Jij wil net zo graag een kindje en het is jou ook net zo hard gegund. Snap je gevoel, je weet helemaal niet waar je aan toe bent.. Ik ga echt voor je duimen dat je bezoekje aan de gyn niet nodig zal zijn en je pendel uit komt.. En gewoon blijven klagen, praten en uithuilen!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Juist in dit topic mag iedereen klagen!

7. TempusFugit

Dank jullie wel. Wat ontzettend lief :)
    Jullie succes met testen ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Aaahhhh. Ik kom hier nogmaals klagen dat ik er toch wel van baal dat ik mijn ei gemist heb omdat mijn lijf geen duidelijke signalen heeft afgeven. BAH

(maar ik weet igg dat er weer iets gebeurd)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh dat is zuur Bouwjaar!! Maar ook weer beetje positief!

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    en wat is was aan signalen heb ik achteraf verkeerd ingeschat doordat ik dacht dat dat nog bij t andere hoorde :x

12. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Aaaaaaaaaaaaaaahhhh aaaaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
    ik gil even omdat ik dit wachten op NOD echt haat!! :D

13. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Lov23 voor jou is het ook spannend! Hopelijk een positieve test. Had een beetje gevolgd dat je zo'n verschrikkelijke nasleep hebt gehad van je miskraam :( Fijn dat je weer een eitje hebt gehad! En nu hopen dat ie bevrucht is ;)

Bouwjaar: Idd balen meid... Misschien ovu testen gebruiken? Wat een verschrikkelijk verlies heb je moeten mee maken :( Sterkte!

Ik schreeuw nog even omdat ik nog niet ongesteld ben haha en het wachten op testdag beu ben!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Thanks Inge!

15. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    Ik schreeuw even mee om hetzelfde!

16. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

gezellig!! :d

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hhahahaha

18. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ja hé;)

19. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Heerlijk af en toe een beetje klagen;). Helaas voel ik me dan soms een beetje ego:), lees hier ergere dingen. Sterkte voor die dames!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niet doen dit topic is voor iedereen.....niemand is meer of minder hier....

Deel Deze Pagina