wie schreeuwt mee!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ooh vlinder, wat naar :( Hoe reageerde hij toen je de vorige keer positief testte? Ontzettend blij of terughoudend? Als hij toen al terughoudend was wil hij misschien inderdaad nog wachten, maar anders denk ik dat hij gewoon bang is. Ik zou het nogmaals bespreekbaar maken, als hij er niet over praat blijft hij bang omdat hij het wellicht niet verwerkt?

En hier nog even een schreeuw omdat ik zo boos word als er bij een ongewenste zwangerschap wordt gepraat over het kindje als 'dat ding'. Sorry hoor, maar zoveel mensen die het wel graag willen en ik word er zo ontzettend verdrietig van :(

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Als eerste, vlinder1992, een dikke digitale knuffel voor jou!

Wat hebben jullie al veel mee gemaakt.. Zo te zien heb jij het al een plekje kunnen geven maar je vriend nog niet. Kan me voorstellen dat je na jullie mk en een tijdje rust hebt gehad, er weer voor wilt gaan :). Toch zul je je vriend de ruimte moeten geven die hij nodig heeft. Met veel liefde, geduld en begrip komen jullie vast wel tot een oplossing. Uiteraard zijn jouw gevoelens ook van belang!

Ik wil je veel succes wensen!

Liefs!

3. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een lieve reacties!!!

De eerste keer toen ik zwanger was waren we echt heel blij we deelden samen de grote roze wolk! Mn vriend was bij de test en toen ie positief was rende hij meteen naar de kamer om zn ouders te bellen hihi. Hij was zooo lief voor me en elke dag gaf ie een kusje op mn buik. We hebben er allebei verdriet van gehad dat het mis is gegaan..alleen denk ik dat ik het beter heb kunnen uiten en meer hulp erbij heb gekregen. Hij is een opkropper en praat er dan niet veel over. Ik steun hem wel erin en probeer het er soms een beetje uit te trekken. En ook door als iemand heelgezond een kindje heeft gekregen te zeggen kijk daar ging het ook goed. Hij moet gewoon het vertrouwen terug winnen dat het de volgende keer ook weer een roze wolk kan zijn en dan 9 maanden lang. Maar soms is het lastig om hem ervan te overtuigen dat het mogelijk is. Ik wil het zoooo graag en ik weet dat hij het ook graag wilt..maar ik denk dan kom we gaan ervoor en zien wel hoe het loopt..

4. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    En tempusfugit..ik ben het helemaal met je eens!!
    Een baby is geen ding!!! Ook toen ik mn missabortion had..hoorde je mensen: jaa maar het was toch nog niks, nou wees blij dat het nog niet volgroeit was, of meer van dat soort dingen. Wij hebben een hartje horen kloppen en een hoofdje en een lijfje voor ons waren het gewoon echt kindjes

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gier ook even weer , mijn vader is weer thuis en mijn lijf is rustig .

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaaaahh ik baal van mijn stomme ovu's

7. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Aaaaaaahhhhhhhhh!!!! ik wou dat ik regelmatig ongi was! Ben zo ongeduldig!

Briljant topic trouwens!!:D

8. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik wil ook gillen AAAAAAGGGGRRRHH!!!! Gewoon omdat t kan.

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Aaaaaaaaaaaaahh!! Ik baal ervan dat ik weer ongesteld geworden ben!

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Aaaaaaaaahhh, wanneer ben ik verd0mme eens aan de beurt? ;) Ik wil ook zwanger zijn....

11. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Verdorie grrrrrrrrrrrrr..wanneer komt mijn eerste ei nog eens???????:x

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhh... ik moet nog meer dan een jaar wachten voordat we ervoor gaan....
    Heb een grote voorraad geduld ingeslagen maar soms weet ik even niet meer waar die voorraad ligt....

Dikke knuffel voor de andere meiden hier die moeten wachten, of ze al bezig zijn of niet.

13. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    IK WIL NIET MEER WACHTEN TOT MIJN NOD!!!!!!!!!!!!
    IK WIL NU TESTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(maar dat doe ik uiteraard niet)

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Knuf voor de meiden die graag op roze willen .
    Geef niet op meiden !!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gier even omdat ik stront zat ben van de kou !

16. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben gewoon zwangerrrr na eerste ronde clomid ik wil het van de daken schreeuwen...! Ik kan het bijna niet geloven...! Maar ik ben ook wel een beetje bang dat het mis kan gaan..

17. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Wat fantastisch!!! Aaaahhhhh ik schreeuw met je mee :D
    Gefeliciteerd!!!

18. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Dankjewel maria87...! Wij zijn super blij...! In novber heb ik een miskraam gehad daarom ben ik wel een beetje bang.. Ik hoop dat het nu goed zit.. :)

19. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaaaaaaahhhhh!!! Ik schreeuw ook mee omdat ik vandaag WEER een negatieve test had en omdat ik gek wordt van al die mensen die zeggen dat ik me er niet zo mee moet bezig houden, dat het vanzelf komt en iedereen om me heen ineens zwanger is!!!!!!!!!!

20. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd babylo!!!!!!! Geniet er lekker van!!!

Deel Deze Pagina