Ik heb een foto gevonden maar staat niet bij waar ik het kan kopen en/of hoe ik het kan maken. Ik weet ook niet hoe je zoiets noemt hihihi Weet hier iemand het ?????? Bekijk bijlage 473859
er zit een labeltje aan , misschien zelf gekocht maar het maken lijkt mij niet zoooo moeilijk een lange lap met afgeronde bovenkant , dubbel en dicht stikken aan een kant en misschien rits of knoopjes aan andere kant ??
Mijn Google vaardigheden laten mij ook vandaag niet in de steek. Hier dus: zCush Als je zoekt op 'baby nap mat (tutorial)' dan vind er je er nog meer, plus tutorials om er zelf één te maken.
Ik zag hem ook voorbij komen! Maar weet niet meer waar. Volgens mij was het iets van een matje waar ze een los kussen aan vast hebben gemaakt en dit geheel dan met hetzelfde stofje opnieuw bedekt hebben.
Ah gevonden! Heb je Facebook? Als je "Zelfmaak Ideetjes" volgt, dan staat ie erbij. Hmm... Al staat daar niet echt bij hoe het gemaakt wordt. Alleen dat er een kussentje op een matrasje is gemaakt..
Deze schattige kussentjes zijn echt vertederend! 14 baby kussentjes die je zelf kunt maken! - Zelfmaak ideetjes