Wie showt een donkergrijze stenen vloer in de woonkamer?

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuw, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen graag een stenen vloer, maar hebben ook een zwart gemeleerde bank en donkergrijze gordijnen. Ik vraag me dus af of donkergrijze tegels niet veel te somber worden. We hebben heel veel licht in de woonkamer en de muren verder wit. Ben benieuwd naar jullie vloeren...........

2. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan nu even geen foto plaatsen,maar wij hebben ook een donkergrijze stenen vloer en een bijna zwarte bank. Daarbij lichtgrijze dingen( kom even niet op de naam haha) voor het raam. We hebben in de woonkamer een groot kleed onder de salontafel gelegd,dat scheelt ook al en verder kussentjes,kaarsen ed in een felle kleur( momenteel rood)

3. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    haha gordijnen? Jaloezieen? Lamellen? :p ik heb wel een donker grijze stenen vloer, maar niet door de hele woonkamer :p denk niet dat je dat ook bedoeld...

4. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zal echt aan mij liggen, maar ik snap je niet............ Jazeker door de hele woonkamer op de grond, had ik iets geks geschreven?

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat was voor sam bedoelt

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik zal even kijken of ik het kan vinden.
    Wij hebben de blackberrie natuur stenen vloer.
    Maar ik heb er echt spijt van, je ziet er echt alles op!

7. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh je, das echt jammer, maar is ie niet iets gemeleerd dan? Want dan zie je toch niet zoveel lijkt me. Ik heb even gegoogled en vind het een super mooie vloer om te zien, maar zoals wat zie je er snel op dan? Vuil, haren, nattigheid, vlekken? Ik zou graag je foto zien iig.

8. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Ons fototoestel werkt niet, dus kan geen foto plaatsen.
    Wij hebben een bijna zwarte vloer, zwarte banken, witte muren en zandkleurige muren.
    Er zit 1 nadeel aan de kleur vloer en dat is dat je er erg veel op ziet. Maar aan de andere kant als de vloer er schoon uit ziet dan is hij ook daadwerkelijk schoon!
    Ik zou onze vloer zo weer nemen, gewoon omdat ik hem erg mooi vind.

9. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch verbaas ik me erover dat je op een donkere vloer zoveel ziet, kijk als ie effen is, dan snap ik het, maar de meeste zijn een beetje gemeleerd toch? Wat voor soort vlekken/stoffen storen jullie dan het meest?

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Vloer van het huis wat we misschien hebben gekocht. Ik vind het vreselijk.

11. Lionette

Lionette Lid

23 okt 2008
    44
    0
    0
    Zoiets??

12. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor showen, valt me inderdaad goed mee, het wordt er zelfs wel ruimtelijk van, terwijl jij ook zwarte gordijnen en vouwgordijnen hebt, de onze zijn nl. nog lichter

13. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannende tijden voor jou dus............leuk hoor. Nee, dit is ook niet mijn soort tegel inderdaad, komt vooral omdat ie glanst, denk ik. Die wij op het oog hebben is mat, heel groot en heeft een klein relief.

14. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat van ons ziet er ook zo uit als lionette. Het valt idd best mee

15. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

je ziet gewoon echt alles, elke kruimel, vlekje, stofje...

Ik zou persoonlijk niet meer met kinderen aanschaffen.

gr brenda

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    mijn ouders hebben donkere leistenen vloer en ik vind het heel mooi!

je moet ff kijken in de winkel want op lang niet alle donkere vloeren zie je alles, op die van pap en mam ook niet ;) maar die wordt sowieso iedere dag gestofzuigd met de hond.

17. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar is deze van jou het echt heel erg egaal van kleur? En is het zwart of grijs? Dan kan ik me het voorstellen, ooit heb ik mat effen zwart gehad, dat was waardeloos, maar kan me indenken dat gemeleerd ruw/oneffen toch makkelijker is.

18. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal jullie vanavond es een fotootje laten zien met de tegel die ik bedoel, we hadden 'm even te leen vd tegelboer

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik denk dat het er ook aan ligt hoe ruim je woonkamer is. Mijn broer heeft een grote woonkamer met donkergrijze vloer, donkere bank en grijze lamellen maar de muren en veel meubels zijn verder wit en omdat het heel ruim is met veel ramen is het heel mooi in balans en lekker licht.

20. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben inderdaad veel ramen en best een grote ruimte eigenlijk. Ben bang dat mannetje zijn zin gaat krijgen met antraciet, haha

Deel Deze Pagina