Hoi ik ben Nicole en ik ben hier redelijk nieuw, althans nooit veel gebruikt. Maar ik zou me graag willen aanmelden in dit groepje, wij zijn ook bezig vanaf september. 7 september eerste dag van menstruatie gehad en verder kan ik nog niet zoveel vertellen. Heb nooit zoveel stil gestaan bij mijn cyclus, dus moet mijn lichaam nog even leren kennen. Zou het wel leuk vinden om mee te praten!
• ♡ GAAN VOOR EEN KINDJE VANAF SEPTEMBER 2017 ♡ • September: Daantje17 - 28 jaar - 1e kindje - 1ste ronde Eerste wondertje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Tilaena - 40 jaar- 2e kindje - 1e ronde Diana285 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde Motormuis - ... jaar - ... kindje - ... ronde Oktober: --------------------------------- NOD: Tilaena - 28 september Daantje17 - 8 oktober Eerste wondertje - 17 oktober Diana285 - Motormuis - --------------------------------- Zwanger: --------------------------------- Afspraken:
Ik merk dat ik de site nog niet helemaal goed begrijp Weet niet hoe ik dingen kan toevoegen enzo.. maar mijn gegevens zijn: 25 jaar, 2e kindje, ronde 1
• ♡ GAAN VOOR EEN KINDJE VANAF SEPTEMBER 2017 ♡ • September: Daantje17 - 28 jaar - 1e kindje - 1ste ronde Eerste wondertje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Tilaena - 40 jaar- 2e kindje - 1e ronde Diana285 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde Motormuis - 25 jaar - 2de kindje - 1ste ronde Oktober: --------------------------------- NOD: Tilaena - 28 september Daantje17 - 8 oktober Eerste wondertje - 17 oktober Diana285 - Motormuis - ongeveer 8 oktober --------------------------------- Zwanger: --------------------------------- Afspraken:
Ik kom helaas niet meer mensen toevoegen, dus hebben besloten het gewoon in deze topic te laten Je kan dus gewoon hier verder praten... Slaap lekker allemaal
Hoi, mag er nog iemand bij? Mijn naam is Jessica, ik ben 31 jaar, getrouwd en we zijn de ouders van ons dochtertje van 2,5. Vanaf deze maand hopen we weer zwanger te worden. Zondag de 1e of maandag de 2e is mijn nod. Hoe meer ik er niet mee bezig wil zijn hoe meer ik er toch mee bezig ben haha Voor ons dochtertje ben ik zwanger geweest van een tweeling maar dat is bij 12 weken op een miskraam uitgelopen. Ik merk dat ik daar ook wel weer een beetje bang voor ben. Groetjes Jessica
welkom jessica en wat mij betreft kan je er gewoon bij komen om mee te kleppen hoor! Wat heftig om met 12 weken een tweeling te verliezen. Ik kan me heel goed voorstellen dat die angst voor weer een miskraam blijft. Heel veel succes en hoop dat je snel een plakkerd mag hebben.
Welkom! Tuurlijk mag je erbij, gezellig! Hopelijk hebben we allemaal snel een positieve test Ik denk dat als ik een mk zou meemaken ik ook banger ben... Probeer het 'opzij' te zetten en van deze moment genieten
Hallo Jessica Ik heb zelf gelukkig nooit een miskraam meegemaakt, ik snap wel dat die angst in je zit.
Bedankt dames en leuk dat ik mee mag kletsen. Hoe kan ik mijn nod enzovoort toevoegen aan het lijstje?
• ♡ GAAN VOOR EEN KINDJE VANAF SEPTEMBER 2017 ♡ • September: Daantje17 - 28 jaar - 1e kindje - 1ste ronde Eerste wondertje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Tilaena - 40 jaar- 2e kindje - 1e ronde Diana285 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde Motormuis - 25 jaar - 2de kindje - 1ste ronde Misssunshine - 31 jaar - 2e (4e) kindje - 1e ronde Oktober: --------------------------------- NOD: Tilaena - 28 september Daantje17 - 8 oktober Eerste wondertje - 17 oktober Diana285 - Motormuis - ongeveer 8 oktober Misssunshine - 1 of 2 oktober --------------------------------- Zwanger: --------------------------------- Afspraken: