• ♡ GAAN VOOR EEN KINDJE VANAF SEPTEMBER 2017 ♡ • September: Daantje17 - 28 jaar - 1e kindje - 1ste ronde Eerste wondertje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Tilaena - 40 jaar- 2e kindje - 1e ronde Diana285 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde Motormuis - 25 jaar - 2de kindje - 1ste ronde Misssunshine - 31 jaar - 2e (4e) kindje - 1e ronde Gretel - 22 jaar - 2e kindje - 1e ronde Oktober: --------------------------------- NOD: Tilaena - 28 september Daantje17 - 8 oktober Eerste wondertje - 17 oktober Diana285 - Motormuis - ongeveer 8 oktober Misssunshine - 1 of 2 oktober Gretel - 21 oktober --------------------------------- Zwanger: --------------------------------- Afspraken:
Hallo allemaal Ik heb mezelf ook toegevoegd! Zoontje is over 2 dagen 8 maanden, maar ik voel me er helemaal klaar voor en een klein leeftijdsverschil lijkt me heel leuk! Vandaag laatste dag menstruatie dus ik heb n frisse cyclus voor de boeg, spannend!! En natuurlijk duim ik voor iedereen mee! Laat de testen maar komen Liefs Gretel
Welkom! Ik moet morgen of maandag ongesteld worden. Kon mezelf vandaag écht niet bedwingen en heb een testje gedaan. Witter dan wit kon niet. Haha dom van mij. Fijne dag allemaal!
• ♡ GAAN VOOR EEN KINDJE VANAF SEPTEMBER 2017 ♡ • September: Daantje17 - 28 jaar - 1e kindje - 1ste ronde Eerste wondertje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Tilaena - 40 jaar- 2e kindje - 1e ronde Diana285 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde Motormuis - 25 jaar - 2de kindje - 1ste ronde Misssunshine - 31 jaar - 2e (4e) kindje - 1e ronde Gretel - 22 jaar - 2e kindje - 1e ronde Oktober: --------------------------------- NOD: Tilaena - 28 september Daantje17 - 8 oktober Eerste wondertje - 17 oktober Diana285 - 25 oktober Motormuis - ongeveer 8 oktober Misssunshine - 1 of 2 oktober Gretel - 21 oktober --------------------------------- Zwanger: --------------------------------- Afspraken:
Miss sunshine ik ken het gevoel haha... als ik morgen niet ongi ben dan ben ik officieel over tijd want heb nog nooit een cyclus van 32 gehad. Wel 2 of 3x afgelopen half jaar van 31. Maar krapjes genoeg. Maar nog geen teken van.rood te bespeuren. Vandaag niet getest maar tot gisteren alle testen negatief. Nu kan het best zijn dat hcg traag op gang komt. Was bij zoon achteraf denk ik ook alleen had ik bij hem op dit punt al wel een lichte positieve test in handen....
Hallo allemaal! Ik ben hier nieuw, dit lijkt me een goede groep voor mij In augustus gestopt om in september te proberen. Juist ervoor gekozen om in augustus ovulatietesten te doen om te kijken wanneer dit zou zijn aangezien mijn cyclus altijd 28 dagen was maar kreeg niks positiefs en vervolgens geen menstruatie, licht in paniek, zeker toen ik online las dat het soms wel langer dan 12maanden kan duren maar in september gelukkig wel een positieve ovulatietest en 2dagen later wat bijbehorende klachten.. Nu wachten, 03-10 zou ongeveer mijn menstruatie moeten komen dus volgens mij zou dan 04-10 mijn NOD zijn? Nouja, laten we het hopen..!! Ik moet er soms ook maar niet te veel over lezen want bij allerlei zwangerschapssymptomen denk ik "ja dat heb ik" had al een extra vroege zwangerschapstest gedaan hahaha.. omg.. Lees snel jullie updates, super leuk!
Hallo dames! Ik ben hier nieuw, meld me graag aan bij deze club! Dacht net al een berichtje te hebben gestuurd maar zie het niet terug.. dus als het dubbel is excuses! In augustus gestopt om in september te beginnen. Als ik het goed heb is 04-10 mijn NOD..PFFFF WACHTEN DUURT LANG!!!!!! Gezien ik geen menstruatie heb gehad maar in september wel een positieve ovulatietest verwacht ik er maar niet te veel van, al lees ik er veel over en kan ik allerlei zwangerschapsverschijnselen wel herkennen, maar dat komt gewoon omdat ik er nu zo op let denk ik.. om gek van te worden.. Heb ook gelezen dat je nog nergens last van hebben zo vroeg dus ik houd het zelf maar op onzin.. Hopelijk is het snel dinsdag haha... of beter woensdag...! Leuk om van jullie dingen te lezen!! Gr Nathalie
Ohhhhhhhhh nu zie ik mijn vorige wel, wat maak ik een kneuzige indruk zeg... Dank je! Komende 2-3 weken wordt voor veel hier spannend!
@Gretel testen wit. Nog geen ongi. Vanmiddag van ellende om 4 uur weer een test gedaan en nog steeds wit. Al dacht ik tuurstreepje te zien, maar das denk de wens want is op een foto absoluut niet terug te zien. Afwachten maar en hopen op een late innesteling.
Ohja, waardeloos die witte vensters!! Hoe snel testte je bij je eerste of weet je dat niet meer? Naja, je bent nog niet ongi dus t is mogelijk!!
@Gretel Ik testte 9 of 10 dpo een tuurstreepje bij de eerste. En daarna heb ik denk ik nog 3 dagen doorgetest ofzo en toen een cb gehaald en naar de ha gegaan. Met 6 weken een inwendige echo gehad in het ziekenhuis hier wat geen pretje was. Mijn bmi lag boven de 45 en had dat al 2x gemeld aan de telefoon. Daar dus gekomen, intake gehad. Ging de vk in opleiding een echo maken op een normaal bed zonder beugels. Kon dus geen hartje vinden. Was behoorlijk lang bezig geweest. Toen de echte vk erbij gehaald. Was niet veel beter. Die vond wel een hartje maar zei dat mijn termijn absoluut niet kon kloppen met wat ik zei. Dus ik zei dat kan niet anders want het is van een donor en er is maar op 1 dag zaad naar binnen gegaan en dat was die en die dag. Nou maar dan klopt je termijn niet dus dan heb je een diapauze of het is gestopt met groeien blablabla, alles behalve positief. Nu gaf mijn eigen gevoel aan dat het goed zat en kreeg ik aan het einde van het consult te horen dat mijn bmi te hoog was en ik naar rdam of leiden moest. Dus naar rotterdam gegaan. Daar eerste echo met 8 weken dacht ik gehad en alles prima, en termijn precies zoals ik gezegd had. Maar al mijn testen waren geen echte knallers bij mijn zoon. Zelfs die van moeders voor moeders niet maar goed genoeg om mee te mogen doen. En ik heb toch een gezonde zoon die precies op de uitgerekende datum geboren is. Ik vermoed dat bij mij de hcg traag op gang komt ivm het feit dat ik een te langzaamwerkende schildklier heb. Nou sta ik redelijk stabiel ingesteld maar er schijnt 1 of andere relatie te kunnen zijn tussen je schildklierwerking en je hcg. Weet er het fijne niet van maar ik vermoed dus dat mijn hcg traag op gang komt. Kan ook zijn dat het gewoon van alle stress is. Eerste keer online donorzaad besteld en zelf geinsemineerd. Bij de eerste was het een "bekende" anonieme donor via de natuurlijke weg dus dat is dan ookal anders. Dus kan mezelf er ook in vinden dat ik deze maand door de stress een langere cyclus heb. Maar blijf stiekem hoop houden dat het gewoon raak is en hopelijk blijft plakken. Sorry voor het lange verhaal....
@tilaena Geeft niet je lange verhaal! Goed om te weten! Maar in dat geval juist hoop dat het met een tuurstreepje toch op een zwangerschap uit kan lopen!! Wat fijn dat je toch met hulp van donoren Mamma kunt zijn/ worden!! Nou ik duim in dit geval dubbel met je mee, als het niet op de natuurlijke manier gaat kan ik me voorstellen dat het extra stress/spanning geeft! Hou ons op de hoogte