@ Tilaena, jammer! Je weet nu wel waar je aan toe bent. Hopelijk volgende ronde meer geluk! @ eerstewondertje, lekker bezig met het nieuwe ijstje, ik zat er ook al aan te denken..! @ Daantje, ik zou ook die van 4-5u pakken, dat uur daarna slaap je anders toch niet meer
Even mijn nod in de lijst aangepast. Mijn app heeft mijn cyclus aangepast van 28 naar 29 naar nu 30 dagen. Dus ga maar even op mijn app af aangezien de laatste 7 maanden mijn cyclus ineens wisselt terwijl het daarvoor 28 dagen was. Precies sinds de maand dat ik 40 geworden ben haha. Zou het daar aan liggen. Stress van de leeftijd lol. Heb uit voorzorg mijn LF maar op 12 gezet. Was altijd 11. Maar met de langer worden cyclus weet ik niet of hij nog steeds 11, 12, of misschien wel 13 is. Deze maand maar flink aan de slag met ovulatietesten om zekerweten mijn piek te vinden en maar binnenkort vast weer bestellen. Het voordeel is wel van deze wat langere cylus dat mijn ei waarschijnlijk niet meer op za/zo/ma zit maar verder in de week, dat maakt het met bestellen makkelijker hihi...
Bedankt voor al jullie info over testen! Ik heb nog 2 van die sensidingen, daarna ga ik over op Kruidvat en inderdaad als die positief is die ClearBlue met weken erop! Ik zou het liefst iedere dag testen hahaha. maar ik moet mezelf niet zo gek maken.. Vanochtend zat ik dus wel weer te twijfelen om te testen he!? WAT ERG En nu baal ik een beetje dat ik het niet heb gedaan want ik heb licht bruinig bloedverlies.. Ik heb ergens gelezen dat dat kan van het innestelen.. Maar de eerste maand dat ik met de pil ben gestopt heb ik geen menstruatie gekregen (alleen die meteen na de pil) dus het kan ook zijn dat het een beetje van slag is.. Fuck it, ik ga morgenochtend testen als het zo blijft.
Gewoon je gevoel volgen. Ik weet van mezelf dat ik de eerste ronde testgek ben, was bij mijn zoon ook zo. Ik geloof dat ik er de afgelopen dagen wel 13 testen en 2 ov testen er tegenaan heb gegooid haha. Omgaan met stress heet dat geloof ik lol. Maar nu denk ik, ik ben gek, zonde van het geld. Heeft allemaal geen zin. Dus ik weet nu al dat ik bij ronde 2 gewoon netjes wacht tot mijn nod. Het is gewoon het feit dat je de stap neemt, graag wil, denkt van alles te voelen etc etc. Bij mij werd dat elke ronde minder bij mijn zoon. Maar die was in ronde 3, de ronde die ik eigenlijk had afgeschreven, raak haha. Deed toen eigenlijk op nod een test zo van dan weet ik het zeker dat ik vanavond of morgen ongi ben. We hadden wel geklust maar maar 1x die maand en niet rond mijn eisprong. Dus die maand was totaal stressloos, en die was het raak haha. Maar bij ronde 2 had ik al veel minder testdrang.
Hahaha, het is leuk te lezen dat ik niet de enige ben die geobsedeerd is door die stomme testen ....En ook leuk dat er een aantal NOD's zijn om naar uit te kijken
Ik vind de testen van Kruidvat fijn, ik heb er nu toevallig 2 liggen van action, daar liepen we en me vriend vroeg ben je al ongesteld, nee en die pakte toen die testen maar eenmaal thuis zag ik dat het niet meer nodig was.
Thnx dames! Als ik van acht naar het toilet ga, pak ik meteen een test mee, hihi Wordt helemaal gek van dat wachten.... Ik ben vandaag niet veel online.... jullie horen me morgen weer...
• ♡ GAAN VOOR EEN KINDJE VANAF SEPTEMBER 2017 ♡ • Leden: Daantje17 - 28 jaar - 1e kindje - 1ste ronde Eerste wondertje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Tilaena - 40 jaar- 2e kindje - 2e ronde Diana285 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde Motormuis - 25 jaar - 2de kindje - 1ste ronde Misssunshine - 31 jaar - 2e (4e) kindje - 1e ronde Gretel - 22 jaar - 2e kindje - 1e ronde NathalieDDB - 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde --------------------------------------------------------------- NOD: Oktober: 1 of 2 - Missunshine 3 of 4 - NathalieDDB 8 - Daantje17 en Motormuis 17 - Eerstewondertje 24 - Gretel 25 - Diana285 31 - Tilaena --------------------------------------------------------------- Zwanger: --------------------------------------------------------------- Afspraken:
Yeah over 12 uurtjes weet ik het!!! Nieuwe lijst is idd overzichtelijker @motormuis Kan je nog wachten tot je NOD?
Hoi dames, wat vinden jullie ervan om via whatsapp verder te gaan? Ik vind dit nogal onoverzichtelijk worden..... Jullie mening? Anders blijven we hier verder praten
Ik vind het eigenlijk wel een goeie! Hier blijft mijn buik heel anders aanvoelen.. een soort van zwaar en groter ofzo terwijl ik dat niet in de spiegel zie.. daarbij heb ik wat last van obstipatie.. en heb soms het idee als er naalden in mijn lichaam worden gestoken, waarbij mijn borsten niet worden overgeslagen .. Maargoed ga er gewoon vanuit dat ik aan het kwakkelen ben en dat met de ongesteldheid spontaan verdwijnt..... Zit mezelf gewoon gek te maken! Hoe is het met jullie? Al mensen leuk nieuws?
@Daantje17 evt. Een goed idee, voor mij maakt t niet heel erg uit maar als er meer enthousiast zijn dan sluit ik me aan! @motormuis Op het moment dat ik last krijg van m'n darmen weet ik hoe laat het is. Dat had ik bij m'n zoontje tenminste. Was me er totaal niet van bewust toen dat het m'n eerste symptoom was maar had ZOOO n last van m'n darmen op sommige momenten dat n collega eerst en later m'n moeder zei, joh ben je niet zwanger. Ik dacht die zijn kierewiet, wat hebben m'n darmen hier nou mee te maken. Alles dus dus wie weet... Jij en @Daantje17 schieten al op in jullie cyclus! Gauw met jullie mee turen naar streepjes
@motormuis @Gretel Ja het schiet idd al op, ik stuur morgen de test mocht hij positief zijn Mijn buik begint steeds meer te rammelen en mijn ontlasting is ook niet meer zoals het was... Morgenochtend hebben we een uitslag... ik hoop het zo!!!
@Daantje17 stuur m zo even. Haha ja en als het nou nog niet zo is dan ook geen ramp, want is nog echt wel vroeg! Dus zou leuk zijn maar anders zeker nog niet de hoop opgeven
Heb idd ook zoiets, moeilijk uitleggen... Ook elke keer op de raarste tijden misselijk... Tepels blijven jeuken/branderig... Ik maak mezelf ook helemaal gek, dus misschien maak me mezelf gewoon 'zwanger'... Zelf hou ik er wel rekening mee dat het niet zo is, dan komt het minder hard aan als het negatief is....
Idd, als het zo is klap ik heel hard in mijn handen , haha Dan gaan we vol goede moed de 2de ronde in