Gezellige meiden clubje (voor iedereen)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roseline, 2 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roseline

Roseline Niet meer actief

#1 Roseline, 2 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2017
    Ik ben op zoek naar meiden die het gezellig vinden om te kletsen over zwanger worden, zwanger zijn of meiden die om welke reden dan ook nog moeten wachten met zwanger worden. We kletsten uiteraard over van alles en nog wat:D...

Mijn eigen verhaal in het kort.
    Ik weet sinds dit jaar (zeker) dat ik endometriose heb, op een zenuw in mijn bekken. Het vermoeden was er al lange tijd. Deze endometriose kan door de moeilijke plek niet worden verwijderen. Daarom zijn wij aangewezen op de medische molen. Ik krijg sinds juli lucrin spuiten deze zorgen er voor dat ik in de overgang ben geraakt. Volgende week vrijdag krijg ik mijn laatste spuit en begin november moet ik terug naar het ziekenhuis over hoe verder. Het plan is inseminatie en als dit niet aanslaat gaan we voor IVF. Ik weet nog niet helemaal wat ik precies kan verwachten, dat horen we hopelijk 3 november. Voor ons is het aftellen dus begonnen. Ik kijk er zo naar uit, maar ik vind het ook super spannend. Eindelijk gaan ze hopelijk mijn droom verwezenlijken. Toch onderschat ik het niet, want het zal een pittige periode worden maar persoonlijk staat ik er voor nu heel positief in (hopelijk kan ik het vast houden, want dat zal niet makkelijk zijn).

Wie kletst er gezellig met mij mee??:D

Lill vindt dit leuk.
  2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.236
    6.903
    113
    Vrouw
    Hoi ^^

Roseline vindt dit leuk.
  3. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hoi hoi ;)

Roseline vindt dit leuk.
  4. Roseline

Roseline Niet meer actief

Gezellig meiden...:p

5. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Heeyy

6. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Wil ook meekletsen;)!! Zeker al aftellen voor jullie! Ik duim dat jullie door kunnen!

7. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hey ik wil ook mee kletsen.

Ik wacht ook al een tijdje. April 2015 gestopt met de pil.
    Dit jaar in juni de stap gezet naar de gynaecoloog.
    Resultaat: bij mij zover ze konde zien alles goed. Maar me vriend heeft langzaam zaad.

Ik ben nu druk bezig met een verhuizing (van Oostenrijk terug naar Nederland) hoop dan de mmm in te kunnen. Want de wens is zo groot

Deel Deze Pagina