Wie slaapt er met een voedingskussen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Cherrylein, Jan 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Hier nog iemand die er één heeft :D Een goede keuze was dat geweest om die kussen aan te schaffen, ik slaap er heerlijk op. Tussen mijn benen leggen naast mijn buik en mijn arm erover en héérlijk slapen :)

Mijn man vind het ook een zalige kussen en pikt hem wel eens stiekem in, maar dan pak ik hem snel weer terug want anders kan ik niet zonder slapen :D

2. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    Ja heb er ook een gekocht laatst! Heerlijk tussen mij en mn vriend in, heb ik niet zoveel last van zijn gewoel, kussen tussen mn benen en als ik me omdraai dan lig ik er precies met mn rug tegenaan en ook dat ligt heerlijk!
    wat een uitkomst!

3. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik kan er ook niet meer zonder, wat een uitvinding! Had eerst losse kussens maar die verschoven de hele tijd. Dit ding is geweldig. Ik draai trouwens niet, slaap altijd op mijn linkerzij, het enige wat er kan gebeuren is dat het verschuift en ik zo op mijn rug rol, maar dan word ik na een tijdje vanzelf wel wakker om de boel opnieuw te installeren :D

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ik slaap al sinds 16 weken met zo'n kussen en ik denk dat ik ermee zal blijven slapen, heerlijk gewoon!

5. malleboe

malleboe Actief lid

Oct 15, 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Nog niet maar ik ga er zeker één halen! Ik vind het zowieso lekker slapen met zo een lang kussen :)

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb m eigenlijk al een paar maanden in huis. In november een poos meegeslapen, toen er weer uit gegooid. Afgelopen week met een gewoon kussen geslapen en dat was toch net niks.

Dusssss afgelopen nacht heb ik mn voedingskussen weer in bed genomen en heeeeeerlijk geslapen. Ik merk juist dat ik minder lig te draaien met een kussen, je ligt op de een of andere manier stabieler ofzo.

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Hier nog een verslaafde! Ik heb hem weer van zolder gehaald en nu denk ik; zooo dit had ik gemist het afgelopen 1,5 jaar! :)

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik slaap er wel mee, maar lekker slapen doe ik nog steeds niet. denk ook niet dat dat nog voor mij weg gelegd is haha

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Heerlijk ! Ik zit er nu ook mee op de bank met de laptop op schoot. Ook slaap ik ermee. Alleen het nadeel is dat ik heel vaak draai in mijn slaap en dan moet dat ding mee haha. Ik lig er ook met mijn hoofd op.

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Vraagje: waar hebben jullie hem gekocht? Ik wil er ook graag 1, maar ik zie overal verschillende soorten kussens :(

11. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Ohja, ik ook ! En ik kan het ie-de-reen aanraden. Heerlijk. Ik heb 'm nog niet zo lang maar ik wilde dat ik 'm eerder had gekocht. elke cent waard. :D

12. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik heb die van de Hema. Volgens mij is dat ook de goedkoopste, die dingen zijn best duur.

13. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb hem ook van de hema, inderdaad de goedkoopste die ik kon vinden.

14. Krissa

Krissa Bekend lid

May 16, 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Dames,

Ik heb even een vraagje.
    Ik slaap al maanden met een body kussen omdat ik een spierziekte heb en vanwege onze kinderwens volledig met de medicatie ben gestopt.
    Nu slaap ik er ook nog mee, heerlijk.
    Maar is dit hetzelfde als een voedingskussen? Als het zo is hoef ik in ieder geval geen meer te gaan kopen. Het is net een lange rechte worst en ik moet zeggen het slaapt geweldig.

Groetjes,
    Krissa

15. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoi Krissa,

een voedingskussen is een lang kussen in de vorm van een boomerang

liefs

16. Birdie

Birdie Bekend lid

Sep 16, 2008
    528
    0
    0
    Nou Gardo heeft/had een aanbieding van een voedingskussen voor weinig geld, heb er twee nachten mee geprobeerd te slapen, maar ik vind het een onding. Heb liever een gewoon nachtkussen tussen mijn bovenbenen en knieen, dan kan ik me tenminste nog gewoon omdraaien. Als ik mijn gewone kussen gebruik heb ik bijna geen last van mijn rug en met dat voedingskussen wel! Jammer, misschien gebruik ik'm verkeerd, maar ik vind er niets aan aan dat ding.

17. Nessa

Nessa Actief lid

Sep 14, 2006
    318
    1
    0
    België
    Hier ook een fan. Sinds de vorige zwangerschap is dat kussen niet meer uit mijn bed geweest :p

18. Krissa

Krissa Bekend lid

May 16, 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Dank je mymiracle, Dus een bodykussen is niet gelijk aan een voedingskussen. Helaas, dan zal ik vermoedelijk toch ook nog een voedingskussen moeten halen als de kleine er is.

Tot dan ben ik zeer tevreden ove mijn bodykussen, vanacht weer heerlijk geslapen.

Groetjes,
    Krissa

19. Ella79

Ella79 Lid

Dec 18, 2008
    68
    0
    0
    @Krissa, misschien dat dat met het boykussen ook wel lukt hoor. Sowieso voor het slapen, maar met het voeden is het ook dat je je kind kunt ondersteunen. Mijn voedingskussen kan ik de uiteinde van aan elkaar knopen, zodat het helemaal rond me heen ligt (als een hoelahoep) Maar als je een beetje een buigbaar bodykussen heb, kom je een heel eind denk ik.

20. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Nu ik dit topic lees, ga ik acuut shoppen voor een voedingskussen! Heb soms wel last van m'n rug namelijk, lijkt me dus lekker om tegenaan te liggen. En als die buik straks helemaal gaat groeien zal het nog wel fijner zijn!

Ik vrees alleen ook dat mijn vent 'm gaat afpakken; doet ie ook al met de kersenpitten :D

Kun je ze bij de Hema kopen? Waar nog meer?

Ik kende ze voorheen al vanuit mijn werk in de zorg... bejaarden die 's nachts heel wiebelig zijn worden ook vaak in zo'n kussen gelegd, helpt tegen uit bed kukelen :). Handige zusters of familie maken zelf trouwens vaak uitwasbare hoezen voor de kussens van een leuk stofje. handig als je de kleur wilt laten matchen bij je slaapkamer...

Liefs en trusten, Monique

Share This Page