Wie slaat maart over?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maanvrouwtje, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ga maart nu weer absoluut niet overslaan. Al ben ik uitgerekend op 5 december, 18 december of met de kerst. Ik weet nog wel dat iedereen zei o zal je zien dat ie met sinterklaas komt. Gek werd ik van die opmerkingen. Ten eerste dat die kans klein is, en ten tweede was ik daar niet mee bezig ik was blij dat er een kindje kwam en welke dag zou ik wel merken.. (13 dagen later dus :p)

Dit keer wel snel zwanger geworden, we gingen er nog geeneens echt voor en het was al raak. Ik zou me gezegend voelen als het in maart weer raak zou zijn, het liefst nog eerder maar geen haar op mijn hoofd die dan die maand over zou slaan!! Ik vond het heerlijk zo met de sneeuw en kerst een klein kindje in de kribbe :p

2. lindarobin

lindarobin Actief lid

19 jan 2011
    143
    0
    0
    tnt postbode
    nieuw weerdinge
    waarom maart overslaan?? het ligt aan je zelf natuurlijk wat jullie willen wij slaan maart niet over succes met zwanger worden

3. sanna80

sanna80 Lid

11 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een decembermeisje! 28 dec 2008, en het is echt een superheerlijk kind, ik was uitgerekend op 18 dec, 2 uur na 2e kerstdag braken de vliezen en 32 uur later was ze er eindelijk (met keizersnede), Wij slaan december niet over dan alles maar tegelijk, ben zelf een week na onze dochter jarig en wat hiervoor ook al eens gezegt is net voor de zomervakantie krijgt ze nog een leuk kado, halverwege het jaar en met de sint iets minder grote kadootjes. Vrienden van ons hebben 2 kinderen op 1 dec en op 19 dec. en ja je kunt ook zo veel eerder bevallen denk je dat het een jan of febr. kind wordt en heb je toch nog een dec kind. Als wij wel een maand overslaan dan is het februari, daar ik dan uitgerekend zou zijn op 24 november, als ik dan weer 10 dagen overtijd ben dan is het 4 december!
    Wij denken ook zo van.... misschien kunnen we alleen in maart zwanger raken, is dat net nou onze maand! maar ik hoop dat ik deze maand nog zwanger raak

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wij gaan maart ook overslaan. Manlief is bakker en het is dan een enorme drukke stresstijd. Moet er niet aan denken vlak voor de Kerst te moeten bevallen en dat hij dan niet weg kan om erbij te zijn. (heeft een eigen zaak). Of wat dacht je van kraamtijd vlak voor de kerst of tijdens de kerstdagen. En een bakkerskind jarig tijdens de kerst of vlak ervoor is ook niet leuk.
    Gaat wel tegen mijn gevoel in, zelf pak ik het liefst elke kans aan ivm de leeftijd van mijn dochter (nu bijna 2) en mijn eigen leeftijd (37). Maar het verstand wint toch wel ...

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Oh ik lees terug en zie nu dat ik waarschijnlijk het halve forum over me heen ga krijgen over deze post. :). Ieder zijn mening, toch?

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen, maar wilde toch even reageren.

Ik zou maart niet overslaan, omdat:
    - je ook zomaar te vroeg kunt bevallen, en je januarikindje (of februari, maart of zelfs aprilkindje) zomaar alsnog in december kan komen
    - ik zelf op 5 december jarig ben, en écht geen enkele reden kan bedenken om dit niet te willen.

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik denk ook dat als het er op aan komt ik niet over DURF te slaan, heb een soort van haast-gevoel, ben dik 37. Maar ben ook bang dat ik het niet aankan in die tijd ivm de bakkerij. Snap je.

Deel Deze Pagina