Misschien moet je een nieuwe agenda kopen dan. Ik had in 2010 die van Francien v Westering,daar paste prima een kindje in. Een tweeling ook trouwens,zelfs een drieling. In die van 2011 past het ook allemaal.
Dát vind ik wel even wat anders en totaal niet te vergelijken. Dit is echt appels met peren vergelijken... ZUCHT!
Dat snap ik in jouw situatie maar al te goed....gezien je onderschrift...maar ik bedoelde te zeggen dat dat dus soms ook niet alles is.....
PROEST!!!! je hebt ook van die gezinsplanners toch. kan je voor elk gezinslid invullen wat er gebeurt per week. wellicht een idee, om als je in april wel zwanger wordt, alvast neer te zetten dat december een NO-GO-area is, qua stiekem eerder eruit willen! en natuurlijk als je in februari zwanger wordt, zodat hij/zij niet langer dan 40 weken blijft zitten! (zou ik wel doen trouwens als ik me zo welkom zou voelen lekker 50 weken blijven zitten) sorry melig word ik ervan
Ik snap je volkomen meis , kon je me maar wat geven he zonder gek heid , dat zal vast ook vervelend zijn . Maar ik vind het zeer rot dat ik nog steeds geen wondertje heb. en niet weet waar het aan licht.
Jeetje wat een drukte allemaal. Ik heb zelf ook problemen met zwanger raken. Of tenminste zwanger blijven. maar er zijn ook meiden bij wie het wel makkelijk gaat en die maken zich dan druk over hele andere dingen. En idd ook dat ze in een bepaalde maand niet willen bevallen. SO WHAT. Laat de meiden bij wie het gelukkig allemaal wel voor de wind gaat ook kletsen over een onderwerp wat voor hun van belang is....
Ik dacht eerst dat dit geen serieus topic was, maar er zijn blijkbaar mensen die zich hier mee bezig houden. Ik ben al lang blij als het lukt, december, 1 januari, koniginnedag, zomervakantie, maakt me niet uit wanneer het komt. Ben zelf rond kerst jarig en ik lijd er niet onder
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar je zegt dat 3 miskramen vast ook vervelend zijn? Zij heeft toch ook nog steeds geen wondertje, immers 3 miskramen, 3 keer een kindje verloren... Dus of je nu moeite hebt met zwanger worden of zwanger blijven, lijkt me niet veel schelen qua verdriet. Het is beiden rouwen om iets wat je niet (meer) hebt. Verder met ik het volkomen eens met TessMe. Dat het bij sommige vrouwen/stellen moeilijk lukt, betekent niet dat andere moeders in spe zich niet druk mogen maken om dingen als dit. Het lijkt me heerlijk om zo naief te zijn dat het allemaal gepland mag worden en als het lukt: geweldig! Laten we dat elkaar vooral gunnen ipv bekvechten dat iemand een slechte moeder zou zijn als een kind niet in haar agenda past op een bepaald moment. Leef en laat leven.
Vlinder @ Waar heb jij het over, als ik mag vragen! je moet goed lezen denk ik. ik zeg helemaal niet dat mk vervelend is slik dat doet pas zeer , ik heb er zelf ook 1 gehad. Vervelend dat ze zo vruchtbaar is daar hadden wij met ons beiden over hoor meis. Er werd geen oordeel geschept meis.
Hmmm, maar ik denk wel dat als je zegt dat een kind op dat moment niet in je agenda past, je je wel even af moet gaan vragen of een kind dan überhaupt in je agenda past hoor... ik vind het echt absurd om zoiets te zeggen. En dat vond ik ook al toen ik 3 maanden bezig was!
*zucht* lees jij dan mijn berichtje ook goed, ik begin mijn zin toch met: misschien begrijp ik je verkeerd... En verder blijf ik erbij dat iedereen zelf moet weten wanneer ze toe zijn aan een kind en of ze een bepaalde maand overslaan.
hahaha een gezinsplanner Die wil ik dus ook wel eentje! Dan plan ik voor manlief wat dingetjes in die hij in huis nog zou moeten doen. Als ik het vraag werkt het niet altijd. Misschien kan ik er ook wel inzetten dat een kindje zeer welkom is dus kleine: kom maar snel! ik zet je er alvast in voor oktober,dat is deze maand zwanger worden. Hmm was het maar zo makkelijk
Ik riep altijd dat ik geen januari-kindje wilde, want ik vind het een troosteloze maand. Het liefst wilde ik dan ook een mei-kindje, dat vind ik een mooie maand. Inmiddels ben ik er wel achter dat je niets te willen hebt, al had ik liever lekker 'naïef' gebleven... Maarrr... als onze 1e ICSI-poging in een keer mag slagen, dan krijgen we toch een januari kindje! En dat kan me nu echt helemaal niets meer schelen, juist gezellig in die troosteloze maand hihi! Ik begrijp dat je december niet ideaal vindt, het is al zo'n dure maand! Euhm, druk bedoelde ik haha! Zelf zou ik er echter geen maand voor overslaan, zo kun je iedere maand wel iets hebben waardoor het niet uitkomt. Bovendien, als een kindje welkom is, is het altijd welkom, wanneer dan ook.
Ik was eind december uitgerekend van onze dochter(we hebben de zwangerschap moeten afbreken met dik 22 wk). Wat maakt het uit wanneer je uitgerekend bent, we hebben behoorlijk wat verjaardagen in december inclusief die van mezelf. Vind het juist wel wat hebben. Dat mensen zo zitten te plannen zeg, sta er echt verbaasd van.
Kinderen plan je niet je mag blij zijn als het gelukt is!! Vlinder dan hebben we me kaar verkeerd begrepen .
Ik heb net even in mijn agenda gekeken en ik heb me daar toch geluk. Alle dagen en maanden zijn nog vrij. Blij dat ik pas in 2011 zwanger wil worden. Als ik kijk naar mijn agenda van 2010 had ik geen enkel dag gehad waarop ik mijn kind kon plannen.