Wie slaat maart over?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maanvrouwtje, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    In het begin dacht ik ook altijd ... nee niet in maart klussen, maar ik zou het nu wel gewoon hebben gedaan ... want idd, als je een hele maand moet wachten, is ook niet alles hoor!

Succes met jullie beslissing!

2. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Ik bedoel alleen dat ik niet vind dat er altijd met respect gereageerd wordt, voor de rest slaat het niet op jouw tekst hoor ;) Nee, het kan mij ook niet boeien of iemand anders een maand overslaat, maar ik niet!

3. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Haha, ik dacht serieus dat dit een grapje was..!! Waarom in hemelsnaam een maand overslaan om geen december kindje te krijgen?? Wees blij als je gezegend bent om kinderen te krijgen, nog wensen over wanneer het dan komt ook..

Ben zelf in december geboren (28e) en was juist altijd super! Altijd vrij met je verjaardag, dus vroeger altijd op de dag kunnen vieren.. Echt belachelijk waarom je dat zou willen uitstellen, die gedachte had niet eens mij me opgekomen..

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier geen rekening gehouden hoor met wanneer ik uitgerekend zou zijn toen ik zwanger wilde worden. Toen ik zwanger bleek te zijn na mijn vmk, was ik zo blij dat ik mijn uitgerekende datum van 30 december voor lief heb genomen. ;) Uiteindelijk is onze kleine man 14 december geboren, netjes tussen Sinterklaas en Kerst in. Anders had het ons ook niet uitgemaakt hoor. ;)

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..

:$:$ Hoor je wel wat je zegt?? :$:$ Bah, vind het maar een walgelijke gedachtegang..

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ow en voor de duidelijkheid: Ik ben in april pas zwanger geraakt, dus deze maand moet je dan ook overslaan. ;)

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wen@ even oftopic. nog gefeliciteerd alles goed verlopen?en een leuke naam.

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ok, dan is het goed :)
    En ik vond dat er wel met respect gereageerd werd. Nu loopt het misschien een tikje uit de hand maar dat vind ik niet gek als je het hebt over "past niet in mijn agenda" en "het is zielig voor het kind".

9. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja inderdaad, en sla oktober ook maar over, want dadelijk wordt je kindje in de zomervakantie geboren en dan kan je niet op vakantie wanneer je wil. Oh en sla voor de zekerheid november dan ook maar over, want dan zou het misschien wel in augustus geboren worden en ja, als je late zomervakantie hebt moet je dadelijk alsnog overwegen je agenda er op aan te passen.. DA KENNIE!!

;)

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dank je wel, alles is goed gegaan. Erna even niet met de kleine, maar hij is nu lekker thuis waar hij hoort. ;)

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wen@ Graag gedaan geniet van de kleine , fijn dat het nu beter met hem gaat.

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ikke niet hoor,ik sla geen maand over!
    Ik zou zo verschrikkelijk uit m'n dak gaan als ik zwanger ben,voor mijn part beval ik op 1e kerstdag tijdens het diner waar de hele familie bij zit..:D

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha! :D jij durft ;)

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik krijg de rillingen over dit topic! Ik zou het maar voor lief nemen en het zou een wonder zijn als je gewoon zwanger raakt het maakt niet uit wanneer. Ik ben zo blij als het een keer raak is! Misschien is het geen eens een probleem als het kind in december jarig is, ik ga me er niet druk over maken. Maar dit is mijn mening he. Iedereen mag doen wat die wilt maar kan het me eigenlijk niet voorstellen dat iemand dat zegt. Kinderen neem je niet maar kinderen krijg je! Succes.

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Whahahahaaaaaah :$:D oeh ikke ben het met je eens!!

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wow wat een mooie wonder precies op 1 januari! Ik vind het apart ;) Ik kreeg nu laatst mijn eisprong tussen oud & nieuw hihihi :D

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wat leukmaanvrouwtje! Wil je heel veel succes wensen voor een 2e kindje!

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Jeetje meid.. moet hier even op reageren. Klote zeg dat het niet lukt en dan zo lang erover doen. Mijn zus deed er ook 6 jaar over maar toch is het gelukt wel met veel miskramen , keizersnee en een ziek geboren kindje. Heel veel succes ik hoop dat er een tijd zal zijn dat je toch nog een kindje zal krijgen!

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik snap dat het voor sommigen erg pijnlijk klinkt, maar wij hebben maart wel overgeslagen. Kan me voorstellen dat het allemaal erg anders wordt als je al zo lang en graag zw wilt worden. Sorry als dit pijnlijk is, maar ik vond het echt te druk om er in december nog een verjaardag "bij te hebben".

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Twijfel, ik vind het niet pijnlijk hoor. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
    Ik vind het alleen een absurde gedachtengang. Dat vond ik ook al toen ik 3 maanden bezig was en dit soort topic voorbij zag komen... want ze zijn er elk jaar hoor! Dus blijkbaar denken er veel meiden zo over, want zoals ik al zei... dit topic komt elk jaar vroeger. Net als dat de pepernoten steeds vroeger in de winkel liggen ;)

Deel Deze Pagina