Hallo meiden, Even een vraagje aan jullie... Ok, ik was te ongeduldig en heb zo'n 5 dagen voor mn NOD getest. Weet wel dat je langer moet wachten, maar was zoooo ongeduldig! Hij was (nog) negatief helaas. Zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt en daarna toch een positieve test hadden? Groetjes
ik denk dat heel veel mensen dit hebben meegemaakt. vijf dagen voor nod heeft denk ik nog niemand positief getest. maar zoals je zelf al zei het was veel te vroeg. ik heb vandaag 4 dagen voor nod getest en die was ook negatief. ja wat verwacht je dan eigenlijk he dat je een knal test hebt zo praat ik dan tegen mezelf hahaha. je kan toch nooit 4 dagen voor nod een knal test krijgen. ik test zelfs op nod zelfs heeeeeeeeel licht positief dus waarom nu ineens een knal test. dat eerder testen slaat nergens op. wat heb je er nou aan om het 4 dagen eerder te weten als je zwanger bent dan doen die 4 dagen er niet meer toen. dus meid we spreken af met elkaar dat we niet meer eerder gaan testen dan op de nod oke?????? liefs sunlight
Bij de zwangerschap van mijn dochtertje testte ik ook 4 voor nod, maar was witter dan wit. Toen ik overtijd was gaf ie wel een streep. Nou test ik niet meer voor nod. Ben veel te bang dat je b.v wel positief test en dat het dan alsnog misgaat rond je nod. Hoe moeilijk ook, ik wacht wel. bar
Tja, weet ook wel dat ik beter kan wachten, maar ben toch te ongeduldig geweest. Het vreemde is dat ik dit bij de 1e helemaal niet zo had. Toen heb ik netjes 3 dagen na NOD pas getest. Maar nu kan ik de dagen wel voorbij kijken.... Denk dat het toch komt omdat ik nu echt weet wat voor leuks er komen gaat. En zoals je al zegt Sunlight, weet ook niet echt wat ik verwacht hoor. Zo'n uitslag zegt toch ook niks. Het kan toch nog alle kanten opgaan. Ik doe met je mee, ik ga proberen niet meer testen voor mn NOD. Weet alleen niet zeker of mn nod zondag of maandag is, dus weet niet of ik echt tot maandag kan wachten.....
Fijn om te lezen trouwens dat ik nog positief kan testen hierna. Wist op zich wel dat dat kon hoor, maar altijd fijn om dat ook van andere mensen te horen...
Ik had gisteren eigenlijk ongesteld moeten woorden, NIKS... test gedaan, helaas negatief. Maar vandaag ben ik nog steeds niet ongesteld, had de laatste maanden altijd een cyclus van 26 dagen en afgelopen maand 24 dagen en nu zit ik op 27 (morgen al 28 dagen). Hoop zo dat er nog iets veranderd, als dat nog mogelijk is???
Ik heb ook een keer 5 dagen voor NOD getest hartstikke negatief.. en idd dan ga je denken "verwacht je nu dan werkelijk een positieve test" Het hielp me wel om de zenuwen weer onder controle te krijgen.. Ik werd weer even met beide benen op de grond gezet.
maandag is mijn nod. en ik denk dat ik zondag morgen samen met mijn man ga testen als ik nog niet ongi ben. dan kunnen we een keer samen een test ook wel een keer leuk hahaha. en als ik dan weer een negatieve test heb dan weet ik wel zeker dat ik weer ongi ga worden of misschien toch niet hahahahaha
Oeh, vandaar de nieuwe banner. Wat ontzettend jammer! Heb nog zo hard geduimd.... Ik wens je veel geluk in de nieuwe ronde.
Ik teste pas een week na nod positief en ik had ook nog een beetje bloedverlies tijdens nod. Maar dit was maar een dag en na een week heb ik nog maar een test gedaan en toen was ie positief. Zoontje nu bijna vijf maanden groetjes kim
Jammer ssgerundt Ik denk dat ik ook dit weekend samen met mn man ga testen Sunlight. Vorige zwangerschap had ik het alleen gedaan en hij vindt het leuker om het samen te doen. Weet alleen niet of ik kan wachten tot zondag, of dat ik het zaterdag nog eens probeer... Voel alleen af en toe weer wat steken in mn onderbuik dus hoop niet dat het tekenen van ongi zijn. Maar goed, die steken heb ik al ruim een week nu dus het zegt ook niet alles. Heb jij nog tekenen van wel/niet zwanger zijn Sunlight?
Dat geeft me nog`een beetje hoop Ben nu 4 a 5 dagen over tijd (gerekend met een 30/31 dagen menstruatie) heb gister en vandaag negatief gestest. Ik ben nog nooit zo laat geweest. Langste cyclus was twee maanden geleden 33 dgn. Ben normaliter erg regelmatig.