Ik heb alleen altijd gravitamon geslikt......daar zit alles in en is ook fijn voor na de bevalling ...
Ik slik al heel de zwangerschap foliumzuur en dan ook nog 4x de normale dosis, dit moet ik van de gyn omdat ik een tweeling verwacht
ai...voel me bijna schuldig, ik slik niets! Heb uiteraard de eerste tijd foliumzuur genomen. Ik eet gezond en ben er van overtuigd geen extra dingen nodig te zijn.
Ik slik gravitamon en aanvullend op advies gyn foliumzuur ivm tweeling. Gravitamon heb ik ook bij mijn dochter geslikt. Voor tijdens de zw.schap is in elk geval aanvullend vit d 10microgram aan te raden. Dat krijgen we ondanks gezond eten onvoldoende binnen. Verder vond ik het sowieso prettig idee om multi te slikken. Zw.schap is toch een "aanslag" op je lichaam en het kan zeker geen kwaad.
Mijn vk raadde aan foliumzuur te blijven slikken. Het schijnt dat je die vitamine tijdens je zwangerschap minder goed uit voeding kunt opnemen en het is voor moeders zelf goed om die dan extra bij te slikken.
In de multivitamine voor zwangere vrouwen die ik slik zit ook foliumzuur. Ben van plan dit de hele zwangerschap te slikken. Mijn VK zei dat foliumzuur na 10 weken niet meer nodig is, maar dat je t teveel uitplast, dus dat t ook geen kwaad kan
Ik heb een recept gekregen voor extra foliumzuur ivm te laag ijzer gehalte in mijn bloed. In de zwangerschapsvitamines zit een te lage dosering foliumzuur dus vandaar.