Hallo, Ik zit met het volgende; Dinsdag 8 december ben ik ongi geworden en meestal duurt dat enkele dagen maar nu heb ik nog steeds last van wat bloedverlies. Elke keer na het plassen zit er bij het afvegen wat bloed op het toiletpapier. Het is licht rose van kleur. Ik zit nu op dag 12. Dit is de eerste keer dat ik hier last van heb. Wat kan dit zijn? Maak me een beetje zorgen erover. Wel had ik iets minder dan een week al wat bruine afscheiding voor de eerste dag van mijn cyclus ( 8 december ).
hoi, wat vervelend...ik heb helaas geen pasklare oplossing voor je, maar hoe lang ben je al gestopt met de pil en de hoeveelste cyclus is dit?
Ik heb dit ook af en toe, ineens een lange ongie. De langste is voor mij 2 weken, het was niet superveel maar wel constant bij afvegen bruin/rood. De gyn zei toen tegen me, dat is een teken dat je baarmoeder zijn eigen goed aan het schoonmaken is, dit is denk ik dus een grote schoonmaakbeurt van je bm.
@ingef; bedankt voor je reactie ook al weet je geen oplossing. Is al fijn dat je even op me vraag reageert. Ik ben al jaren geleden gestopt met de pil dus daar ligt het niet aan. Mijn man en ik zijn al ruim 4 jaar bezig voor een wondertje. Wel heb ik heel lang last gehad van een hele onregelmatige cyclus. Sinds een half jaar heb ik die nu helemaal op ritme gelukkig. @noesje, dank je wel voor je reactie, het stelt me iets geruster. Een goede schoonmaakbeurt is altijd goed toch? Dus het kan totaal geen kwaad? Offtopic; wat een mooie zin heb je in je onderschrift; kinderen neem je niet ... het is een wonder als je ze krijgt ... totaal waar! erg mooi omschreven. Alvast heel veel succes en sterkte in Januari.
Nee het kan geen kwaad, maar als je het je volgende cyclus weer hebt en je maakt je er toch druk om kun je altijd je ha bellen en vragen wat hij ervan vind.... Dank je meis, zal ik nodig hebben in januari
Heb net een zwangerschapstest gedaan die ik toevallig tegen kwam met opruimen. Zie foto http://i195.photobucket.com/albums/z122/Lautje24/DSC00299.jpg
Ooohoo, ik zie een heel vaag streepje...! Misschien morgen of overmorgen nog een testje doen? Succes!
Ik hoop zo dat er na zoveel jaren wachten ( bijna 5 jaar in maart ) een wondertje in me buik zit. Ik probeer me nog niet blij te maken want ik heb nog altijd last van bloedverlies na het toiletbezoek. Maar het is niet donker rood maar meer zalmkleurig. De test die ik vandaag gedaan heb is ook niet met ochtendurine gedaan. A.s maandag ga ik nog een testje doen om te kijken wat die dan aangeeft.
ooo...meis, wat spannend!! ik zie ook een tweede streepje en dat met urine van overdag!! ga snel nog een test halen voor morgenochtend!! dan is ie vast duidelijker!! alvast voorzichtig van harte meid!! het is je enorm gegunt!! liefs
Dank jullie wel allemaal voor jullie reactie maar het zit niet goed. bloedverlies is erger geworden en heb sinds vanmorgen wat last van mijn buik. 2 de testje gedaan, wel een streepje maar minder duidelijk! Ben wel van plan om even naar de ha te gaan.